Захист курсових робіт здобувачів групи СО-23Г1 ОНП “Спеціальна освіта (за нозологіями)”, спеціальності “Спеціальна освіта”

Захист курсових робіт здобувачів групи СО-23Г1 ОНП “Спеціальна освіта (за нозологіями)”, спеціальності “Спеціальна освіта”

15 квітня 2025 року на кафедрі педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП ДЗВО “УМО” відбувся захист курсових робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, освітньо-наукової програми “Спеціальна освіта (за нозологіями)”, спеціальності “Спеціальна освіта”, групи СО-23Г1.

Здобувачами вищої освіти ОНП були підготовлені змістовні презентації до  курсових робіт, що дало можливість усім присутнім ознайомитись з науковими напрацюваннями та практичним використанням наукових доробок. Магістранти ділилися своїм досвідом, теми, презентовані на захисті, були актуальними, практико-орієнтованими, цікавими.

Голова комісії із захисту курсових робіт: Кравченко Г. Ю., доктор педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП;

Члени комісії: Сіданіч І. Л., доктор педагогічних наук, професор, гарант ОНП “Спеціальна освіта (за нозологіями)”, спеціальності “Спеціальна освіта”, професор кафедри; Приходькіна Н. О., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри; Рожнова Т. Є., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри.

Особливо заслуговують на високу оцінку курсові роботи таких магістрантів, як:

Дяченко М. Д., доктора педагогічних наук, професора, професора Запорізького національного університету, яка є одночасно нашою здобувачкою. Тема її курсової роботи “Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу”, науковий керівник - Рожнова Т. Є., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри;

Федорця В. М., кандидата медичних наук, доцента, доцента кафедри ННІМП ДЗВО “УМО”, який є також одночасно і нашим здобувачем. Тема його курсової роботи: “Феноменологія рухової сфери дітей з особливими освітніми потребами в дзеркалі теорії побудови рухів”, науковий керівник - Товстоган В. С., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри;

Завальнюк Т. Г., тема курсової роботи: “Особливості розвитку комунікативних здібностей дітей з церебральним паралічем засобами народної педагогіки”, науковий керівник - Кравченко Г. Ю., доктор педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП;

Кузів О. О., яка одночасно є нашою аспіранткою, тема її курсової роботи: “Розвиток мовленнєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку засобами логоритміки”, науковий керівник - Приходькіна Н. О., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри;

Воробйової А. В., тема курсової роботи: “Використання арт-терапії та арт-педагогіки в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”, науковий керівник - Рожнова Т. Є., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри;

Каїрцевої О. І., тема курсової роботи: “Формування взаємовідносин дітей дошкільного віку з синдромом Дауна”, науковий керівник - Кравченко Г. Ю., доктор педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП;

Веред А. О., тема курсової роботи: “Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі”, науковий керівник - Рожнова Т. Є., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри;

Кривошеєнко Н. О., тема курсової роботи: “Особливості формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями”, науковий керівник - Кравченко Г. Ю., доктор педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП;

Макарової-Ружицької І. Г., тема курсової роботи: “Порівняльний аналіз методик діагностики дисграфії у дітей та дорослих”, науковий керівник - Рожнова Т. Є., кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри.

Захист курсових робіт пройшов на високому рівні, всі здобувачі вищої освіти ОНП “Спеціальна освіта (за нозологіями)” разом зі своїми науковими керівниками намітили подальший шлях наукових досліджень з обраних тем, які знайдуть своє відображення при написанні кваліфікаційних робіт.