КАФЕДРА освіти дорослих та цифрових технологій
У 2025 році створено кафедру освіти дорослих та цифрових технологій
Кафедра освіти дорослих та цифрових технологій це:
- Дієва система формування, підтримки та розвитку освіти дорослих та цифрових технологій в сучасному суспільстві.
- Актуальний практикоорієнтований зміст курсів підвищення кваліфікації.
- Адаптивні моделі фахового зростання управлінців, педагогів, державних службовців.
- Перспективні напрями професійного розвитку для здобувачів другого та третього рівнів вищої освіти.
Завідувач кафедри – Олена Іванівна Кравченко, доктор педагогічних наук, професор.
Кафедра має високийякісний склад науково-педагогічних працівників: 4 доктори наук, професори, 4 кандидати наук, доценти.
Кафедра забезпечує підвищення кваліфікації директорів (заступників директорів) та педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, керівних та науково-педагогічних працівників післядипломної, вищої освіти, керівників відділів/управлінь освіти обласних/ районних державних адміністрацій, об’єднаних територіальних громад, міськвиконкомів.
Особливістю роботи кафедри є підвищення кваліфікації державних службовців та підготовка здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ступеня доктора філософії.
Стратегія діяльності кафедри базується на багаторічному досвіді навчальної й наукової роботи науково-педагогічних працівників, полягає у розробці теоретичних засад управління освітою, розвитку менеджменту освіти як складової науки управління, професіоналізму керівних кадрів галузі у системі післядипломної освіти, а також у прогнозуванні й задоволенні професійних потреб здобувачів освіти.
З високою відповідальністю разом з колегами щоденно здійснюємо колективний пошук ефективних шляхів забезпечення якості підвищення кваліфікації слухачів Центру післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України в режимі online та offline навчання.
Ключові цінності кафедри
Професіоналізм
Ми усвідомлюємо важливість і необхідність пролонгованого професійного зростання науково-педагогічних працівників кафедри, розвитку hard и softskills, що є запорукою забезпечення якості освітнього процесу.
Креативність
Ми прагнемо реалізувати свій творчий потенціал в освітньому процесі й науковому пошуку і створюємо умови для формування й розкриття інноваційного потенціалу наших здобувачів.
Відповідальність
Ми розуміємо свою відповідальність за результати освітньої діяльності, впровадження інноваційних освітніх технологій на цифровій основі, що сприяє забезпеченню якості організації та змісту освітнього процесу, надає йому сучасного звучання.
Демократизм
Повага до особистості, її прав і свобод, врахування запитів й інтересів здобувачів освіти, толерантність у стосунках, партнерська взаємодія – демократичні цінності нашого колективу. Між учасниками освітнього процесу не існує ієрархії. Ми усі рівні, допомагаємо один одному і поважаємо один одного.
Мета освітнього процесу полягає в інтеграції теоретичних напрацювань науково-педагогічних працівників кафедри й практичного досвіду здобувачів, що сприятиме практикорієнтованості змісту й забезпечить задоволення запитів учасників освітнього процесу.
Для професійного розвитку керівників закладів освіти і місцевих органів управління освітою кафедрою забезпечується сучасна форма науково-методичної підтримки як діяльності закладів освіти, так і керівників, педагогічних, науково-педагогічних працівників цих закладів.