Програми загальною тривалістю понад 90 годин, що передбачають системну підготовку та всебічне професійне вдосконалення. Включають модульне навчання, практичні кейси, проектну діяльність та підсумкову атестацію.

ВИКЛАДАЧІ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ ПСИХОЛОГІЧНІ/ ПСИХОЛОГО-УПРАВЛІНСЬКІ/ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДИСЦИПЛІНИ У ЗВО

ДИРЕКТОРИ (НОВОПРИЗНАЧЕНІ ДИРЕКТОРИ) ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

ДИРЕКТОРИ, ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ 

ЗАВІДУВАЧІ (МЕТОДИСТИ) ВІДДІЛЕНЬ (СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ) ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ 

ЗАСТУПНИКИ (НОВОПРИЗНАЧЕНІ ЗАСТУПНИКИ) ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

ЗАСТУПНИКИ (НОВОПРИЗНАЧЕНІ ЗАСТУПНИКИ) ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНОЇ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ППО (РЕКТОРИ, ПРОРЕКТОРИ, ДИРЕКТОРИ, ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ), ЗАВІДУВАЧІ КАФЕДР ТА СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЗАКЛАДІВ ППО

КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ОБЛАСНИХ НАВЧАЛЬНО (НАУКОВО)-МЕТОДИЧНИХ ЦЕНТРІВ (КАБІНЕТІВ) ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

ЛІДЕРСЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ФАХІВЦЯ_150 годин

ЛІДЕРСЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ФАХІВЦЯ_180 годин

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ (ВИКЛАДАЧІ, МЕТОДИСТИ) КАФЕДР, ЦЕНТРІВ (ЛАБОРАТОРІЙ) І СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЗАКЛАДІВ ППО

ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

МЕТОДИСТИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

ОСВІТА ДОРОСЛИХ У ЦИФРОВОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ, ЛІДЕРСТВО ТА ІННОВАЦІЇ

ПЕРСОНАЛ, ЯКИЙ ЗАЛУЧАЄТЬСЯ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ВИРОБНИЦТВІ, ТЕМА “ОСНОВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО МІНІМУМУ”

ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОЗДАТНИХ ФАХІВЦІВ  У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) /ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ/ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

ТЕХНОЛОГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я, БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ І ПОВОЄННИЙ ЧАС

ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ

Директори, заступники директорів закладів фахової передвищої освіти

Директори (новопризначені директори) закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Директори, заступники директорів закладів фахової передвищої освіти

Завідувачі (начальники), методисти структурних підрозділів (відділів, бібліотек, лабораторій тощо) закладів фахової передвищої освіти

КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Як забезпечити якість позашкільної освіти в кризових умовах сьогодення: психологічний аспект

ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ ФАХІВЦІВ У КРИЗОВИХ УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Директори (фахівці) інклюзивно-ресурсних центрів (ресурсних центрів інклюзивної освіти), навчально-методичних центрів психологічної служби та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників

ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Керівники, новопризначені керівники та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників

КРИЗИ У НАШОМУ ЖИТТІ: ЗМІСТ, ЧИННИКИ, ОСОБИСТІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОДОЛАННЯ

Методисти університетів, академій, інститутів

Науково-педагогічні працівники академій, університетів, інститутів

Директори (фахівці) Інклюзивно-ресурсних центрів (Ресурсних центрів інклюзивної освіти)

КЕРІВНІ ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ: ІННОВАЦІЇ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ

Директори, заступники директорів закладів фахової передвищої освіти

Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів  (без педагогічної освіти)

Викладач англійської мови

КРИЗИ У НАШОМУ ЖИТТІ: ЗМІСТ, ЧИННИКИ, ,ОСОБИСТІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОДОЛАННЯ

науково-педагогічні, наукові, педагогічні працівники закладів вищої освіти

Розвиток управлінської компетентності керівників закладів освіти

Подолання освітніх втрат у закладах загальної середньої освіти та визначення стратегій розвитку