Мета і завдання кафедри
Мета діяльності кафедри:
виконання соціального замовлення держави й громадян щодо підготовки керівних кадрів та професіональних викладачів в галузі освіти.
Наше кредо: «Людина понад усе. Щаслива, самодостатня, професійна».
Стратегічна мета - підготовка сучасних лідерів освіти відповідно до світових вимог.
Тактична мета - модернізація змісту, форм та методів підготовки магістрів для системи освіти України.
Оперативна мета - організація якісного навчального процесу та наукових заходів для підготовки магістрів освіти України.
Напрями діяльності кафедри:
- навчально-виховний,
- науковий,
- науково-методичний,
- консалтинговий,
- організаційний.
Основні напрями наукової діяльності кафедри:
- Духовно-моральне виховання (д.п.н. Сіданіч І. Л.);
- Організаційна культура керівника навчального закладу ( к.п.н. Тимошко Г. М.);
- Спеціальна педагогіка та психологія (д.п.н. Гладуш В. А.);
- Маркетингові комунікації та управління інформаційними зв'язками (к.п.н. Махиня Т. А.);
- Контроль в системі освіти й гендерний підхід (к.п.н. Приходькіна Н. О.);
- Коренційна педагогіка (Висоцька А. М.)
Навчальна та наукова діяльність кафедри:
- Органiзацiя та виконання на високому рiвнi освітньої, науково-методичної та органiзацiйно-виховної роботи зі студентами заочної форми навчання.
- Проведення наукових досліджень з пріоритетних напрямків науки, широке впровадження отриманих результатiв у навчальний процес.
- Створення, систематичне оновлення та вдосконалення навчально-лабораторної бази, методик експериментальних досліджень, технічних засобів навчання, комп’ютеризації та інформатизації навчального процесу.
- Організація навчально-виховного процесу, спрямованого на пiдготовку висококваліфікованих фахiвцiв.
- Розвиток напрямів управління закладами освіти та педагогіки вищої школи.
- Дослідження сучасних освітніх технологій та впровадження їх у навчальний процес.
- Вивчення особливостей організації освітньої справи у європейських державах, в тому числі у слов’янських.
- Підтримка академічних та наукових зв’язків з колегами провідних вищих навчальних закладів державного та міжнародного рівнів.
Викладачі кафедри розробляють комплексну наукову тему:
«Професійна мобільність учасників освітнього процесу в умовах реформування вищої освіти»
(РК 0122U200923 (2022-2024) керівник д.п.н. Сіданіч І.Л.).
Навчальні дисципліни, які забезпечує кафедра:
- Актуальні проблеми спеціальної педагогіки
- Актуальні проблеми спеціальної психології
- Аудит і оцінювання управлінської діяльності
- Гендерні аспекти в управлінні закладом освіти
- Дидактичні системи у вищій освіті
- Діяльність закладу освіти у сфері зв'язків з громадськістю
- Еволюційне позиціонування спеціальної освіти та інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Інноваційні педагогічні технології
- Інформаційні технології в освіті
- Керівник навчального закладу
- Магістерська студія «Спеціальна освіта»
- Маркетингове управління закладами освіти
- Маркетингові комунікації в професійній діяльності викладача закладу вищої освіти
- Менеджмент освіти
- Менеджмент системи спеціальної освіти
- Методика викладання предметів духовно-морального спрямування
- Моделювання освітньо-професійної діяльності та підготовки фахівця
- Організаційна діяльність керівника закладу освіти
- Організація і управління навчально-виховним процесом
- Організація інклюзивного навчання в закладах освіти
- Освітні технології
- Основи медіаграмотності
- Основи християнської етики і моралі
- Основи християнської педагогіки
- Педагогіка і психологія вищої школи та методика їх викладання
- Педагогічна майстерність викладача вищої школи
- Педагогічна та професійна психологія
- Педагогічний контроль в системі освіти
- Практикум з попередження та протидії домашнього насильства
- Професійна компетентність керівника закладу освіти
- Психологія та етика ділового спілкування
- Психологія управління
- Системний підхід у вищій освіті
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Здоров’я і рух»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і праця»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і природа»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і суспільство»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Людина і цінності»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Математика і робота з інформацією»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Мистецтво і культура»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Мова і комунікація»
- Спеціальна дидактика освітньої галузі «Побут і соціум»
- Сучасні інформаційні технології навчання та досліджень в спеціальній освіті
- Сучасні медико-біологічні аспекти спеціальної освіти та інклюзивного навчання дітей з ООП
- Сучасні підходи до підтримки дітей з ООП (Б71, Б72)
- Сучасні підходи до підтримки дітей з ООП (з комплексними порушеннями)
- Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні
- Теорія організації
- Теорія християнського навчання і виховання
- Техніка управлінської діяльності
- Управління інформаційними зв'язками
- Управління освітньою діяльністю
- Формування професійної компетентності майбутніх фахівців
- Християнська духовність
- Християнське навчання і виховання