ЗАВЕРШЕНО ОПАНУВАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ» ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ОПП «УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ» ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЗАВЕРШЕНО ОПАНУВАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ» ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ОПП «УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ» ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Науково-педагогічні працівники кафедри публічного управління і проектного менеджменту ННІІМП професорка кафедри, к.держ.упр., доцентка Оксана КОВТУН та доцентка кафедри, к.е.н., доцентка Галина БЕРЕЖНА разом із добувачами вищої освіти денної форми навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти за ОПП «Управління проєктами», група УПМ-24_Д1 завершили опанування вибіркового освітнього компоненту «Соціально-емоційні навички для сфери управління», який було розроблено в рамках зимової школи «Соціально-емоційне навчання (СЕН) – м’які навички для вишів», організовану громадською організацією «ЕдКемп Україна» (https://www.edcamp.ua/).

Протягом опанування курсу здобувачами вищої освіти сформовано уявлення про СЕН-підхід, його концепцію та інструменти, створення умов для застосування СЕН-інструментів в особистісному та професійному житті для забезпечення благополуччя людини і суспільства; стимулювання розвитку у здобувацтва соціально-емоційних (м'яких) навичок для особистісної, професійної, громадянської самореалізації та розвитку впродовж життя.

Протягом курсу здобувачів ознайомлено з програмами на засадах СЕН-підходу, які реалізуються у світі й Україні; сформовано систему знань з основних концептів та історії становлення СЕН; розвинено системне мислення, як основи активної громадянської позиції та просоціальної поведінки; розвинено вміння добирати відповідні практики СЕН для взаємодії з різними групами стейкголдерів; розвинено емоційну та тілесну грамотність; сформовано вміння застосовувати фасилітаційні інструменти в професійній діяльності; сформовано Toolbox фахівця (інструменти формування та розвитку СЕН-навичок) для використання його при проєктуванні професійної діяльності.

Здобувачі разом із викладачками апробували окремі практичні інструменти: миттєвої допомоги в рамках Моделі стійкості спільнот, фасилітаційні практики та інструменти(фасилітаційні картки Syntra, Ти як?, метод Dragon Dreaming, методики Сенкан та дворівневий акваріум, матриця RACI, аналіз поля сили тощо); емоційної саморегуляції; стратегії контролю стресу та імпульсивних реакцій; техніки самозаспокоєння, Mindfulness, дихальні, ресурсні та рефлексивні практики; побудови довіри та конструктивного діалогу тощо.

Дякуємо всім, хто активно долучався! Працюємо та удосконалюємо свої соціально-емоційні навички разом з нами!