Наукові публікації кафедри

Публікації науково-педагогічних працівників кафедри:

Статті та тези:

  1. Alla Meerson, Alexander Chernyaev, Viktor Hladush, Victor Philippov. Forms And Methods Of Evaluation Of The Future Teacher Training Results. - International Journal of Advanced Science and Technology. Vol. 29, No. 7, (2020), pp. 2165-2170, ISSN: 2005-4238, http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/17484/8837
  2. Arshava I., Bunas A., Baratynska A., Masenko A., Kucherenko D., Grishchuk D., Psychological Features of Using Interactive Methods in the Process of Learning a Foreign Language // Journal of Advanced Research in Dynamical and Control SystemsVolume 12, Issue 7 Special Issue, 2020, Pages 2149-2153
  3. Bondarenko, V., Okhrimenko, I., Minenok, A., Donets, I., Danylchenko, V., Khudiakova, N., Okhrimenko, S., Rozhnova, T., Alexandrov, D., Vakulyk, O., Verbovskyi, I., Horokhova, L., Griban, G., Bloshchynskyi, I., & Prontenko, K. Professionally important psychophysiological qualities of patrol police officers. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP) ISSN: 2322 – 3537 Vol.9 No.4 (62-71). Doi: 10.26655/IJAEP.2020.4.1
    http://ijaep.com/Journal/vol.9.4.pdf (Web of Science)
  4. Lokshyna O., Prykhodkina N. Media education: global prospects and developments in Ukraine (on the expample of the IREX «Learn and Distinguish» project). Порівняльно-педагогічні студії. 2020. № 2(40). С. 4–17.
  5. Prykhodkina N. Features of the development of media education in the United States of America. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej. 2020. 38. № 1-1. С. 189–195.
  6. Prykhodkina N., Makhynia T. Using of Social Media in School Management: Experience of Ukraine and United States of America. Освітній вимір: зб. наук. праць. 2020. Вип. 3(55). С. 181–198.
    DOI : https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.3952
  7. Sidanich Irina Training of higher education applicants through internet usage with the specialization in «Christian pedagogy» // “Culture – transformations – education” annual of the faculty of pedagogy University of Rzeszów (республіка Польща) / Zoya Ryabova, Irina Sidanich //Rocznik polsko-ukraiński. – 2018, № ІХХ – С. 333-345.
  8. Sydanych І. L. Scientific grounds of management  of  the  spiritual-moral  education  of Ukraine : monograph / І. L. Sydanych ; NAPS of Ukraine, university of educational management. — К. UEM, 2016. — 244 p.
  9. Tamara Ishchenko, Zhanna Babiak, Viktor Hladush, Viera Šilonová, Liudmyla Nikolenko, Stanislav Sapozhnykov The usage of case method in preparation for teaching a foreign language Journal of Critical Reviews, JCR. 2020; 7(17): 1506-1510   ISSN 2394-5125
    http://www.jcreview.com/fulltext/197-1594218038.pdf?1601529616
  10. Tymoshko G., Dubinina O., Sholokh O.    Information support for the educational quality management in the general educational institution. Proceedings of the International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (October 15, 2020, Kryvyi Rih).
  11. Tymoshko G., Prykhodkina N. Media and media education as attributes of globalization in the information society era. Proceedings of the scientific and practical conference with international participation «Professional Development of Specialists in the Digitized Society: Current Trends» (November 12, 2020, Kyiv).
  12. Vasyl Madzihon, Nina Fedorova, Svitlana Merkulova, Olena Ostapchuk. Bohdan Piontkovskyi-Vykhvaten, Tetiana Rozhnova, Olena Soboleva, Lidiia Tkachenko, Natalia Коlesnik, Liudmyla Savchenk, Igor Verbovskyi, Grygoriy Griban (2020) Prestación de servicios educativos en la escuela secundaria: una excursión al desarrollo de la civilización sociocultural. Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores. Año: VII Número: 2 Artículo no.:43 Período: 1ro de enero al 30 de abril del 2020 Режим доступу: http://www.dilemascontemporaneoseducacionpoliticayvalores.com/index.php/dilemas/article/view/1998
  13. Viktor Hladush, Viera Šilonová, Vladimír Klein, Olga Bench, Alexsandr Hloba (2020) Preparation of pedagogical trainers to inclusive diagnostic Journal of Critical Reviews, 7 (11), 4132-4141, ISSN 2394-5125 http://www.jcreview.com/?mno=122618
  14. Висоцька А. М. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації для спеціальної освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 261-271
  15. Висоцька А.М. Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання// Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць/ НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж.. освіти»; Київ: Юстон, 2020.– 12(41).– 268 с.– (Серія «Педагогічні науки») Вип. (Категорія «Б») С.44-62. ISBN 976-617-7854-16-5
  16. Висоцька А.М. Українська мова (2 клас): Підручник для осіб з особливими освітніми потребами (F 70) К.: Либідь, 2020.– 160 с.: іл.
  17. Висоцька А.М. Українська мова (3 клас): Підручник для осіб з особливими освітніми потребами (F 70) К.: Либідь, 2020.– 192 с.: іл.
  18. Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В. Підготовка працівників спеціальної освіти в Словаччині та в Україні: порівняльний аналіз // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 16. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2020. – с. 48-60. ISSN 2413-2578
  19. Гладуш В.А. Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: тенденції, виклики, перспективи // Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи. [колект. моногр.] /. – Харків, 2020. 394-412 с. ISBN 978-617-7912-56-8
  20. Гладуш В.А. Ретроспектива підготовки педагогічних кадрів в Україні для формування освітніх послуг в умовах спеціальної освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 242-250
  21. Гладуш В.А., Висоцька А.М., Дубовський С.О. Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання // Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки). Київ, 2020. – № 12 (41). - с.44-62. ISSN 2218-7650
  22. Гладущ В.А. Збереження здоров’я особистості як науково-педагогічний феномен / Педагогіка здоров’я як основа розвитку потенціалу особистості: [колект. моногр.] – Дніпро : ЛІРА, 2020. – 384 с. (c. 6-34, 144-166, 330-338). ISBN 978-966-981-317-6
  23. Грищук Д.Г. Молодіжні клуби як приклад впровадження адаптивно-соціалізаційної концепції соціальної роботи у закладі освіти / Д. Г. Грищук // Електронне фахове наукове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка».  – 2020. – Вит.8 (15). Режим доступу до журн.: file:///C:/Users/dema/Desktop/206-Article%20Text-344-1-10-20200311.pdf
    DOI: https://doi.org/10.33296/2707-0255-8(15)-14
  24. Грищук Д.Г. Розвиток управлінської компетентності керівництва закладу освіти щодо реалізації заходів у сфері запобігання та протидії насильству. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 174-187
  25. Довідник-путівник майбутнього магістра для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» / укл. Т. А. Махиня. Київ, 2020. 17 с.
  26. Дубовський С. О. Підготовка фахівців для системи спеціальної освіти: виклики сучасності. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 251-260
  27. Махиня Т. А. Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти: проблеми та виклики сьогодення. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 23 жовтня 2020 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  28. Махиня Т. А. Використання масових відкритих онлайн курсів у підготовці керівників закладів освіти в умовах магістратури. Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога» (м. Житомир, 30 вересня 2020р.). Житомир: Комунальний заклад «Житомирський ОІППО» Житомирської обласної ради, 2020. – 222 с. – C. 62-71.
  29. Махиня Т. А. Інтеграція масових відкритих онлайн курсів у процес підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури / Махиня Тетяна // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка»». – № 10 (19). – 2020. – Режим доступу до журн. :  https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/306/277 DOI : https://doi.org/10.33296/2707-0255-10(19)-17
  30. Махиня Т. А. Комунікації закладу загальної середньої освіти у соціальних мережах: переваги, проблеми та можливості. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С. 256-264. URL : http://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
  31. Махиня Т. А. Стратегії позиціонування закладів загальної середньої освіти у соціальних мережах Позиціонування закладу освіти засобами новітніх технологій менеджменту: Матеріали Всеукраїнського науково-методологічного семінару 30 жовтня 2020 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020, 219 с. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  32. Махиня Т. А. Управління закладом освіти в епоху крауд-технологій. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 84-94
  33. Методичні рекомендації до атестації здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» / укл. Г. М. Тимошко, Т. А. Махиня. Київ, 2020. 70 с.
  34. Приходькіна Н. О. Взаємозв’язок інформаційної й медіаграмотності: аналіз наукометричної бази даних Web of Science. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Педагогіка та психологія. 2020. № 32.  С. 102-114. DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207761
  35. Приходькіна Н. О. Діяльність національних організацій у сфері розвитку медіаосвіти в Канаді та Австралії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 31. Том 4. 292 с. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/31.214300 ISSN 2308-4855
  36. Приходькіна Н. Навчальна програма з медіа- та інформаційної грамотності ЮНЕСКО: концептуальні основи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 1 (95). С. 94-103. ISSN 2312-5993
  37. Приходькіна Н.О. Управління розвитком медіаграмотності та критичного мислення учнів у процесі медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 188-204
  38. Приходькіна Н.О., Тимошко Г. М. Медіа і медіаосвіта як атрибути глобалізації в епоху інформаційного суспільства. Теорія та методика управління освітою: Електронне наукове фахове видання. 2020. у друці
  39. Приходькіна Н. О. Взаємозв’язок інформаційної грамотності та медіаграмотності: аналіз наукометричної бази даних Web of science. Вісник Київського національного лінгвістичного ун-ту. Серія: Педагогіка та психологія. 2020. Вип. 32. С. 102–114. 
  40. Приходькіна Н. О. Гейміфікація як ефективна технологія розвитку медіаграмотності учнів: досвід США. Педагогічні науки: зб. наук. праць. 2020. Вип. 92. С. 84–90.
  41. Приходькіна Н. О. Діяльність національних організацій у сфері розвитку медіаосвіти в Канаді та Австралії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка. 2020. Т. 4, вип. 31. С. 71–78. 
  42. Приходькіна Н. О. Медіа- та інформаційна грамотність як стратегічний напрям у діяльності ЮНЕСКО. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. праць: Педагогічні науки. 2020. № 3. С. 43–52.
  43. Приходькіна Н. О. Навчальна програма з медіа- та інформаційної грамотності ЮНЕСКО: концептуальні основи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 1(95). С. 94–103. 
  44. Приходькіна Н. О. Управління розвитком медіаграмотності та критичного мислення учнів у процесі медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики XXI століття: монографія. Київ : Цедос, 2021. С. 67–94.
  45. Приходькіна Н. О. Медіаосвіта учнів у шкільництві англомовних країн: монографія. Київ; Тернопіль : Крок, 2020. 412 с.
  46. Рожнова Т. Є. Управління закладом професійно-технічної освіти на засадах інноваційних технологій. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 95-107
  47. Рожнова Т., Кляйн В. Управління закладами освіти з інклюзивним
    навчанням в умовах НУШ // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: початок реформ» (27 березня 2020 року), м. Маріуполь/ за заг. ред. Л.В. Задорожної-Княгницької. Маріуполь: МДУ, 2020. 284 с., С. 127–130.
  48. Сіданіч І. Л. Нові тенденції розвитку вищої освіти України в умовах євроінтеграційних процесів / І. Л. Сіданіч // Науковий журнал Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, ISSN 1338-9432, Volume 4, №6/2016, Koŝice, Slovakia – P. 126-129.
  49. Сіданіч І.Л. Духовність виховання в сучасній українській школі // Горизонт духовності виховання: колективна монографія / The Horizon of Spirituality of Education: collective monograph. Уклали й підготували Йонас Кевішас та Олена М. Отич. Вільнюс Zuvedra, 2019. (584 с.) – С.479 – 493.
  50. Сіданіч І.Л. Духовно-моральна компетентність педагога як передумова забезпечення духовно-моральної спрямованості викладання навчальних предметів у закладах освіти // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. - № 9(73) – С. 118 – 130.
  51. Сіданіч І.Л. Сучасні тенденції і проблеми управління духовно-моральними процесами у закладах освіти України. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 16-28
  52. Сіданіч І.Л. Управління впровадженням духовно-морального компонента в систему магістерської підготовки майбутніх викладачів зі спеціалізації «Християнська педагогіка у вищій школі» // Педагогічні  науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017.- № 10(74) – С. 229 – 240.
  53. Сіданіч І. Л. Особливості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Християнська педагогіка» / І. Л. Сіданіч // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. — Київ : Юстон, 2020. — Вип. 13(42). — 336 с. — С. 213–239.
  54. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. – Київ: ДЗВО «Ун-т менедж.освіти», 2021.– 284 с
  55. Тимошко Г. М. Аксіологічні проблеми управлінської діяльності керівників закладів освіти в умовах модернізації освітньої галузі України. Зб. тез Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості» ДЗВО, «Університет менеджменту освіти», м. Київ, 23 жовтня 2020р.. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp 
  56. Тимошко Г. М. Організаційна культура керівника нової української школи: виклики часу. Зб. пр. XV Міжнар. наук. конф. «Сучасні досягнення в науці та освіті», 16–23 верес. 2020 р., м. Нетанія (Ізраїль). Хмельницький: ХНУ, 2020. С. 11-17.
  57. Тимошко Г. М. Розвиток організаційної культури керівника нової української школи в умовах трансформації освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 156-173
  58. Тимошко Г. М. Ціннісні аспекти здорового способу життя керівників закладів освіти. Зб. мат. Всеукраїнського науково-методологічного семінару «Позиціонування закладу освіти засобами новітніх технологій менеджменту» 30 жовтня 2020 р. Київ-Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020. С. 174-178.URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp/Збірник%20тез%20семінару2020.pdf.
  59. Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 15. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2020. – с. 240-257. ISSN 2413-2578