У ННІМП ДЗВО «УМО» ВІДБУВСЯ ЩОРІЧНИЙ МІЖКАФЕДРАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ СЕМІНАР «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ!»

У ННІМП ДЗВО «УМО» ВІДБУВСЯ ЩОРІЧНИЙ МІЖКАФЕДРАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ СЕМІНАР «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ!»

24 лютого 2023 року дві кафедри Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», а саме: кафедра психології та особистісного розвитку та кафедра економіки, підприємництва та менеджменту, успішно провели Міжкафедральний науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення!».

Семінар було розпочато з вшанування хвилиною мовчання пам’яті загиблих на війні захисників та захисниць України! З вітальним словом виступила проректорка з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійної та вищої освіти, «Відмінник освіти України» Наталія Петрівна Муранова. Актуальність теми семінару було всебічно розкрито під час виступів з вітальним словом директора Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидата педагогічних наук, доцента Тетяни Євгенівни Рожнової, завідувача кафедри психології та особистісного розвитку, доктора психологічних наук, доцента Вікторії Євгенівни Виноградової, завідувача кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, кандидата педагогічних наук, доцента Тетяни Іванівни Бурлаєнко, Президентa ГО «Африканська рада в Україні», віце-консулa почесного консульства Гвінейської Республіки в Україні Діалло Ісса Садіо.

Надзвичайно цікавою та змістовною була доповідь Смутчак Зінаїди Василівни, професора кафедри економіки, підприємництва та менеджменту ННІМП ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктора економічних наук, професора на тему «Концепція Lifelong learning як головний тренд освіти майбутнього». Вона наголосила на тому, що світ змінюється так динамічно, а нова інформація поширюється так швидко, що деякі знання перестають бути актуальними ще до того, як ми їх здобудемо. Відповідно, існують професії, для яких старіння і розпад знань відбуваються дуже швидко, наприклад, сфера інформаційних технологій. А є такі, де це відбувається повільніше: професії, в основі яких лежить знання математики або мови. За таких умов академічна освіта потребує постійного оновлення, а для того, щоб встигати за інформацією, необхідно навчатися протягом усього життя.

Зацікавленість учасників семінару викликала доповідь Боднар Оксани Степанівни, доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка «Оцінювання комунікативної компетентності педагога». У своїй доповіді вона наголосила, що комунікація в педагогіці - це процес двостороннього обміну інформацією, результатом якого є взаєморозуміння. Якщо взаєморозуміння не досягнуто — комунікація не відбулася. Для того щоб переконатися в успіху комунікації, необхідно мати зворотний зв’язок, що повідомляє про те, як люди Вас зрозуміли, як вони сприймають Вас, як ставляться до порушеної Вами проблеми, що е актуальним під час дистанційного навчання.

Під час роботи семінару великий інтерес викликала доповідь Ольги Анатоліївна Брусєнцевої, старшого викладача кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидата економічних наук на тему: «Вплив російської зброєної агресії на ринок праці: тренди, ризики та напрями стабілізації», під час якої було актуалізовано тенденції розвитку економіки та ринку праці під час воєнного стану та презентовано напрями стабілізації економіки в пост-воєнний період та їх вплив на конкурентоспроможність персоналу.

Проведення міжкафедрального наукового семінару сприяло обміну міжнародним теоретичним та практичним досвідом з питань психолого-педагогічного супроводу підготовки конкурентоспроможних фахівців; теорії та практики процесу формування конкурентоспроможності персоналу; стратегії підвищення конкурентоспроможності персоналу в умовах воєнного стану; актуальних питань педагогічної та психологічної практики, підвищення конкурентоспроможності національної економіки і системи освіти в воєнний та пост-воєнний період! Крокуємо разом до Перемоги!.