
Приходькіна Наталія Олексіївна
ResearcherID:AAM-8016-2020
ORCID iD: https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0001-9965-6912
Профіль вченого у Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?authuser=1&user=dRssrnYAAAAJСторінка автора у Електронній бібліотеці НАПН України
https://lib.iitta.gov.ua/id/user/1459ОСВІТА
Інститут педагогіки НАПН України, докторантура, спеціальність – загальна педагогіка та історія педагогіки (2018-2020 рр.)
Державний навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України, спеціальність «Психологія», кваліфікація «магістр, психолог, викладач вищої школи» (2014-2016 рр.)
Національний університет «Києво-Могилянська академія», аспірантура, спеціальність 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти (2004-2007 рр.)
Національний університет «Києво-Могилянська академія», спеціальність «Філологія», кваліфікація «магістр, викладач вищої школи» (2002-2004 рр.)
Національний університет «Києво-Могилянська академія», спеціальність «Філологія», кваліфікація «бакалавр, вчитель української мови та літератури» (1998-2002 рр.)
ТЕМИ ДИСЕРТАЦІЙ
Тема докторської дисертації: «Тенденції розвитку медіаосвіти учнів у закладах середньої освіти розвинених англомовних країн», 2021 р., (спеціальність – загальна педагогіка та історія педагогіки)
Тема кандидатської дисертації: «Педагогічні умови реалізації гендерного підходу у фаховій підготовці студентів гуманітарних спеціальностей», 2009 р. (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти)
ДОСВІД РОБОТИ: науково-педагогічний стаж – 15 років, науковий стаж – 20 років.
ГРОМАДСЬКА АКТИВНІСТЬ
- Член Громадської спілки «Українська асоціація освіти дорослих».
- Член Національної асоціації гештальт-терапевтів України.
- Член спеціалізованої вченої ради з присудження наукового ступеня доктора наук Д 26.455.03
- Вчений секретар вченої ради Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (2021-дотепер)
- Член Ради із забезпечення якості освіти та освітньої діяльності ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (2021-дотепер)
- Заступник головного редактора наукового фахового видання «ScienceRise: PedagogicalEducation» (2021-дотепер)
- Член редакційної колегії наукового фахового видання «Вісник післядипломної освіти» (серія «Педагогічні науки»)
- Член редакційної колегії наукового фахового видання «Наукові інновації та передові технології» (2021-дотепер)
- Виконавець науково-дослідної роботи "Професійна мобільність учасників учасників освітнього процесу в умовах реформування вищої освіти" (РК 01220200923)
- Член екзаменаційної комісії (іспит на знання української мови іноземними громадянами) (2021 р.)
- Член атестаційної комісії (для атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою) (2016-2019 рр.)
НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Гарант освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи. Андрагогіка»спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/ Педагогіка
- Член державної екзаменаційної комісії (освітньо-професійні програми «Педагогіка вищої школи. Адрагогіка», спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/ Педагогіка
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Науково-дослідна робота на тему: «Професійна мобільність учасників освітнього процесу в умовах реформування вищої освіти» (2022-2024) – Державний реєстраційний номер 0122U200923 – член групи розробників.
- Науково-дослідна робота на тему: «Підготовка конкурентоспроможних фахівців в умовах освітніх змін» (2017-2021 р.) – Державний реєстраційний номер 0117U002378 – член групи розробників.
- Науково-дослідна робота на тему: «Інноваційні технології управління системою післядипломної педагогічної освіти в умовах суспільних змін» (2015-2018 р.). Державний реєстраційний номер 0116U004868 – член групи розробників.
- Держбюджетна науково-дослідна робота на тему «Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах Європейської кредитно трансферної системи організації навчального процесу» (2012-2014 р. – дослідження; 2015-2017 р. – впровадження). Державний реєстраційний номер 0112U001593 – старший науковий співробітник.
ПЕРЕЛІК НАУКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Монографії
- Приходькіна Н. О. Медіаосвіта здобувачів середньої освіти у розвинених англомовних країнах. Інноваційна педагогічна діяльність як чинник формування життєтворчої компетентності здобувача освіти : моногр. / [Нічуговська Л. І., Ніколенко Л. М. та ін.]; уклад. : Криворотько А. О. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2022. С. 276-329. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736734/1/ІННОВАЦІЙНА%20ПЕДАГОГІЧНА%20ДІЯЛЬНІСТЬ%20ЯК%20ЧИННИК%20ФОРМУВАННЯ%20ЖИТТЄТВОРЧОЇ%20КОМПЕТЕНТНОСТІ%20ЗДОБУВАЧА%20ОСВІТИ.pdf
- Приходькіна Н. О. Управління розвитком медіаграмотності та критичного мислення учнів у процесі медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики XXI століття: монографія. Київ : Цедос, 2020. С. 67–94. https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Prykhodkina/publication/374662815_NACIONALNA_AKADEMIA_PEDAGOGICNIH_NAUK_UKRAINI_DZVO_UNIVERSITET_MENEDZMENTU_OSVITI_NAVCALNO-NAUKOVIJ_INSTITUT_MENEDZMENTU_TA_PSIHOLOGII/links/6528280261c4044c404fe8c7/NACIONALNA-AKADEMIA-PEDAGOGICNIH-NAUK-UKRAINI-DZVO-UNIVERSITET-MENEDZMENTU-OSVITI-NAVCALNO-NAUKOVIJ-INSTITUT-MENEDZMENTU-TA-PSIHOLOGII.pdf
- Приходькіна Н. О. Медіаосвіта учнів у шкільництві англомовних країн: монографія. Київ; Тернопіль : Крок, 2020. 412 с. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/727838/1/ТЕНДЕНЦІЇ%20РОЗВИТКУ%20МЕДІАОСВІТИ%20УЧНІВ%20У%20ЗАКЛАДАХ%20СЕРЕДНЬОЇ%20ОСВІТИ%20РОЗВИНЕНИХ%20АНГЛОМОВНИХ%20КРАЇН.pdf
Посібники
- Приходькіна Н. О. Медіабезпека особистості: теоретичний аспект. Психолого-педагогічний практикум: метод. посіб. Київ : ПП «ДІРЕКТ ЛАЙН», 2018. Ч. 1. С. 54–64.
- Приходькіна Н. О. Теорії медіаосвіти. Психолого-педагогічний практикум: метод. посіб. Київ : ПП «ДІРЕКТ ЛАЙН», 2017. Ч. 3. С. 70–78.
- Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / І. І. Драч, Н. О. Приходькіна, З. В. Рябова та ін. Київ : НАПН України; ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2017. 316 с.
- Приходькіна Н. О. Реалізація проекту. Проектний менеджмент для інноваційного розвитку освітніх організацій України: навч. посіб. / З. В. Рябова, А. Б. Єрмоленко, Т. А. Махиня та ін.; НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; КультурКонтакт Австрія. Київ, 2017. С. 29–33.
Статті у наукометричній базіScopus/Web of science
- Prykhodkina, N., Tsynova, M., Kravets, H., Нrechanovska, O., Nichyshyn, V. (2024). The role of interactive technologies in improving the quality of learning and development of scientific competences in modern education. Journal of Curriculum and Teaching, 13(5)https://www.sciedupress.com/journal/index.php/jct(Scopus)
- Govorukha, N., Prykhodkina, N., Chmykhun, S. (2024). Forming Core Values in Youth with the Usage of Media Materials. In: Nechyporuk, M., Pavlikov, V., Krytskyi, D. (eds) Integrated Computer Technologies in Mechanical Engineering - 2023. ICTM 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 996. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-60549-9_25 (Scopus)
- Drach, I., Petroye, O., Borodiyenko, O., Reheilo, I., Prykhodkina, N. (2024). The Assessment (Self-assessment) Methodology of the University’s Readiness to Use AI. In: Faure, E., et al. Information Technology for Education, Science, and Technics. ITEST 2024. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 222. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-71804-5_32 (Scopus)
- Shumilova I., Prykhodkina N., Volotovska T., Sholokh O., Cherezova I., Shust V. (2024) The system of formation of educational environment for the professional training of future education managers (in ukrainian context). AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research: open access journal. 14/02-XLIII. P. 26-30. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140243/papers/A_04.pdf (Web of Sciencе)
- Tumalavičius, V., Prykhodkina, N., Vovk, M., Mytych, S., & Kustovska, O. (2024). Legal impacts of digitization on intellectual property. Amazonia Investiga, 13(74), 214–226. https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.18 (Web of Sciencе)
- Rozhnova, T., Sholokh, O., Kapinus, O., Makhynia, T. & Prykhodkina, N. (2024). Training of scientific and pedagogical staff in higher education institutions: quality and requirements. Revista Eduweb, 18(1), 164–179. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.01.12 (Web of Sciencе)
- Shumilova I., Kubitskiy S., Bazeliuk V., Rudyk Y., Hrechanyk N., Rozhnova T., Prykhodkina N. (2023) The system of forming the emotional and ethical competence of the future education manager in the conditions of transformational changes. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research: open access journal. 13/02-XXXVIII. P. 82-89. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130238/papers/A_13.pdf (Web of Sciencе)
- Prykhodkina, N., Tymoshko, H., Sholokh, O., Makhynia, T., Koroliuk, S., & Genkal, S. (2022). Peculiarities of Professional Training of Educational Managers in Conditions of Transformation Processes. Postmodern Openings, 13(2), 254-272. https://doi.org/10.18662/po/13.2/452 (Web of science)
- Lytvynov, A., Topolnyk, Y., Chumak, L., Prykhodkina, N., Antoniuk, L., & Kramska, S. (2022). E-Learning Technologies for Future Teachers: Introduction of Educational Innovations in Higher School Practice. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(1Sup1), 403-421. https://doi.org/10.18662/brain/13.1Sup1/327 (Web of science)
- Lytvyn V., Khlystun O., Prykhodkina N., Poluboiaryna I., Bevz M., Kopeliuk O. (2021) Model Of Formation Of Digital Competence On The Basis Of Pedagogical Proceedings At The Present Stage Of Development Of Digitalization Of Society. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 21(No.8. August), 219-223. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.8.29(Web of science)
- Prykhodkina, N., Tymoshko, H., Zuieva A., Sholokh, O., Noskova M., Lebid Y.(2021)Priorities And Problems In The Development Of Modern Information Technologies In Education. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 21(No.6. June),231-236. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.6.30 (Web of science)
Статті у наукових фахових виданнях
- Приходькіна Н. Психологічна зрілість особистості: концептуальні та теоретичні підходи. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина». 2025. № 1 (47). http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/archive
- Приходькіна Н., Дяченко М., Дяченко І. Формування медіаграмотності майбутніх магістрів-педагогів та андрагогів у контексті самоменеджменту як засобу професійно-творчого розвитку. Витоки педагогічної майстерності. 2024. Вип. 34. С. 190-195. https://sources.pnpu.edu.ua/article/view/318112/308611
- Дяченко М., Приходькіна Н. Коучинг та тьюторинг як інструменти особистісного розвитку: психологічні механізми та ефективність. Перспективи та інновації науки. 2025. № 1 (47). http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/archive
- Приходькіна Н. Відкрита наука в сучасному дослідницькому просторі. Вісник післядипломної освіт: Збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». 2024. Вип. 30 (59). https://doi.org/10.58442/3041-1831-2024-30(59)-109-134
- Приходькіна Н. Тьюторинг в освіті дорослих: особливості та перспективи розвитку. Наукові інновації та передові технології. № 11(39). 2024. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/archive
- Драч І., Петроє О., Бородієнко О., Регейло І., Приходькіна Н. Стратегічна та операційна діяльність університетів: використання можливостей штучного інтелекту. Український педагогічний журнал. № 3. 2024. С. 122-138. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-123-138
- Литвинова, І. Л., Приходькіна, Н. О., & Широбоков, Ю. М. (2024). Оцінка рівня психологічного комфорту в онлайн-освіті: інструменти та методи. Педагогічна Академія: наукові записки, (9). https://doi.org/10.5281/zenodo.13591658
- Власюк О. П., Степаненко О. К., Приходькіна Н. О. Вплив штучного інтелекту та інформаційних технологій на мобільну освіту та навчання майбутнього. Академічні візії. 2023. Випуск 26. С. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/789/714
- Prykhodkina N. O. General development trends of the media education of students in developed english-language countries. Наукові інновації та передові технології. № 11(13) 2022. С. 241-254. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-11(13)-241-254
- Prykhodkina N. O. The features of teacher training for media education of students in developed English-speaking countries. Education: Modern Discourses. 2021. № 4. P. 103-115. https://doi.org/10.37472/2617-3107-2021-4-10
- Приходькіна Н. О. Медіа- та інформаційна грамотність як стратегічний напрям у діяльності ЮНЕСКО. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. праць: Педагогічні науки. 2020. № 3. С. 43–52. https://doi.org/10.26661/2522-4360-2020-3-1-3
- Приходькіна Н. О. Взаємозв’язок інформаційної грамотності та медіаграмотності: аналіз наукометричної бази даних Web of science. Вісник Київського національного лінгвістичного ун-ту. Серія: Педагогіка та психологія. 2020. Вип. 32. С. 102–114. https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207761
- Приходькіна Н. О. Діяльність національних організацій у сфері розвитку медіаосвіти в Канаді та Австралії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка. 2020. Т. 4, вип. 31. С. 71–78. https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/31.214300
- Lokshyna O., Prykhodkina N. Media education: global prospects and developments in Ukraine (on the expample of the IREX «Learn and Distinguish» project). Порівняльно-педагогічні студії. 2020. № 2(40). С. 4–17. https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2020.221979
- Приходькіна Н. О. Гейміфікація як ефективна технологія розвитку медіаграмотності учнів: досвід США. Педагогічні науки: зб. наук. праць. 2020. Вип. 92. С. 84–90. https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2020-92-14
- Приходькіна Н. О. Навчальна програма з медіа- та інформаційної грамотності ЮНЕСКО: концептуальні основи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 1(95). С. 94–103. https://doi.org/10.24139/2312-5993/2020.01/094-103
- Приходькіна Н. О. Концептуальні підходи до розвитку медіаосвіти в англомовних країнах: особливості теорії критичного мислення. Теорія та методика управління освітою: електронне наук. фахове вид. 2019. Т. 1(22). URL: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/metod_upr_osvit/v_22/Приход_кiна.pdf (дата звернення 17.05.2019).
- Приходькіна Н. О. Медіаграмотність у системі освітніх стандартів Сполучених Штатів Америки. Науковий часопис Національного пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. № 70. С. 214–218. https://doi.org/10.31392/2311-5491/2019-70.51
- Приходькіна Н. О. Професійна підготовка педагогів до медіаосвіти учнів у Сполучених Штатах Америки: погляд американських учених. Інноваційна педагогіка. 2019. Т. 3, вип. 19. С. 51–57. https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-19-3-10
- Приходькіна Н. О. Ретроспективний аналіз розвитку медіаосвіти у Сполучених Штатах Америки. Український педагогічний журнал. 2019. № 2. С. 29–37. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-29-37
- Приходькіна Н. О. Розвиток медіаграмотності учнів: основні прийоми критичного аналізу медіатекстів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах: зб. наук. праць. 2019. Вип. 67. С. 97–102. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.67-1.20
Інші праці
- Приходькіна Н.О. Технології тьюторингу та коучингу в підготовці майбутніх андрагогів і викладачів зво до професійного та особистісного зростання.
- Приходькіна Н.О. Андрагогічні принципи розвитку медіаграмотності здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки. Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу та шляхи їх вирішення в умовах сучасних викликів: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської конференції з проблем вищої освіти і науки (15 листопада 2024 р.). Харків, ХНАДУ, 2024. С.248-251. URL: https://fmab.khadi.kharkov.ua/index.php?id=1281&no_cache=1
- Приходькіна Н.О.Підготовка майбутніх андрагогів до використання тьюторських технологій в освіті дорослих. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: Матеріали IV Міжнародної науково-практичноїінтернет-конференції(29–30 жовтня 2024 року). Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2024.
- Приходькіна Н. Психологічна підтримка обдарованих студентів в умовах воєнного стану. Обдаровані діти – скарб нації!: Матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції(23–26 жовтня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1195-1205. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50286/1/O_Kocherga_ODSN_IPO.pdf
- Приходькіна Н. Захист прав інтелектуальної власності в умовах відкритої науки. Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади. Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції(28 жовтня 2024 року). Київ : Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 312-314. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/46495/Tsyfrova%20Transformatsiia%20Osvity.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Приходькіна Н. Психологічні особливості розвитку людини у період зрілості. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали VI Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. C. 105-114. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Kartashova, L.A., Prykhodkina, N.O., Makhynia, T.A., Tymoshko, H.M. and Sholokh, O.A., (2024). Comparing social media use in school management: experiences from Ukraine and the United States. CTE Workshop Proceedings [Online], 11, pp.98–119. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.684
- Приходькіна Н.О. Особливості професійної мотивації викладачів вищої школи. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: тези доповідей ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Хмельницький, 18 квітня 2024) / М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. психол. та педагог. [та ін.]. Хмельницький: Кафедра психології та педагогіки ХНУ, 2024. С. 94-96.
- Приходькіна Н.О. Формування медіакомпетентності та медіаграмотності здобувачів освіти як педагогічна проблема. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи: збірник тез доповідей IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. Л. О. Сущенко. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2024. C. 150-152
- Ryabova, Z., Prykhodkina, N., & Ponomarevskyi, S. (2023). Development of Leadership Qualities Among Managers Using e-Learning: Peculiarities of Postgraduate Education in Ukraine . E-Learning Innovations Journal, 1(1), 22–54. https://doi.org/10.57125/ELIJ.2023.03.25.02
- Приходькіна Н. О. Коучинг як інструмент підвищення ефективності навчання у закладі вищої освіти. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково- методологічного семінару 26 жовтня 2023 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2023. C. 117-120. URL: http://umo.edu.ua/images/content/institutes/imp/struktura/kaf_upravl_proekt/material/Тези%20збірник%2026.10.23.docx.pdf
- Приходькіна Н. О. Постправда vs фактчекінг: теоретичні аспекти. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану:Матеріали IV Всеукраїнського науково- методологічного семінару 24 листопада 2022 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2022. С. 91-96.
- Prykhodkina N. Media literacy through war optics: new challenges and threats. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали Міжнар. конф. (Київ, 4 листопада 2022 р.); НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України; за заг. ред. О. І. Локшиної. Київ-Біла Церква : Авторитет, 2022. С. 262-226.
- Приходькіна Н. О. Актуальність упровадження медіаосвіти в заклади середньої освіти США: досвід штату Техас. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наук. праць ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Коломия, 22 груд. 2020 р.). / уклад. О. І. Поясик, О. В. Слипанюк, М. П. Ковальчук. Івано-Франківськ : НАІР, 2021. С. 46–51.
- Prykhodkina N. Features of the development of media education in the United States of America. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej. 2020. 38. № 1-1. С. 189–195.
- Приходькіна Н. О. Тенденції розвитку інформаційного суспільства: чому важливо бути медіаграмотним. Сучасні досягнення в науці та освіті: зб. праць XV Міжнар. наук. конф. (16–23 верес. 2020 р., м. Нетанія, Ізраїль). Хмельницький : ХНУ, 2020. С. 50–55.
- Приходькіна Н. О. Особливості інтеграції медіаграмотності до освітніх стандартів Сполучених Штатів Америки. Позиціонування закладу освіти засобами новітніх технологій менеджменту: матеріали Всеукр. наук.-методологіч. семінару: електрон. вид. (30 жовт. 2020 р, м. Київ). Київ – Бориспіль: ДЗВО «Ун-т менедж. освіти», 2020. С. 139–141.
- Приходькіна Н. О. Медіакомунікації як новий фактор взаємодії в інформаційному освітньому просторі. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (11 листоп. 2020 р., м. Київ). Київ : Наук.-метод. центр ВФПО, 2020. С. 337–339.
- Prykhodkina N. Particularities of Media Education Methodology for Students in the United States of America. Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: conference proceedings, September 25–26, 2020, Lublin. Lublin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020. Р. 86–89.
- Приходькіна Н. О. Методи розвитку медіаграмотності майбутніх педагогів. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: зб. матеріалів конф. (29–30 трав. 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. В. П. Сергієнка, В. М. Слабка. Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. C. 276–278.
- Приходькіна Н. О. Вплив регулюючих органів на розвиток медіаосвіти: досвід Великої Британії. Наука та освіта: зб. праць ХV Міжнар. наук. конф., присвяч. пам’яті Вілена Петровича Ройзмана (4–11 груд. 2020 р., м. Хайдусобосло (Угорщина)). Хмельницький: ХНУ, 2020. С. 72–77.
- Приходькіна Н. О. Проблеми становлення та розвитку медіаосвіти у США. Неформальна та інформальна освіта як ресурс розвитку особистості: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р., м. Київ). Київ: Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, 2020. С. 48–52.
- Приходькіна Н. О. Глобалізаційний контекст розвитку медіаосвіти. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 28 трав. 2020 р.); НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України; за заг. ред. О. І. Локшиної. Київ-Біла Церква : Авторитет, 2020. С. 302–304.
- Сіданіч І.Л., Приходькіна Н.О. Методичні рекомендації до атестації здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Київ, 2020. 69 с.
- Приходькіна Н. О. Довідник-путівник майбутнього магістра для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Київ, 2020. 15 с.
- Prykhodkina N. Critical Thinking Theory in the Context of Development of Media Education in Great Britain. Visegrad Journal of Human Rights. 2019. № 6 (volume 2). P. 173-179.
- Приходькіна Н. О. Розвиток медіаосвіти учнів у Канаді: особливості холістичної та аналітичної шкал оцінювання медіаграмотності учнів. Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 5–6 груд. 2019 р.). Львів : Львів. наук. форум, 2019. С. 27–30.
- Приходькіна Н. О. Медіаосвіта як засіб розвитку ефективної взаємодії учнів із сучасним інформаційним простором. Гуманітарний корпус: зб. наук. ст. з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії. Вінниця : ТОВ «Твори», 2019. Вип. 30. С. 104–105.
- Приходькіна Н. О. Вплив Девіда Букінгема на розвиток медіаосвіти у Великій Британії. Традиції та новації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 6–7 груд. 2019 р.); Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. Київ : Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, 2019. С 34–38.
- Приходькіна Н. О. Медіаосвіта і медіаграмотність як пріоритетні напрями у дільності ЮНЕСКО. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 15–16 листоп. 2019 р.); Класичний приват. ун-т. Запоріжжя : Класичний приват. ун-т, 2019. С. 108–111.
- Prykhodkina N. Some aspets of history of the media literacy movement in the United States of America and Canada. Problems and prospects of implementation of innovative research results: collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 3), December 13, 2019. Valletta, Republic of Malta: European Scientific Platform NGO. P. 37–39.
- Приходькіна Н. О. Особливості оцінювання рівня медіакомпетентності учнів у Великій Британії. Медіаосвіта як інструмент розвитку громадянського суспільства в Україні: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Маріуполь, 29 листоп. 2019 р.); Донецький держ. ун-т управління. Маріуполь : ДонДУУ, 2019. C. 45–49.
- Приходькіна Н. О. Тенденція інтенсифікації медіанавчання у США: принципи медіаосвіти у баченні національної асоціації медіаосвіти США. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік. Київ : Пед. думка, 2019. С. 54–55.
- Приходькіна Н. О. Становлення медіаосвіти у США: вплив освітніх організацій на розроблення національних стандартів. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф. (29–30 жовт. 2019 р., м. Суми). Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. Т. 1. С. 79–81.
- Приходькіна Н. О. Концепт «медіаекологія» в контексті теорії комунікації. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. (3–4 трав. 2019 р., м. Київ). Київ: Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, 2019. С. 9–11.
- Приходькіна Н. О. Медіаграмотність як ключова компетенція людини епохи медіа. Особистість у просторі проблем XXI століття: програма і матеріали наук.-практ. конф. (7 лют. 2019 р., м. Київ). Київ : ПП «Дірект Лайн», 2019. С. 55–57. URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/09d4435d-9fea-40bd-a8d5-62b1f31b65b3/content
- Приходькіна Н. О. Розвиток медіаосвіти у закладах середньої освіти США: вплив освітніх організацій. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. (30 трав. 2019 р., м. Київ); Ін-т педагогіки НАПН України / за заг. ред. О. І. Локшиної. Київ-Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2019. С. 166–167.
- Приходькіна Н. О. Тролінг як засіб маніпуляції в Інтернет-просторі. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування: зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. (21–22 груд. 2018 р., м. Львів): у 2-х ч. Львів : ГО «Львівська пед. спільнота», 2018. Ч. 2. С. 127–129.
- Приходькіна Н. О. Теоретичні підходи до визначення поняття «медіакомпетентність». Соціальна робота і проблеми міграційних процесів у глобалізованому світі: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (3–4 трав. 2018 р., м. Чернівці). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. С. 201–204.
- Приходькіна Н. О. Нові медіа в освіті: соціальна мережа Facebook як сучасне освітнє середовище закладів вищої освіти. Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи: зб. ст. Шостої міжнар. наук.-метод. конф. з медіаосвіти та медіаграмотності: електронне вид. (м. Київ, 20–21 квіт. 2018 р.). Київ : Центр Вільної Преси, Академія укр. преси, 2018. 244 с. С. 229–237. URL: https://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_statey_AUP2018.pdf (дата звернення 15.05.2019).
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Наукове керівництво аспірантами, докторантами, здобувачами (ПІБ здобувача, тема дисертації, наукова спеціальність, примітки)
Під науковим керівництвом захищено дисертацію:
- Говорухи Наталії Олександрівни на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему «Соціально-педагогічні умови розвитку волонтерського руху в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)» – 2021 р.
Наукове керівництво дисертаційними дослідженнями аспірантів:
- Пушкар Наталії Володимирівни на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему: «Розвиток готовності вчителів початкових класів до застосування smart-технологій у професійній діяльності».
- Саченка Костянтина Сергійовича на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему: «Професійна підготовка майбутніх тренерів з баскетболу в Сполучених Штатах Америки»
- Вінніченка Владислава Валерійовича на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему: «Розвиток медіакультури майбутніх менеджерів економічного профілю»
- Бердника Руслана Анатолійовича на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему: «Підготовка майбутніх фахівців інженерії програмного забезпечення до проєктної діяльності в умовах закладу вищої освіти»
- Левицького Миколи Миколайовича на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» на тему: «Розвиток емоційного інтелекту майбутніх менеджерів сфери послуг у процесі фахової підготовки»
Членство у разових спеціалізованих вчених радах
- Член разової спеціалізованої вченої ради (наказ ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» №01-01/596 від 27.10.2023 р. на підставі рішення Вченої ради ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (протокол № 11 від 25 жовтня 2023 р.) з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертації на здобуття ступеня доктора філософії БОРСУКА Дмитра Валерійовича «Управління маркетинговими комунікаціями закладу загальної середньої освіти» з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».
- Член разової спеціалізованої вченої ради (наказ ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» №01-01/595 від 27.10.2023 р. на підставі рішення Вченої ради ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (протокол № 11 від 25 жовтня 2023 р.) з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертації на здобуття ступеня доктора філософії ДАВИДОВОЇ Наталії Андріївни «Управління розвитком медіакультури керівників закладів загальної середньої освіти в системі методичної роботи» з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».
- Член разової спеціалізованої вченої ради (наказ ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» №01-01/618 від 22.12.2022 р. на підставі рішення Вченої ради ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (протокол № 12 від 21 грудня 2022 р.) з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертації на здобуття ступеня доктора філософії ВІРОЛАЙНЕН Оксани Василівни«Управління закладом загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання» з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».
- Член разової спеціалізованої вченої ради (наказ ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» №01-01/502 від 01.11.2022 р. на підставі рішення Вченої ради ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (протокол № 10 від 26 жовтня 2022 р.) з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертації на здобуття ступеня доктора філософії ЗАЄЦЬ Наталії Юхимівни«Формування готовності до професійної мобільності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти в умовах магістратури» з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
-
Нерезидентська програма для іноземних дослідників (м. Блумінгтон, США, 2022-2024) – запрошений професор
-
Україно-австрійський проект «Цифровізація викладання» (Австрія–Україна, 2021-2023 рр.) – член творчої групи.
-
Тренінги для тренерів з медіаграмотності (АУП (Україна), DW Akademie (Німеччина)) (Німеччина–Україна, 2018-2019 рр.) – сертифікат тренера з медіаграмотності.
-
Україно-австрійський проект «Формування компетенцій з проектного менеджменту для інновативного розвитку шкіл для керівників шкіл України» (Австрія–Україна, 2013-2016 рр.) – член творчої групи, сертифікат тренера з проектного менеджменту.
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК
Підвищення кваліфікації:
«Методологія сучасних технологій соціально-психологічної реабілітації. Соціальна політика в умовах євроінтеграції України», кафедра соціальної роботи та освітніх і педагогічних наук ННІ психології та соціальної роботи Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (29.04.2024-01.06.2024; Свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних і науково-педагогічних працівників № СС 02125674/0021-24
180 год./6 кредитів ECTS)
Освітньо-професійна програма «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів», ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (15.05.2023-15.12.2023, СП 35830447/3017-23)
Науково-педагогічні працівники університетів, академій, менеджменту освіти та лідерства, ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Свідоцтво СП № 358360447/2730-20)
Міжнародне стажування:
International Remote Scientific and Pedagogical Internship «Use Of The Opportunities Of Cloud Services In The Online Learning During The Covid-19 Pandemic: Experience Of The European Union Countries» (series and registration number: ESN №11206, 180 hours, 6 ECTS credits, 20.10.2022-20.12.2022)
International Internship under the program «Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience» (series and registration number: SZFL-000846, 180 hours, 6 ECTS credits, 09-10. 2021)
СОЦМЕРЕЖІ
Facebook https://www.facebook.com/prikhodkina
Instagramhttps://www.instagram.com/prykhodkina/
LinkedInhttps://www.linkedin.com/in/nataliia-prykhodkina-6550b0245/
Twitter https://x.com/NPrykhodkina