МЕТА І ЗАВДАННЯ
Мета кафедри:
- дієва й актуальна система підготовки управлінців нової генерації та підвищення кваліфікації керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів на рівні міжнародних та європейських стандартів, здатних ефективно здійснювати професійну діяльність та діяти в мінливих умовах сьогодення, бути лідерами у професійному та громадському житті;
- наукове та навчально-методичне забезпечення підвищення кваліфікації керівних, педагогічних працівників закладів освіти в системі післядипломної освіти;
- практикоорієнтований зміст та адаптивні моделі професійного розвитку менеджерів освіти, педагогів та державних службовців;
- ефективна організація на основі партнерської взаємодії і висока якість освітнього процесу;
- науково-методична підтримка впровадження Концепції «Нова українська школа», інституційного аудиту в закладах освіти й розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах ЗСО;
- дотримання ключових цінностей: професіоналізму, відповідальності, креативності, інноваційності;
- перспективні напрями професійного розвитку здобувачів освіти;
- науково-методичне забезпечення розвитку освіти дорослих.
Завдання кафедри:
- підготовка та підвищення кваліфікації менеджерів освіти з глибокими професійними знаннями і високою загальною культурою, затребуваними на ринку праці;
- задоволення потреб споживачів освітніх послуг в інтелектуальному, духовному, науковому, професійному розвитку;
- забезпечення належних умов для навчання і підвищення кваліфікації менеджерів освіти;
- сприяння розвитку наукової думки у сфері державного управління освітою, у сфері дошкільної, загальної середньої, професійної, позашкільної, вищої освіти, поширення науково-практичного досвіду;
- організація і проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень з впровадженням результатів в практичну діяльність і освітній процес;
- забезпечення професійного зростання науково-педагогічних працівників кафедри;
- міжнародне співробітництво та партнерство з закладами освіти, організаціями, установами, підприємствами зарубіжних країн, участь в академічній мобільності, міжнародних проєктах та програмах;
- теоретичне обґрунтування освіти дорослих, сутності та структури післядипломної педагогічної освіти;
- обґрунтування та апробування особливостей навчання дорослих на основі андрагогічної моделі;
- розкриття основних напрямів, змісту діяльності закладів післядипломної освіти та методичних установ освіти з підвищення фахового рівня педагогічних працівників;
- стимулювання самоосвіти та саморозвитку педагогічних працівників;
- нормативно-правове забезпечення діяльності навчальних закладів і установ освіти;
- забезпечення освітньо-професійних потреб керівних, науково-педагогічних і педагогічних кадрів системи професійної і вищої освіти;
- запровадження в освітній процес інноваційних технологій, методів і методик, що забезпечують ефективне навчання дорослих;
- підвищення якості підготовки кадрів для системи професійної і вищої освіти;
- науково-експертна та інформаційно-консультаційна діяльність в системі підвищення кваліфікації керівних, науково-педагогічних і педагогічних кадрів системи професійної і вищої освіти;
- підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації з науковими ступенями кандидата, доктора педагогічних наук;
- інтеграція та координація діяльності з іншими підрозділам інституту, кафедрами педагогіки інших закладів вищої освіти, відділами і лабораторіями науково-дослідних інститутів НАПН України, інститутів системи післядипломної освіти, громадськими організаціями;
- проведення науково-дослідної роботи з проблем теорії і методики професійної освіти і навчання, управління закладами освіти, організації післядипломної освіти управлінських, педагогічних і методичних кадрів;
- забезпечення умови для: підвищення рівня дидактичної та методичної підготовленості НПП, що ґрунтується на цифрових технологіях та принципах відкритої освіти; забезпечення оволодіння НПП сучасними цифровими технологіями, цифровими методами та підходами навчання на високому рівні; удосконалення педагогічної майстерності НПП кафедри через різні форми післядипломної педагогічної освіти;
Наші курси проходять під гаслом: НЕ ЛИШЕ МИ ВЧИМО (TEACHING), АЛЕ ПОСТІЙНО ВЧИМОСЯ Й САМІ (LEARNING). ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ – ЧАСТИНА НАШОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ, НОВІ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ, ВРАЖЕННЯ, ПОЗИТИВНІ ЕМОЦІЇ ТА РОЗШИРЕННЯ КРУГОЗОРУ!
Науково-педагогічні працівники кафедри освіти дорослих та цифрових технологій щиро бажають здобувачам освіти нових відкриттів і творчої наснаги, збагатитися знаннями та творчими ідеями, обмінятися досвідом для подальшого професійного поступу та творчої активності! Завжди готові до співпраці.