ВІДБУЛИСЯ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

ВІДБУЛИСЯ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

Продовжуємо досліджувати... 3 листопада 2017 року Марина Скрипник (кандидат педагогічних наук, доцент) з аспірантами 2 курсу Університету менеджменту освіти НАПН України евристично шукала відповіді на ключову проблему реалізації Концепції Нової української школи: які дослідно-експериментальні практики для Нової української школи оптимальні? (у межах дисципліни циклу професійної підготовки аспірантів ІІ курсу навчального плану підготовки галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» "Технологія організації дослідно-експериментальної роботи" (автор – Марина Скрипник).

Низка авторських завдань («Шкільний архітектор», «Обмеження», «Авторство», «Можна незнане зробити знаним. І можна знане зробити незнанним» (Іван Дзюба) тощо), що ґрунтовано на ідеї американського психолога Дж. Гілфорда про розвиток конвергентного та дивергентного мислення, спрямовано на розвиток в аспірантів здатності критично аналізувати власні розробки з точки зору актуальності для Нової української школи та освітньої реальності в умовах інформаційної епохи.

Завдання дисципліни "Технологія організації дослідно-експериментальної роботи" рубрикувала відповідно до такої структурно-логічної схеми: перший блок – рефлексивний (мета якого – здійснити аналіз напрацювань аспіранта II курсу під кутом зору сучасних освітніх актуалітетів); другий – технологічний (спрямований на деталізацію етапів розроблення програми дослідження); третій – методологічний (присвячений культурі мислення). Кожний блок представлено окремим робочим зошитом.

Марина Скрипник щиро дякує Оксані Леонідівні Ануфрієвій – за організаційну підтримку і видання робочого зошита; аспірантам – за аутентичність і відкритість, допитливість і евристичність... Спілкування з аспірантами – це щоразу відкриття Іншого й Себе!!