СЕСІЯ АСПІРАНТІВ 2 КУРСУ. ОСВОЮЄМО НОВИЙ ШЛЯХ ВІДКРИТТЯ НОВОГО: ЧЕРЕЗ КОМІЧНЕ ТА УЯВУ!

СЕСІЯ АСПІРАНТІВ 2 КУРСУ. ОСВОЮЄМО НОВИЙ ШЛЯХ ВІДКРИТТЯ НОВОГО: ЧЕРЕЗ КОМІЧНЕ ТА УЯВУ!

21 грудня 2017 року проведено заняття для аспірантів 2 курсу із проблеми технології організації дослідно-експериментальної роботи (доц. Скрипник Марина Іванівна). Вихідним у розробленні й завдань для робочого зошиту № 2 «Як подолати проблемні ситуації в програмі дослідно-експериментальної роботи?» (розробник – М.І Скрипник), й у композиції занять була ідея Альберта Ейнштейна: «Якщо ви щось не можете пояснити шестирічній дитині, то ви самі цього не розумієте»…. Деякі завдання були певною провокацією для того, щоб аспіранти зрозуміли: «тільки ті, хто здійснює абсурдні спроби, зможуть досягнути неможливого» (Альберт Ейнштейн)…

Ви спробуйте розповісти про своє дослідження візуальною  комунікацією, декомпозицією причинно-наслідкових зв’язків із погляду перших  читачів роботи: дорослих і дітей! Мистецтво коміксу неперевершено використали аспіранти другого курсу Людмила Волошина (науковий керівник – професор Рябова Зоя Вікторівна) й  Марина Іващенко (науковий керівник – ст. викл. Самойленко Олексій Олександрович). Аспіранти здійснювали евристичні відкриття з класифікації проблем, гіпотетизму, нового в науці та способів формулювання новизни тощо…

Головна лінія комунікації із аспірантами на занятті – це подолання  того єдиного (як зазначав Ейнтшейн), що заважає, навчатися – отриманої освіти, хіба що її застосовувати для викриття манівцевості традиційного перебивання копій досліджень, доведення їх непотрібності та несучасності.

Дякуємо Оксані Леонідівні Ануфрієвій (зав. аспірантури УМО) та аспірантам за відхід від трафаретизованості буття завдяки переплетінням евристики, маєвтики, втоми, насолоди від спільного пошуку.