РОЗПОЧАТО ВИВЧЕННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ» ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ОПП «УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ» ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗПОЧАТО ВИВЧЕННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ» ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ОПП «УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ» ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Науково-педагогічні працівники кафедри публічного управління і проектного менеджменту ННІІМП професорка кафедри, к.держ.упр., доцентка Оксана КОВТУН та доцентка кафедри, к.е.н., доцентка Галина БЕРЕЖНА почали працювати над вибірковим освітнім компонентом  «Соціально-емоційні навички для сфери управління» із здобувачами вищої освіти денної форми навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти за ОПП «Управління проектами», група УПМ-24_Д1, який було розроблено в рамках зимової школи «Соціально-емоційне навчання (СЕН) – м’які навички для вишів», організовану громадською організацією «ЕдКемп Україна» (https://www.edcamp.ua/).

На першому занятті викладачками було презентовано матеріали та результати роботи зимової школи «Соціально-емоційне навчання (СЕН) – м’які навички для вишів» та Національного EdCamp «Точка стійкості 2024», а також ознайомлено із структурою курсу, основними додатковими матеріалами, платформами та іншими джерелами.

Здобувачі разом із викладачками апробували окремі практичні інструменти миттєвої допомоги в рамках Моделі стійкості спільнот.

Працюємо далі, намагаємося отримати/розвинути практичні навички використання інструментів фасилітаторських та ресурсних практик;  розвиваємо емоційний інтелект; опановуємо тілесні практики під час практичних занять!