Педагогіка інклюзивного навчання
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 016 Спеціальна освіта
Освітньо-наукова програма: Спеціальна освіта
Статус: нормативна
Форма навчання: заочна
Рік, семестр: 2-й рік – 2-й семестр.
Викладацький склад: Висоцька А.М., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник
Мова викладання: українська
Мета – формування знань про основні складові та умови організації навчально-виховної роботи в інклюзивному навчальному закладі; засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивного навчання; розвиток уміння та бажання працювати в команді; стимулювання до самореалізації та вдосконалення професійної майстерності.
Завдання навчальної дисципліни:
- формування усвідомленого розуміння основоположних засад інклюзивної освіти;
- озброєння знаннями щодо впровадження технологій інклюзивного навчання в практику роботи закладу загальної середньої освіти;
- формування уявлень про партнерську взаємодію суб’єктів інклюзивного навчання;
- ознайомлення зі стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими потребами;
- формування готовності до співпраці в умовах партнерської взаємодії з іншими учасниками процесу інклюзивного навчання;
- сприяння усвідомленню необхідності зростання професійної майстерності.
Зміст дисципліни.
Інклюзивне навчання як стратегічний напрям системи освіти України. Основи партнерської взаємодії суб’єктів інклюзивного навчання. Дитина з особливими освітніми потребами як суб’єкт інклюзивного навчання. Особливості розвитку та педагогічної підтримки дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчання.
Обсяг курсу – 180 год., що відповідає 6.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – екзамен.
Робоча програма навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивного навчання»
СИЛАБУС навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивного навчання»