
"Професор І. Сіданіч долучилася до роботи освітньої студії у м. Ужгород"
2 вересня 2025 року професор кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктор педагогічних наук, професор Ірина Леонідівна Сіданіч долучилася до роботи освітньої студії «Військово-патріотичне та духовно-моральне виховання молоді» на базі Закарпатської обласної військової адміністрації, організаторами якої виступили Національна академія педагогічних наук України; ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОВА.
Модерувала захід, присвячений питанням духовно-морального та військово-патріотичного виховання молоді в сучасних умовах, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОВА Мар’яна Марусинець, яка є багаторічним партнером кафедри.
У межах студії учасниками було представлено низку практичних кейсів впровадження національно-патріотичного та духовно-морального виховання у діяльність закладів освіти. Зокрема:
- Андріана Полянич – про національно-патріотичне виховання учнів у Неліпинському ЗЗСО;
- Людмила Бринь – про духовні засади виховного процесу у школах і позашкіллі;
- Діана Гудзовата – про реалізацію програми «Молодь Закарпаття»;
- Іванна Шулевка – про діяльність ліцеїв з поглибленою військово-фізичною підготовкою.
Особливо приємно підкреслити, що серед активних спікерів заходу були випускники та аспіранти кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП ДЗВО УМО
Учасниками студії стали керівники закладів освіти для яких питання військово-патріотичного та духовно-морального виховання є пріоритетними, адже саме вони визначають якість формування свідомого громадянина і майбутнього захисника України.
Особливу цінність захід отримав завдяки професору Ірині Сіданіч, яка презентувала сучасні програми кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ДЗВО УМО та університету, спрямовані на розвиток управлінських компетентностей. Зазначені програми вже сьогодні є затребуваними серед освітянської спільноти, про що свідчать результати першої хвилі вступної компанії.




