Івкін Володимир Миколайович

Івкін Володимир Миколайович

Доцент кафедри
кандидат психологічних наук, доцент

Міжнародний ідентифікатор вченого (ORCID ID):

https://orcid.org/0000-0001-9642-8164

Профіль у Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=rIhqDsQAAAAJ

Додаткові відомості

Освіта: 1987, Київський університет ім. Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Романо-германські мови і література» та отримав кваліфікацію «Перекладач-референт англійської і французької мов, викладач англійської мови» (диплом КВ №798499);

2001, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України за спеціальністю «Психологія» та отримав кваліфікацію магістра психології (диплом КВ №16417373)

Науково-педагогічний працівник з 2001 р.

Членство:

Член виконавчої дирекції Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці (УАОППП);

Член редакційної колегії Інформаційного бюлетеню Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці;

Член редакційної колегії збірника наукових праць «Актуальні проблеми психології», т. 1 «Організаційна психологія. Економічна психологія» Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;

Член редакційної колегії наукового журналу «Організаційна психологія. Економічна психологія» Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (індексується в наукометричних базах даних Index Copernicus та Google Scholar);

Член Спеціалізованої Вченої Ради із захисту кандидатських дисертацій зі спеціальності «19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія» Київського Національного торговельно-економічного університету.

Основні публікації

Монографії

  1. Психолого-організаційні детермінанти забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій  в умовах соціальної напруженості : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки. К. : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024.  288 с.
  2. Психолого-організаційні детермінанти забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах соціальної напруженості : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, В. М. Івкін [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки. К. : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2021. 288 с. (12,0 д.а.) https://tinyurl.com/bdaahvz7
  3. Економічні, соціальні та інформаційні механізми формування та вдосконалення системи управління проектами : монографія / Є. Г. Карташов, О. В. Дубініна, О. А. Ковтун, В. М. Івкін [та ін.] ; за ред. Є. Г. Карташова. К. : УМО ГАПН України, 2021. (13,6 д.а.) (розділ «Створення команди управління проектом») https://tinyurl.com/279y9kr4
  4. Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко, Івкін В.М. [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки. – К. : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2018. –  240 с. http://lib.iitta.gov.ua/712691/
  5. Розвиток управління проектами економічного та соціального спрямування в умовах суспільно-політичних трансформацій : монографія / [Алейнікова О.В., Букорос Т.О., Івкін В.М. та ін.]; за заг. ред. Алейнікової О.В. – К. Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. – 282 с. (ISBN 978-617-7734-17-7)
  6. Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монографія. / Л.М. Карамушка, О.В. Креденцер, К.В. Терещенко, Івкін В.М. [та ін.] ; за ред. Л.М. Карамушки. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 288 с. http://lib.iitta.gov.ua/10087/
  7. Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури: монографія; за ред. Л.М. Карамушки. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 288 с. (у співавторстві) https://tinyurl.com/2b7nncrn
  8. Психологія діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій): монографія. / За наук. ред. Л.М. Карамушки. – К.: Педагогічна думка , 2008. – 192 с. (у співавторстві)
  9. Технологія психологічної підготовки персоналу організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій): Навчальний посібник / За наук. ред. Л. М. Карамушки. – К.: Науковий світ , 2008. – 230 с. (у співавторстві)
  10. Розвиток управління проектами економічного та соціального спрямування в умовах суспільно-політичних трансформацій. / за ред. О. В. Алейнікової. (у співавторстві)

Навчальні посібники

  1. Ivkin, V.M. The English-Ukrainian Mini-Dictionary of Psychological Terms: Organizational and Economic Psychology / Ed. Karamushka L.M. – K.: Millennium, 2004. - 30 с. ISBN 966-8063-57-7
  2. Технології роботи організаційних психологів: Навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядиплом. освіти / За наук. ред. Л. М. Карамушки. – К.: Фірма «ІНКОС», 2005. – 366 с. (у співавторстві) https://tinyurl.com/5db2fedn
  3. Синдром «професійного вигорання» та професійна кар’єра працівників освітніх організацій: гендерні аспекти: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядиплом. освіти. – К.: Міленіум , 2006. – 368 с. (у співавторстві)

Статті

  1. Терещенко К., Івкін В. Тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ. 2024. № 2(32). https://doi.org/10.31108/2.2024.2.32.9
  2. Дегтярьова І., Казюк Я., Петроє О., Мороз В., Івкін В. Медична реформа: публічно‐управлінські аспекти // ВІСНИК ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування». Вип. 28 (57). С. 206-218. URL: https://doi.org/10.58442/2522‐9931‐2024‐28(57)
  3. Терещенко, К., & Івкін, В. (2023). Толерантність до невизначеності та її зв’язок із психологічним здоров’ям освітнього персоналу в умовах воєнного часу. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(28), 56-63. https://doi.org/10.31108/2.2023.1.28.6
  4. Карамушка, Л., Креденцер, О., Терещенко, К., Лагодзінська, В., Івкін, В., & Ковальчук, О. (2022). Особливості психічного здоров’я персоналу освітніх та наукових організацій в умовах війни. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(25), 62-74. https://doi.org/10.31108/2.2022.1.25.7
  5. Карамушка, Л., Терещенко, К., Креденцер, О., Івкін, В., Лагодзінська, В., Ковальчук, О., & Вознюк, А. (2021). Толерантність до невизначеності як детермінанта забезпечення психологічного здоров’я освітнього персоналу в умовах соціальної напруженості. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, 4(24), 30-38. https://doi.org/10.31108/2.2021.4.24.4
  6. Карамушка, Л., Креденцер, О., Терещенко, К., Лагодзінська, В., Івкін, В., & Ковальчук, О. (2022). Особливості психічного здоров’я персоналу освітніх та наукових організацій в умовах війни. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(25), 62-74. https://doi.org/10.31108/2.2022.1.25.7
  7. Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Терещенко К.В., Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М. (2020). Емпіричне дослідження структурних компонентів психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій. Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ. СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(57), 22-31.
  8. Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Терещенко К.В., Івкін В.М., Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С. (2019). Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ. СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(51), 10-17.
  9. Карамушка Л.М. Креденцер О.В., Терещенко К.В., Івкін В.М., Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С. (2019). Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ. СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, 1(52), 10-18.Івкін В.М. (2013). Психологічні особливості розвитку іншомовної соціокультурної компетентності слухачів у системі післядипломної освіти. Актуальні проблеми психології. – Том 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 37-38. Збірник наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К. - Алчевськ : ЛАДО, С. 149-154. https://tinyurl.com/2p8r67h3
  10. Івкін В.М. (2013). Моделювання комунікативних ситуацій як фактор інтенсифікації навчання іншомовного спілкування в системі післядипломної освіти. Актуальні проблеми психології. – Том 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 37-38. Збірник наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К. - Алчевськ : ЛАДО, С. 371-375 https://tinyurl.com/yts7aw2y
  11. Івкін В.М. (2011). Психологічні особливості викладання іноземної мови дорослій аудиторії. Актуальні проблеми психології. – Том 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 31-32. Збірник наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К. : Вид-во «А.С.К.». – 360 с. http://uaoppp.com.ua/read/199/

Тези конференцій

  1. Івкін В. Установки людини як фактор стресостійкості. Вектори соціальної, організаційної та економічної психології: тези доп. IIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23 лют. 2024 року). Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. С. 100-102. DOI: https://doi.org/10.31617/k.knute.2024-02-23
  2. Tereshchenko Kira, Karamushka Liudmyla, Ivkin Volodymyr. Tolerance as an educational staff's subjective well-being determinant. 32nd International Congress of Psychology, 18‐23 July 2021 Prague, Czech Republic (Virtual).  International journal of psychology.Vol. 58, Issue S1. 30 December 2023. pp. 595-652. # 2296. https://doi.org/10.1002/ijop.13032
  3. Івкін В.М. Особливості соціалізації студентів в умовах обмежень через воєнний стан. Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми: збірник тез XVI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 22 березня 2024 р.). Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С. 37-38. http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/22222_1714991905.pdf
  4. Івкін В. М. Силове тренування як засіб відновлення психологічного благополуччя індивіда в умовах війни. Українська психологія. ХХІ століття. початок. (Дні української психології в Берліні). Науково-практична конференція з міжнародною участю (27-28 квітня 2023 р., м. Київ).
  5. Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В., Лагодзінська В. І., Івкін В. М., Ковальчук О. С. Комплекс методик для дослідження психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій. Особистісні та психофізіологічні ресурси професійної життєстійкості: Матеріали ІІ наукового семінару (м. Київ, 16 вересня 2021 року.). Київ, 2021. С. 22–25. (0,25 д.а.) https://www.academia.edu/54276463
  6. Карамушка Л. М., Терещенко К. В., Креденцер О. В., Лагодзінська В. І., Івкін В. М., Ковальчук О. С. Толерантність до невизначеності як чинник забезпечення психологічного здоров’я освітнього персоналу. Сучасні психологічні тенденції підтримки та відновлення психічного здоров'я особистості: теорія та практика :тези доповідей ІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Харків, 24-25 вересня 2021). Харків, 2021. С. 36-38. (0,25 д.а.) https://tinyurl.com/ybk4y768
  7. Івкін В. М., Терещенко К. В. Толерантність до невизначеності як чинник психологічного здоров’я освітнього персоналу. Психологічні виклики сучасних організацій : збірник тез Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції (3 червня 2021 року, м. Івано-Франківськ). Івано-Франківськ, 2021. C. 219-223. (0,25 д.а.). https://tinyurl.com/2rfrvyj5   
  8. Карамушка Л.М., Терещенко К.В., Креденцер О.В., Івкін В.М., Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С. Толерантність до невизначеності як детермінанта психологічного здоров’я освітнього персоналу. Інтеграційні можливості сучасної психології та шляхи ї розвитку : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 21-22 жовтня 2021 року). Запоріжжя, 2021. С. 77–78. (0,15 д.а.). https://tinyurl.com/mr2spz5w
  9. Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В., Лагодзінська В. І., Івкін В. М., Ковальчук О. С. Зв’язок між рівнем фізичного та психологічного здоров’я персоналу та організаційно-функціональними характеристиками освітніх організацій. Психологічні умовиблагополуччя персоналу організацій : тези IІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 7–8 жовтня 2021 р.). Львів, 2021. С. 32–34. (0,15 д.а.). URL: https://tinyurl.com/mr222k8h   

Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 26 травня 2017 р.) – К. : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017. – 144 с. https://tinyurl.com/2hft5yuk

Підвищення кваліфікації

1. Підвищення кваліфікації (180 годин, 30 кредитів) за освітньою програмою «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів» в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України в період з 17 січня 2022 року по 18 червня 2022 року.

2. Підвищення кваліфікації (30 годин, 1 кредит ESTS) за освітньою програмою «Публічне управління та адміністрування в умовах війни і в післявоєнний період в Україні» в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» в період з 15.04 2022 року по 28.04 2022 року).

3. Короткострокова онлайн-програма підвищення кваліфікації за темою «Природа та еволюція феномена авторитету: від античності до постмодерної сучасності» (6 годин, 0.2 кредита ESTS), Французька школа архетипіки 17.11 2023 року.

4. Підвищення кваліфікації за темою «Психологічне здоров'я особистості в умовах війни і пововоєнний час» (30 годин, 1 кредит ESTS), ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Інститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН УКраїни, УАОППП, Вища школа HUMANITAS, Благодійний реабілітаційний центр допомоги дітям та сімї Rindervelt, березень - квітень 2023 року.

5. Підвищення кваліфікації (180 годин, 30 кредитів) за освітньо-професійною програмою «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного гавчання університетів, академій, інститутів» в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України в період з 15 травня 2023 року по 15 грудня 2023 року.