Наукові публікації кафедри

Публікації науково-педагогічних працівників кафедри за 2024 рік

Перелік продукції (за останні п’ять років)

Монографії

  1. Духовно-моральні засади розвитку особистості: філософсько-психологічні та педагогічні виміри»: кол. монографія / НАПН України ДЗВО «Університет менеджменту освіти»; за наук. ред. М.О. Кириченка. Київ : ЮСТОН, 2024. 468 с.

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web Of Science Core Collection:

  1. Drach, I., Petroye, O., Borodiyenko, O., Reheilo, I., Prykhodkina, N. (2024). The Assessment (Self-assessment) Methodology of the University’s Readiness to Use AI. In: Faure, E., et al. Information Technology for Education, Science, and Technics. ITEST 2024. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 222. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-71804-5_32 (Scopus)
  2. Govorukha, N., Prykhodkina, N., Chmykhun, S. (2024). Forming Core Values in Youth with the Usage of Media Materials. In: Nechyporuk, M., Pavlikov, V., Krytskyi, D. (eds) Integrated Computer Technologies in Mechanical Engineering - 2023. ICTM 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 996. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-60549-9_25 (Scopus)
  3. Kravchenko Hanna, Ryabova Zoya, Kossova-Silina Halyna, Zamojskyj Stepan, Holovko Daria. (2024). Integration of information technologies into innovative teaching methods: Improving the quality of professional education in the digital age / Data & Metadata VOL. 3 (2024) DOI: https://doi.org/10.56294/dm2024431 (Scopus)
  4. Prykhodkina, N., Tsynova, M., Kravets, H., Нrechanovska, O., Nichyshyn, V. (2024). The role of interactive technologies in improving the quality of learning and development of scientific competences in modern education. Journal of Curriculum and Teaching, 13(5) https://www.sciedupress.com/journal/index.php/jct буде надрукована у листопаді (Scopus)
  5. Riabova, T., Havrylyuk, I., Vader, T., Kustovska, O.,  & Makhynia, T. (2024). Marketing Strategies in the Era of Mobile Applications: The Use of Geolocation and Contextual Advertising. Economic Affairs, Vol. 69(02), pp. 1005-1020, June 2024 DOI: 10.46852/0424-2513.3.2024.25 (Scopus)
  6. Rozhnova T., Tymoshko H., Sholokh O., Yakymenko S., Volotovska T. Тhe Future of Soft Skills Training: Innovations in the Higher Education System. Cadernos de Educação, Tecnologia e Sociedade-CETS (Brazilian Journal of Education, Technology and Society - BRAJETS).Vol. 17 No. 1 (2024). https://doi.org/10.14571/brajets.v17.n1 (Web of Sciencе)
  7. Rozhnova Tetiana, Sholokh Olena, Tymoshko Hanna, Yakymenko Svitlana, Volotovska Tetiana. (2024). The future of soft skills training: innovations in the higher education system. Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS). http://dx.doi.org/10.14571/brajets.v17.n1.2024 (Майбутнє навчання Soft skills: інновації в системі вищої освіти). (Web of Sciencе).
  8. Rozhnova, T., Sholokh, O., Kapinus, O., Makhynia, T., & Prykhodkina, N. (2024). Formación del personal científico y pedagógico en instituciones de educación superior: calidad y requisitos. Revista Eduweb, 18(1), 164–179. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.01.12 (Web of Sciencе)
  9. Sharyhin O., Fedorets V., and O. Klochko, (2024). Monitoring and analysis of students’ performance during software development. ITLT, vol. 101, no. 3, pp. 127–149, Jun. 2024, doi: 10.33407/itlt.v101i3.5586. (Web of science).
  10. Shumilova I., Prykhodkina N., Volotovska T., Sholokh O., Cherezova I., Shust V. (2024) The system of formation of educational environment for the professional training of future education managers (in Ukrainian context). AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research: open access journal. 14/02-XLIII. P. 26-30. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140243/papers/A_04.pdf (Web of Sciencе)
  11. Tumalavičius, V., Prykhodkina, N., Vovk, M., Mytych, S., & Kustovska, O. (2024). Legal impacts of digitization on intellectual property. Amazonia Investiga, 13(74), 214–226. https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.18 (Web of Sciencе)
  12. Volotovska T, Sholokh O, Tymoshko H. Managing the development of emotional intelligence of the future head of a general secondary education institution on the basis of self-management in the conditions of professional training. Sci Herald Uzhhorod Univ Ser Phys. 2024;(56):2600-2612. DOI: 10.54919/physics/56.2024.260ek0
  13. Volotovska T., Mykhailiv H., Porada O., Zelman L., Kyshakevych S. gerenciamento de mudanças no ambiente de aprendizagemo papel da liderança e do gerenciamento inovador. Conhecimento & Diversidade (RCD). V. 16 n. 43 (2024) https://doi.org/10.18316/rcd.v16i43

Статті у наукових фахових виданнях

  1. Hella, T., & Kravchenko Н. (2024). Features of the work of the teaching staff with gifted children in general education institution. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 19(37). https://doi.org/10.33296/2707-0255-19(37)-05 https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/710/608
  2. Iryna Sidanich, Evgeny Romanenko, Iryna Zhukova (2024). Pedagogical practice of organization of the spiritual-moral education in Ukrainian schools Перспективи та інновації науки. № 11(45) 2024. С. 66-77
  3. Iryna Sidanich, Iryna Zhukova (2024). Analysis of the theory and experience of the spiritual-moral education in the Ukrainian school evolution Перспективи та інновації науки. № 11(45) 2024. С. 26-35/
  4. Kartashova, L.A., Prykhodkina, N.O., Makhynia, T.A., Tymoshko, H.M. and Sholokh, O.A., (2024). Comparing social media use in school management: experiences from Ukraine and the United States. CTE Workshop Proceedings [Online], 11, pp.98–119. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.684
  5. Klochko, O. and Fedorets, V., (2024). An IoT system based on open APIs and geolocation for the prevention of human health disorders. Journal of Edge Computing [Online]. Available from: https://doi.org/10.55056/jec.698 . (1,7 д.а). Категорія «Б».
  6. Klochko, O.V., Fedorets, V.M. and Klochko, V.I., (2024). Empirical comparison of clustering and classification methods for detecting Internet addiction. CTE Workshop Proceedings [Online], 11, pp.273–302. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.664. Категорія «Б».
  7. Kossova-Silina Halyna, Kravchenko Наnna (2024). Scientific and methodological support for the development of inclusive competence of vocational education specialists under martial law / фахове електронне видання «Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка» Випуск №1(54) 2024. С.60-67 Сайт видання: http://visn-ped.gnpu.edu.ua
  8. Kravchenko, H. (2024). Features of master training in the conditions of the university under the education and professional program «PEDAGOGY OF HIGHER SCHOOL. ANDRAGOGY». Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 19(37). https://doi.org/10.33296/2707-0255-19(37)-03. https://doi.org/10.33296/2707-0255-18(35)-15 https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/708/606
  9. Власюк О. П., Степаненко О. К., Приходькіна Н. О. Вплив штучного інтелекту та інформаційних технологій на мобільну освіту та навчання майбутнього. Академічні візії. 2023. Випуск 26. С. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10369758 URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/789
  10. Волотовська Т.П. (2024). Інтеграція цифрових технологій у професійну підготовку педагогів: виклики та перспективи для розвитку професійних компетентностей. Актуальні питання в сучасній науці, (12(30)).
  11. Волотовська, Т. (2024). Використання штучного інтелекту у розвитку професійної мобільності учасників освітнього процесу. Перспективи та інновації науки, (4 (38)).
  12. Волотовська, Т. П., Єпик, Л. І., & Лемешева, Н. В. (2024). Роль ІКТ та інновацій у підготовці майбутніх фахівців в системі вищої освіти. Академічні візії, (28).
  13. Гарькава, В. Ф., Славкова, О. П., & Волотовська, Т. П. (2024). Управління ризиками в умовах нестабільності: виклики для менеджменту в Україні. Актуальні питання економічних наук, (1). https://doi.org/10.5281/zenodo.13347958
  14. Гриньова М. В., Рожнова Т. Є. (2024). Управління процесом збагачення досвіду професійно-творчої самореалізації майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук.// Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. Нац. Пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. 254 с., СТ. 66 - 72. (Серія «Педагогічні науки»). Режим доступу: https://sources.pnpu.edu.ua/issue/view/18293/11222.
  15. Драч І., Петроє О., Бородієнко О., Регейло І., Приходькіна Н. Стратегічна та операційна діяльність університетів: використання можливостей штучного інтелекту. Український педагогічний журнал. № 3. 2024. С. 122-138. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-123-138
  16. Кравченко Г. Ю. (2024). Моделювання процесу розвитку інклюзивної компетентності педагога ЗП(ПТ)О в умовах інституту неперервної професійної освіти / Кравченко Г.Ю., Коссова-Сіліна Г.О., Костина А.М. (2024). Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка 18(35). https://doi.org/10.33296/2707-0255-18(35)-15
  17. Литвинова, І. Л., Приходькіна, Н. О., & Широбоков, Ю. М. (2024). Оцінка рівня психологічного комфорту в онлайн-освіті: інструменти та методи. Педагогічна Академія: наукові записки, (9). https://doi.org/10.5281/zenodo.13591658
  18. Махиня, Т. (2024). Розвиток дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти засобами цифрових технологій в умовах магістратури. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка 18(35). https://doi.org/10.33296/2707-0255-18(35)-18
  19. Ноздрін О.М., Сіданіч І. Л. (2024) Правові засади духовно-морального виховання в системі повної загальної середньої освіти України. Вісник післядипломної освіти. Випуск 27(56) Серія «Педагогічні науки» (Категорія «Б») DOI https://doi.org/10.58442/2218‐7650-2024-27(56)98‐1161
  20. Приходькіна Н. Тьюторинг в освіті дорослих: особливості та перспективи розвитку. Наукові інновації та передові технології. № 11(39). 2024. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/archive
  21. Рожнова Т. Є. (2024). Інноваційні підходи до управління професійно-творчим розвитком здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в європейському вимірі.// Імідж сучасного педагога. Випуск No 4 (217), 2024 SSN:електронне – 2522-9729, Спецiальнiсть: 011 освітні, педагогічні науки (02.07.2020). Категорiя: DOI 10.33272/2522-9729-2024-4(217). С. 67-73.https://isp.pano.pl.ua/issue/view/18298/11221https://isp.pano.pl.ua/issue/view/18298/11221 (Фахове видання категорії «Б»)
  22. Сіданіч І. Л. Дошкільна освіта на шляху зростання духовної особистості дитини : метод. посіб. до парціальної програми «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях» / І. Сіданіч, В. Сучок, Т. Оборіна; наук. кер. Богуш Алла Михайлівна. — К.: ТОВ ˮВидавництво ˮЮСТОНˮ, 2024. 364 с.
  23. Сіданіч І.Л., Семененко Л.М., Жукова І.В. (2024). Про культуру духовного життя в закладах освіти. Перспективи та інновації науки. № 10(44) 2024. С. 546-555.
  24. Сіданіч, І. Л. (2024). Опановуємо культуру духовного життя з учнями 5–6 класів: навчально-методичне забезпечення. Мистецтво та освіта, (1 (111)), 35-39. https://orcid.org/0000‐0002‐2992‐3808
  25. Тимошко Г. Реалізація маркетингового підходу у процесі підвищення якості шкільної освіти. Bezpečnosť školského prostredia: Zborník príspevkovz medzinárodnej vedeckej konferencie. Ružomberok 2024. С. 75-85.
  26. Тимошко Ганна, Мозгова Світлана. Теоретичні аспекти розвитку самоменеджменту керівника закладу загальної середньої освіти. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика», Категорія «Б».Серія «Педагогіка» Випуск 18 (35), 2024 https://doi.org/10.33296/2707-0255-18(35)-11

Матеріали конференцій

  1. Волотка О., Рожнова Т. Організація командної роботи у закладі загальної середньої освти // Зб. матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін». 17 квітня 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 
  2. Волотовська Т. П. Навчання через кризу або гнучкість і резильєнтність у керуванні закладом загальної середньої освіти. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 16-20. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  3. Воробйова А., Рожнова Т. Арт-терапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами під час військового стану // Зб. матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін». 17 квітня 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти» 2024 року.
  4. Гнатенко І., Рожнова Т. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзивного навчання // Зб. матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін». 17 квітня 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 
  5. Дрозд І. І., Рожнова Т. Є. Управління закладом професійної (професійно-технічної) освіти на засадах інноваційного підходу. Зб. Матеріалів ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін», 17 квітня 2024 року
  6. Дяченко М. Д., Рожнова Т.Є. Комунікативний аспект корекційної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього середовища. Зб. Матеріалів ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін», 17 квітня 2024 року
  7. Кравченко Г. Ю. Адаптивне управління: умови та цілі управління розвитком кафедр закладу вищої освіти. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 59-63. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  8. Лизогуб М. О., Рожнова Т. Є. Організація діяльності ЗП(ПТ)О на засадах проєктних технологій // Зб. Матеріалів ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін», 17 квітня 2024 року.
  9. Махиня Т. А. Масові відкриті онлайн курси як каталізатор інтернаціоналізації вищої освіти України. Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики : електрон. наук. зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (5 груд. 2024 р.). –К. : ВПЦ «Київський університет», 2024.
  10. Махиня Т. А. Наукові заходи як інструмент інтегрованих маркетингових комунікацій кафедри. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 79-84. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp  
  11. Махиня Т. А. Технології самоменеджменту в контексті педагогічної майстерності викладача вищої школи. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 29-30 жовтня 2024 р. Київ. 2024.
  12. Махиня Т. А. Трансформація цінностей вищої освіти у контексті розвитку технологій штучного інтелекту: проблеми та виклики сьогодення. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 22 листопада 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  13. Приходькіна Н. Тьюторинг в освіті дорослих: особливості та перспективи розвитку. Наукові інновації та передові технології. № 11(39). 2024. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/archive
  14. Приходькіна Н.О. Психологічні особливості розвитку людини у період зрілості. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 105-114. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  15. Прокопів Л., Рожнова Т. Психологічні аспекти управління закладом фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану.// Зб. матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін». 17 квітня 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 
  16. Рожнова Т. Є. Педагогічний менеджмент у контексті професійно-творчого розвитку майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 114-117. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  17. Рожнова Т. Є. Розвиток готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності. / Зб. матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін». 17 квітня 2024 р. Киів: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024 року.
  18. Рожнова Т. Є., Бойко Я. В. Формування управлінської компетентності у майбутніх медичних сестер у закладі вищої освіти: Андрагогічний підхід. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 9-11. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  19. Рожнова Т. Є., Вигівський А. І. Формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів спеціальності 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка»: Андрагогічний аспект. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 12-15. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  20. Рожнова Т. Є., Романова Т. А. Особливості формування у майбутніх логопедів готовності до корекційної діяльності: андрагогічний аспект. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 117-121. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  21. Рожнова Т. Є., Чикут Г.О. Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки: Андрагогічний підхід. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 144-147. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  22. Романова Т, Рожнова Т. Є. Професійна підготовка майбутніх учителів-логопедів до педагогічної діяльності в сучасних умовах. // Зб. Матеріалів ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін», 17 квітня 2024 року.
  23. Сіданіч І.Л. Духовно-моральні орієнтири сучасної початкової освіти: виклики і перспективи. Початкова освіта в Україні в умовах воєнного часу: реаліі та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 25 листопада 2024 р. Буча, Україна ДЗВО «Університет менеджменту освіти» : Тези доп.: Київ, Міленіум, 2024,129 с. С.19-26
  24. Сіданіч І.Л. Підготовка фахівців до формування духовних цінностей здобувачів освіти: сучасний стан і перспективи розвитку. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 22 листопада 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
  25. Тимошко Г.М. Розвиток творчого потенціалу педагога нової формації: здобутки та перспективи. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 137-141. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp