Мета і завдання кафедри

Мета діяльності кафедри:

виконання соціального замовлення держави й громадян щодо  підготовки керівних кадрів та професіональних викладачів в галузі освіти.

Наше кредо:  «Людина понад усе. Щаслива, самодостатня, професійна».

Стратегічна мета - підготовка сучасних лідерів освіти відповідно до світових вимог.

Тактична мета - модернізація змісту, форм та методів підготовки магістрів для системи освіти України.

Оперативна мета - організація якісного навчального процесу та наукових заходів  для підготовки магістрів освіти України.

Напрями діяльності кафедри:

  • навчально-виховний,
  • науковий,
  • науково-методичний,
  • консалтинговий,
  • організаційний.

Основні напрями наукової діяльності кафедри:

  • Духовно-моральне виховання (д.п.н. Сіданіч І. Л.);
  • Організаційна культура керівника навчального закладу ( к.п.н. Тимошко Г. М.);
  • Спеціальна педагогіка та психологія (д.п.н. Гладуш В. А.);
  • Маркетингові комунікації та управління інформаційними зв'язками (к.п.н. Махиня Т. А.);
  • Контроль в системі освіти й гендерний підхід (к.п.н. Приходькіна Н. О.);
  • Коренційна педагогіка (Висоцька А. М.)
  •  

Навчальна та наукова діяльність кафедри:

  • Органiзацiя та виконання на високому рiвнi освітньої, науково-методичної та органiзацiйно-виховної роботи зі студентами заочної форми навчання.
  • Проведення наукових досліджень з пріоритетних напрямків науки, широке впровадження отриманих результатiв у навчальний процес.
  • Створення, систематичне оновлення та вдосконалення навчально-лабораторної бази, методик експериментальних досліджень, технічних засобів навчання, комп’ютеризації та інформатизації навчального процесу.
  • Організація навчально-виховного процесу, спрямованого на пiдготовку висококваліфікованих фахiвцiв.
  • Розвиток напрямів управління закладами освіти та педагогіки вищої школи.
  • Дослідження сучасних освітніх технологій та впровадження їх у навчальний процес.
  • Вивчення особливостей організації освітньої справи у європейських державах, в тому числі у слов’янських.
  • Підтримка академічних та наукових зв’язків з колегами провідних вищих навчальних закладів державного та міжнародного рівнів.

Викладачі кафедри розробляють комплексну наукову тему:

 «Професійна мобільність учасників освітнього процесу в умовах реформування вищої освіти»

(РК 0122U200923   (2022-2024) керівник д.п.н. Сіданіч І.Л.).

Навчальні дисципліни, які забезпечує кафедра:

  • Актуальні проблеми спеціальної педагогіки
  • Актуальні проблеми спеціальної психології
  • Аудит і оцінювання управлінської діяльності
  • Гендерні аспекти в управлінні закладом освіти
  • Дидактичні системи у вищій освіті
  • Діяльність закладу освіти у сфері зв'язків з громадськістю
  • Еволюційне позиціонування спеціальної освіти та інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами
  • Інноваційні педагогічні технології
  • Інформаційні технології в освіті
  • Керівник навчального закладу
  • Магістерська студія «Спеціальна освіта»
  • Маркетингове управління закладами освіти
  • Маркетингові комунікації в професійній діяльності викладача закладу вищої освіти
  • Менеджмент освіти
  • Менеджмент системи спеціальної освіти
  • Методика викладання предметів духовно-морального спрямування
  • Моделювання освітньо-професійної діяльності та підготовки фахівця
  • Організаційна діяльність керівника закладу освіти
  • Організація і управління навчально-виховним процесом
  • Організація інклюзивного навчання в закладах освіти
  • Освітні технології
  • Основи медіаграмотності
  • Основи християнської етики і моралі
  • Основи християнської педагогіки
  • Педагогіка і психологія вищої школи та методика їх викладання
  • Педагогічна майстерність викладача вищої школи
  • Педагогічна та професійна психологія
  • Педагогічний контроль в системі освіти
  • Практикум з попередження та протидії домашнього насильства
  • Професійна компетентність керівника закладу освіти
  • Психологія та етика ділового спілкування
  • Психологія управління
  • Системний підхід у вищій освіті
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Здоров’я і рух»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і праця»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і природа»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і суспільство»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і цінності»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Математика і робота з інформацією»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Мистецтво і культура»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Мова і комунікація»
  • Спеціальна дидактика освітньої галузі «Побут і соціум»
  • Сучасні інформаційні технології навчання та досліджень в спеціальній освіті
  • Сучасні медико-біологічні аспекти спеціальної освіти та інклюзивного навчання дітей з ООП
  • Сучасні підходи до підтримки дітей з ООП (Б71, Б72)
  • Сучасні підходи до підтримки дітей з ООП (з комплексними порушеннями)
  • Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні
  • Теорія організації
  • Теорія християнського навчання і виховання
  • Техніка управлінської діяльності
  • Управління інформаційними зв'язками
  • Управління освітньою діяльністю
  • Формування професійної компетентності майбутніх фахівців
  • Християнська духовність
  • Християнське навчання і виховання