ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ ЗА КАТЕГОРІЄЮ «КЕРІВНИКИ, НОВОПРИЗНАЧЕНІ КЕРІВНИКИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ ЦПРПП»

ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ ЗА КАТЕГОРІЄЮ «КЕРІВНИКИ, НОВОПРИЗНАЧЕНІ КЕРІВНИКИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ ЦПРПП»

29 квітня 2024 року розпочали навчання слухачі курсів підвищення кваліфікації за категорією «Керівники, новопризначені керівники та консультанти ЦПРПП» (Куратор-тьютор: доктор філософії, доцент кафедри філософії і освіти дорослих – Юлія Шабала).

У межах першого етапу навчання (29.04.-04.05.2024 р.) для слухачів курсів підвищення кваліфікації проведено тимбілдинг (організаційна зустріч із куратором-тьютором), під час якого слухачі  ознайомилися із організацією освітнього процесу, формами та змістом підвищення кваліфікації; переліком орієнтовних тем випускних (підсумкових) робіт; методичними рекомендаціями щодо написання випускної (підсумкової) роботи.

Взаємодія зі слухачами здійснювалась із застосуванням  інтерактивних освітніх платформ (LMS «Adult Learning», ВВВ, Zoom, е-дошка Padlet), онлайн-інструментів Google, спільноти у мережі Viber тощо.

В межах першого етапу навчання за спецкурсом «Розвиток особистого бренду педагогічних працівників» проведено опитування в якому взяли участь 8 директорів та 22 консультантів ЦПРПП. Керівники та консультанти зазначили, що найбільш важливіше при вивченні теми "Розвиток особистого бренду педагогічних працівників": науково-методичний супровід (посібник, презентація, алгоритм, лекція); чітко зрозуміти що таке особистий бренд педагогічних працівників та як правильно продемонструвати свій особистий бренд; підтримка педагогічного працівника адміністрацією закладу, колегами; постійна робота над підвищенням професійної майстерності; бажання педагогічного працівника розвиватися та самовдосконалюватися не заради задоволення власного Я, а задля покращення освіти в цілому; шляхи, стратегія розвитку особистого бренду, з чого почати, як діяти; фінансова підтримка вчителя державою; бажання розвивати особистий бренд, розуміти необхідність, правильне позиціонування важливості формування особистого бренду; використання цифрових технологій для розвитку особистого бренду; самовідданість та пасія; стійкість до самовдосконалення; комунікаційні навички; вміння відзначати свої досягнення; створення мережі контактів у т.ч. і на онлайн ресурсах тощо. За допомогою авторського Google сайту слухачі змогли виконати практичні завдання та ознайомитися з додатковими матеріалами тему спецкурсу. Перспективами подальших наукових розвідок вбачаємо у розробці науково-методичного забезпечення спецкурсу.

Усі слухачі групи були зареєстровані на платформі LMS «Adult Learning» та ознайомлені із основами практичної роботи у віртуальному освітньому середовищі. 

Другий  (дистанційний) етап навчання передбачає самостійну самокеровану роботу у вебсередовищі LMS «Adult Learning»  та написання випускної (підсумкової) роботи.

Керівники, новопризначені керівники та консультанти ЦПРПП щиро дякують науково-педагогічним працівникам ЦІПО за актуальність та важливість змісту курсів підвищення кваліфікації, високий рівень професіоналізму, а також висловили вдячність за можливість професійно розвиватись у складні часи для нашої країни.

Вітаємо із завершенням першого етапу навчання колег із Сумської, Закарпатської, Тернопільської, Чернівецької, Волинської, Луганської, Київської, Полтавської та Житомирської областей та щиро дякуємо за співпрацю та зацікавленість у навчанні!