БРЮХОВЕЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА

БРЮХОВЕЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА

Завідувач кафедри
доктор психологічних наук, професор
Телефон
050-221-68-72
E-mail
ciparis011@mail.ru

ORCIDiD: https://orcid.org/0000-0002-4884-2878

Профіль о у GoogleScholar

https://scholar.google.com.ua/citationsuser=MtM4dlUAAAAJ&hl=ru

ResearcherID:

http://www.researcherid.com/rid/F-1368-2019

Сторінка у Електронній бібліотеці НАПН України

https://lib.iitta.gov.ua/view/creators/Brukhovetska=3AO=2EV=2E=3A=3A.html 

ОСВІТА

  1. Луганський державний педагогічний інститут ім. Т.Г. Шевченка Східноукраїнського університету, спеціальність – вчитель праці та загально-технічних дисциплін (1995 р.).
  2. Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, спеціальність – магістр з психології, викладач психології (2004-2005 рр., Диплом КВ №27395834).

Кандидат психологічних наук з 2007 року, спеціальність 19.00.07– педагогічна та вікова психологія (Диплом ДД № 008301).

Вчене звання доцент кафедри педагогіки вищої школи і прикладної психології ДВНЗ «УМО» присвоєно у 2010 році (Атестат від 09 листопада 2010 року 12ДЦ № 023452).

Доктор психологічних наук з2019 року, спеціальність 19.00.10 – організаційна психологія, економічна психологія (Диплом ДД № 008301).

Вчене звання професор кафедри психології та особистісного розвитку  ДЗВО «УМО» присвоєно у 2021 році (Атестат від 30 листопада 2021 року АП № 003407).

ДОСВІД РОБОТИ

Середня школа №2, м. Луганськ, вчитель креслення і малювання

1987-2001 рр.

Луганський коледж мистецтв, м. Луганськ, методист вищої категорії з виховної роботи

2001-2002 рр.

Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, методист вищої категорії факультету менеджменту та психології, старший викладач кафедри педагогіки вищої школи та прикладної психології, заступник декана факультету менеджменту та психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти, м. Київ.

2003-2005 рр.

Аспірант аспірантури Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти, м. Київ.

2006-2007 рр.

Доцент кафедри педагогіки вищої школи та прикладної психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри загальної та практичної психології ДВНЗ «УМО», м. Київ.

2007-2013 рр.

Докторант докторантури ДВНЗ «УМО», м. Київ.

2013-2016 рр.

Доцент, професор кафедри загальної та практичної психології, кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «УМО», м. Київ.

2016-2017 рр.

Професор кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «УМО», м. Київ.

2017-2023 рр.

Завідувач кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «УМО», м. Київ.

2023 р. і по теперішній час

Загальний стаж роботи – понад 36 років;

Стаж науково-педагогічної діяльності – 19 років

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2017–2021 рр. – відповідальний виконавець на громадських засадах науково-дослідної роботи «Особистісний розвиток та психологічна допомога в сучасних умовах» (РК 0117U002377).

2023 р. – по теперішній час – виконавець на громадських засадах науково-дослідної роботи «Соціально-психологічний супровід становлення фахівців в кризових та посткризових умовах» (№0123U105116 від 13.12.2023 р.) кафедри психології та особистісного розвитку ДЗВО “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України.

Автор і співавтор понад 300 наукових та навчально-методичних праць.

Наукове керівництво 7 аспірантів і одного докторанта, з яких 1 захистив дисертацію і здобув наукову ступень.

УЧАСТЬ В АТЕСТАЦІЇ НАУКОВИХ КАДРІВ ЯК ОФІЦІЙНОГО ОПОНЕНТА АБО ЧЛЕНА ПОСТІЙНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВЧЕНОЇ РАДИ, АБО ЧЛЕНА РАЗОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАД

Офіційний опонент однієї постійної та 11 разових спеціалізованих вчених рад у 2019-2024 рр.

ЧЛЕНСТВО В РЕДАКЦІЙНИХ КОЛЕГІЯХ

1. Член редакційної колегії фахового видання Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» Серія «Соціальні та поведінкові науки» (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22085-11985Р від 16 травня 2016 р., Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22086-11986Р від 16 травня 2016 р.).

2. Член редакційної колегії фахового видання «Вчені записки Університету «КРОК» ЗВО «Університет економіки та права «КРОК» (з 2021 р.).

3. Член редакційної колегії міжнародного науково-прикладного періодичного видання «Київський журнал сучасної психології та психотерапії» (Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: серія КВ № 23767-13607Р від 14.02.2019 р. Категорія «Б»).

4. Член редакційної колегії видання Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Категорія «Б», з 2019р.).

НАУКОВЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ

Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агентства кваліфікацій (2021).

Експерт-викладач на курсах підвищення кваліфікації для посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною програмою  «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» (21 травня – 29 травня 2024 року) за сприяння Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН) в рамках проєкту «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб».

Експерт-викладач курсів підвищення посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» організовано за сприяння Агентства ООН у справах біженців спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з ДЗВО «Університет менеджменту освіти «НАПН України» та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» (19 вересня – 4 жовтня 2024 року). Проєкт реалізувався в рамках підтримки місцевої системи  соціального захисту для допомоги внутрішньо переміщеним і особам, постраждалим від конфлікту.

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Голова осередку ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці (член УАОППП з 2005р.).

Член ГО «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» (2023р.).

ПРОЄКТИ (у т.ч. міжнародні)

Проведення курсів підвищення кваліфікації для посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною програмою  «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» (21 травня – 29 травня 2024 року) за сприяння Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН) в рамках проєкту «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб».

проведення курсів підвищення посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» організовано за сприяння Агентства ООН у справах біженців спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з ДЗВО «Університет менеджменту освіти «НАПН України» та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» (19 вересня – 4 жовтня 2024 року).

НАУКОВІ ПРАЦІ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ

Статті у виданнях, що включені до наукометричної бази даних Scopus та Web of Science Core Collection

1.  Olena D. Glavinska, Irina M. Ovdiyenko, Oleksandra V. Brukhovetska , Tetiana V. Chausova and Maryna S. Didenko. Professional Self-Realization as a Factor in the Psychological WellBeing of Specialists of Caring Professions. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatmentthis link is disabled, 2020, 8(3), pp. 548–559 (обсяг 0,6 друк. арк.) DOI: https://doi.org/10.6000/2292-2598.2020.08.03.32

2. Karamushka L., Parshak O., Kredentser O., Brukhovetska O., Chausova T. The role of money in employees’ life: Connection with psychological characteristics of the company staff. Studies of Applied Economics. (Estudios de Economía Aplicada). 2021. Vol. 39. No. 7: Special Issue: Impact of Current Trends in Social Commerce, Economics, and Business Analytics

https://doi.org/10.25115/eea.v39i6.5084

http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/5084

3. Yablonska, O., Honcharuk, V., Yablonskyy , M., Karikov, S., Brukhovetska, O.,

& Kot, H. Theoretical bases of introduction of internet technologies in the conditions of digitalization of institutions of higher education (2021). Laplage in Journal, 7(3A), p. 324-333. 

https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173A1409p.324-333

4. Tsekhmister, Y. V., Konovalova, T., Ovdiyenko, I. M. ., Brukhovetska, O. ., & Chausova, T. V. . (2021). Problemas e perspectivas de formação e desenvolvimento da personalidade no contexto do bem-estar social. Laplage Em Revista, 7(3B), p.470-480. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173B1574p.470-480

5. Postolenko I., Vozniuk A., Kyrychenco R., Gavran I., Brukhovetska A., Chausova T. Formation of empathy in applicants for higher education of pedagogical profile in the process of educational activiti. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.11, November 2021. pp. 11-16.

doi: 10.22937/IJCSNS.2021.21.11.2 

http://paper.ijcsns.org/07_book/202111/20211102.pdf

6.Irina Ovdiyenko, Tatyana Chausova, Brukhovetska Oleksandra, Verbytska Liudmyla, Gorova Olena . (2022). Impact of the COVID-19 pandemic on academic, social, emotional, and behavioral changes in university students. International Journal of Health Sciences, 6(2), 832–845. https://doi.org/10.53730/ijhs.v6n2.8392

7.  Ovdiienko, I., Brukhovetska, O., Chausova, T., Verbytska, L., Inzhyievska, L., Gorova, O. (2024). Psychological Support of Internally Displaced Persons in Ukraine and Emigrants Abroad: Challenges of Wartime. Revista de Cercetare si Interventie Sociala, 84, 190-205, DOI: 10.33788/rcis.84.13 

https://www.rcis.ro/en/current-issue/3256-psychological-support-of-internally-displaced-persons-in-ukraine-and-emigrants-abroad-challenges-of-wartime.html

Статті у фахових виданнях категорії «Б»

1. Брюховецька О. В. Асертивність як складова професійної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. Олійник ; редкол. : Г. Бевз [та ін.]. – К. : Юстон, 2019.– Вип. 8 (37). – 116 с. – С. 36-49. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»). (Фахове видання).

2. Брюховецька О. В. Роль рефлексії у професійній діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2019. – №. 2–3 (17). – С. 19-27. (Фахове видання)

3. Брюховецька О. В. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти. Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України . – 2019. – Т. І : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 53. – С. 3-8. (Фахове видання)

4. Брюховецька О. В. Формування толерантності до професійного стресу у керівників закладів середньої освіти. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. Олійник ; редкол. : Г. Бевз [та ін.]. – К. : Юстон, 2019.– Вип. 9 (38). – 156 с. – С. 10-24. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»). (Фахове видання)

5. Брюховецька О. В. Особливості формування асертивності керівників закладів загальної середньої освіти у процесі підвищення кваліфікації. Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2019. – №. 4 (18). – С. 21-27. (Фахове видання)

6. Брюховецька О. В. Результати апробації системи організаційно-психологічного супроводу процесу формування професійної толерантності у керівників освітніх організацій. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – К. : Юстон, 2020.– Вип. 11 (40). – 180 с. – С. 28-47. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»). (Фахове видання).

7. Бондарчук О.В., Брюховецька О.В., Чаусова Т.В.. Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – К. : Юстон, 2020.– Вип. 13 (42). – 204 с. – С. 39-53. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки») (психологічні 053, державне управління 281 – Категорія «Б»). (Фахове видання).

8. Брюховецька О. В. Формування управлінської емпатії як ключової професійно важливої якості керівників закладів загальної середньої освіти. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – Київ : Юстон, 2020. – Вип. 14 (43). – С. 33-50. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки») (психологічні 053, державне управління 281 – Категорія «Б»). (Фахове видання)

9. Брюховецька О. В. Комунікативна толерантність як складова лідерських якостей керівників освітніх організацій. Організаційна психологія. Економічна психологія ; за наук ред. С.Д. Максименко та Л.М. Карамушки; редкол. С.Д. Максименко [та ін.]. – К. : 2020. – №4(21) . –127 с. – С. 18 – 27. (Фахове видання)

10. Брюховецька О.В., Горова О.О., Пінчук Н.І. Вплив креативного потенціалу викладача вищої школи на особливості комунікації зі студентами. Науковий журнал «Проблеми сучасної психології». – Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2020. – Випуск 3 (19). – с. 139. – С. 18-27. (Категорія «Б»).

11. Брюховецька О.В., Пінчук Н.І., Казакова С.В. Особливості прояву ставлення керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти до інших людей у процесі комунікації зі споживачами освітніх послуг стаття «Вісник післядипломної освіти» – К.: ДЗВО «Університет менеджменту освіти», – Вип. 15 (44). – 2021. – С. 50–64. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-15(44)

12. Брюховецька О. В., Чаусова Т. В. Психологічні особливості професіоналізації фахівця із соціальної роботи

«Вісник післядипломної освіти»: зб. наук. праць /  НАПН України ДЗВО «Університет менеджменту освіти»; гол. ред. І. Дунаєв; редкол. Л. Антонова [та ін.]. Київ: Юстон, 2022. Вип. 19 (48). 268 с. –– С. 10–29.

13. Брюховецька О. В., Психологічні особливості формування етнічної толерантності персоналу освітніх організацій. «Вісник післядипломної освіти»: зб. наук. праць /  НАПН України ДЗВО «Університет менеджменту освіти»; гол. ред. І. Дунаєв; редкол. Л. Антонова [та ін.]. Київ: Юстон, 2022. Вип. 20 (49). 212 с. –– С. 10–24.

https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-20(49)-10-24

14.  Брюховецька О.В., Чаусова Т.В.. Інжиєвська Л.А.  Особливості особистісної тривожності як індикатор  психологічного благополуччя у жінок.  Організаційна психологія. Економічна психологія. No 1 (25) / 2022. – 120 с. – С. 23-32.

http://orgpsy-journal.in.ua/index.php/opep/article/view/327/266    ISSN 2411–3190

DOI (Issue): https://doi.org/10.31108/2.2022.1.25.

15.  Брюховецька Олександра, Гусєв Андрій, Чаусова Тетяна, Інжиєвська Леся. Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у закладі вищої освіти.  Збірник наукових праць "Вісник післядипломної освіти" Серія «Соціальні та поведінкові науки». Випуск 22(51) 2022. 306 с. С. 47-62.

https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-22(51)-47-62

16. Брюховецька О.В. Психологічні особливості переживання самотності в юнацькому віці.  Вісник післядипломної освіти. Вип. 25(54) Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування» (психол. 053, екон. 051, держ. управ. 281) (Категорія «Б»).

https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-25(54)-44-55

17.  Балахтар В.В., Брюховецька О.В., Пінчук Н.І. (2023) Коучингові технології у розвитку Я-концепції дорослих осіб, які переживають самотність. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. Збірник наукових праць, № 3(62), Том 2, С. 75-87.

DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-38-51

18.  Брюховецька О.В., Балахтар В.В., Чаусова Т.В. Особистісний потенціал як чинник професіоналізму педагогічних працівників. Вісник післядипломної освіти. Вип. 26(55) Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування» (психол. 053, екон. 051, держ. управ. 281) (Категорія «Б»).

https://doi.org/10.58442/2522-9931-2023-26(55)-44-61

19.  Брюховецька О.В., Чаусов І.А. Визначення і зміст поняття «soft-skills» майбутніх фахівців.  Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» / НАПН України ДЗВО «Ун‐т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв; редкол.: Л. Антонова [та ін.]. Київ: Юстон, 2024. Вип. 28(57). 292 с. (психологічні 053, економічні 051, державне управління 281. Категорія «Б»). С. 136-153.

DOI https://doi.org/10.58442/2522‐9931‐2024‐28(57)‐136‐153  

20. Бондарчук О.І., Брюховецька О.В., Карамушка Л.М., Пінчук Н.І. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану (ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 22 травня 2024 р.). Вісник національної академії педагогічних наук України. № 6(1) 2024 р.:

https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/issue/view/13

https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/464/535

https://doi.org/10.37472/v.naes.2024.6134

21.Брюховецька О.В. Поняття життєстійкості особистості підлітка в сучасних умовах воєнного стану в Україні. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» / НАПН України ДЗВО «Ун‐т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв; редкол.: Л. Антонова [та ін.]. Київ: Юстон, 2024. Вип. 29(58). 186 с. (психологічні 053, економічні 051, державне управління 281. Категорія «Б»). С. 62-79.

http://umo.edu.ua/socialjni-ta-povedinkovi-nauki-vipuski/vipusk-29-58-2024 

https://doi.org/10.58442/3041-1858-2024-29(58)-62-79

  1. 22.  Brukhovetska O. Psychological features of the development of adolescent resilience. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» / НАПН України ДЗВО «Ун‐т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв; редкол.: Л. Антонова [та ін.]. Київ: Юстон, 2024. Вип. 30(59). 324 с. С.  47-64.

Підручники, монографії тощо

1. Соціально-економічні та правові аспекти розвитку суспільства: колективна монографія / Колективна монографія за редакцією С.М. Лаптєва, І.П. Мігус. – Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2020.  – 443 с.

2. RENI-світ: особистісно-професійний розвиток і психологічна допомога майбутніх психологів: методичні рекомендації / За заг. ред. П. Лушина, Я. Сухенко // П. Лушин, О. Брюховецька, А. Гусєв, М. Діденко, Л. Інжиєвська, Л. Мухіна, Я. Сухенко, В. Тимофіїв, С. Хілько, Т. Чаусова, С. Шевченко. – Полтава: ФОП Мирон І.А., 2021. – 176 с. (Серія «Жива книга» ; Т. 6).

УЧАСТЬ У НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ ЗАХОДАХ

Організація і проведення міжнародних та всеукраїнських конференцій

  1. VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (24 травня2019 року, м. Київ).
  2. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 18 грудня 2020 р.).
  3. ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» (26 травня 2020 р., м. Суми).
  4. ІІІ Всеукраїнський науково-практичний форум «Психологічна допомога: від кризи до ресурсу» (з нагоди Всеукраїнського дня психолога), (21–26 квітня 2020 р., м. Суми).
  5. ІІ Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (м. Суми, 07-12 грудня 2020 р.).
  6. Х Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 21.05.2021р.).
  7. IV Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» (м. Суми, 26.05.2021р.).
  8. ІІІ Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (22-26 листопада 2021 р., м. Суми).
  9. ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (20 травня 2022 р.).
  10. V Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» (Суми, 31 травня 2022 р.).
  11. ІV Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (21-27 листопада 2022 р., м. Суми).
  12. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 р., м. Київ).
  13. VІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» (31 травня 2023р, м. Суми).
  14. Всеукраїнський науково-практичний форум з міжнародною участю «Психологічна допомога: від криз до ресурсу» (24-30 квітня 2023 р., м. Суми).
  15. ІV Міжнародна науково-практична конференція «Наука і молодь – 2024: пріоритетні напрями глобалізаційних змін» (10 квітня 2024 р., м. Київ, УМО).
  16. ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (22 травня 2024 року).
  17. ХVІІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Марафон психологічних технологій та практик «Організаційна та економічна психологія в умовах війни» (25 жовтня 2024 року).
  18. Всеукраїнський науково-практичний форум «Психологічна підтримка і допомога у воєнний та повоєнний періоди» (11–17 листопада 2024 року, м. Суми).

З 2019 року участь у понад 200 Міжнародних та Всеукраїнських конференціях, семінарах, вебінарах, круглих столах.

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК

  1. За категорією «Викладачі університетів, академій, інститутів, які викладають психологічні дисципліни» (СП35830447/2964-20 від 18.12.2020 р.).
  2. За категорією «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів, які викладають психологічні дисципліни» (СП35830447/2169-23 від 21.10.2023 р.).
  3. Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів» (Сертифікат СП 35830447/ 1602-24, 180 год).

1. Навчальний курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (Сертифікат 1b137dd379fb48279f269b0f9474c693) (03.04.2022р., курс наданий викладачем через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus). Форма навчання – дистанційна. Кількість годин – 80 годин (2,6 кредитів ЕСТS).

2. Вебінар «Психологічна підтримка особистості в умовах війни» (Сертифікат 172/22Д) (06.04.2022р.). Кількість годин – 0,1 кредит ЕСТS / 3 години.

3. Навчальний курс «Наукова комунікація в цифрову епоху» (Сертифікат e3ffddbfac2f44f58651a562a8452da3) (10.04.2022р., Національний університет Києво-Могилянська академія», курс наданий викладачем через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus). Форма навчання – дистанційна. Кількість годин – 90 годин (3 кредити ЕСТS).

4. Вебінар «Психологічна підтримка особистості в умовах війни. Як зберегти й підтримати психічне здоров’я в умовах війни» (Сертифікат 1163/22Д) (13.04.2022р.). Кількість годин – 0,1 кредит ЕСТS / 3 години.

5. Вебінар «Психологічна підтримка особистості в умовах війни» (Сертифікат 1812/22Д) (20.04.2022р.). Кількість годин – 0,1 кредит ЕСТS / 3 години.

6. Вебінар «Психологічна підтримка особистості в умовах війни» (Сертифікат 2210/22Д) (27.04.2022р.). Кількість годин – 0,1 кредит ЕСТS / 3 години.

7. Курси підвищення кваліфікації для керівних та педагогічних кадрів для роботи у закладах освіти за темою “Використання сервісів Google Workspace for Education для організації дистанційного та змішаного навчання” (11 травня 2022р., 16.00). Кількість годин – 1 кредит ЕСТS / 30 годин.

8. Діджитал-діалог, присвячений Тижню освіти дорослих  «Освіта і наука: разом до перемоги»  (СертифікаТ №5902/22Д) (15 вересня 2022 року). Кількість годин – 0.2 кредита ECTS/6 годин і вдосконалив(-ла) андрагогічну компетентність.

9.  Серія із п’яти вебінарів «Технології психологічної     підтримки  особистості та організації в  умовах війни» (6 жовтня 2022 р.-3 листопада 2022р.). (Кількість годин – 1.0 кредит ECTS/10 годин).

10. Серія Міжнародних вебінарів «Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час» (Україна-Польща-Ізраїль) (22 березня 2023 р. – 26 квітня 2023р. (Кількість годин – 1.0 кредит ECTS/10 годин).

11. Вебінар «Всесвітній День психічного здоров’я». Спікер вебінару: психологиня Благодійного фонду РОКАДА, канд. психол., наук, Наталія Цимбалюк (10 жовтня 2023р., ДЗВО «УМО», Благодійний фонд «Рокада», ГО «Центр суспільних інновацій та партнерства ”Успіх”», Міжнародний науково-технічний університет імені Юрія Бугая). (Сертифікат 5274/23Д, 0,2 кредитів ЕCTS / 6годин).

12. Короткострокова онлайн-програма підвищення кваліфікації «КОЕВОЛЮЦІЯ, РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА І УКРАЇНСЬКЕ ДИВО» (10 жовтня, 2023р., м. Київ-Париж). (Сертифікат №13/10-10-2023, 0,2 кредіти ЕКТS / 6 академічних годин).

13. V Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (13–19 листопада 2023 р., м. Суми). (Сертифікат №01135, 8 годин / 0,3 ЕКТS кредитів).

14. Курс «БАЗОВІ ТЕХНІКИ ТА СТРАТЕГІЇ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ» (Сертифікат, 27 листопада 2023 р., 30 годин / 1 ЕКТS кредит, з них 14 годин теорії / 16 годин супервізійної практики).

 15. ІV Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в умовах війни: основні завдання та напрямки діяльності» до 20-річчя УОАППП (Сертифікат, 15 годин / 0,5 ЕКТS кредитів) (23-24 листопада, 2023р., УАОППП).

16. «Цифрограм 2.0 для громадян» (Сертифікат №#D0001045645, Високий С1, 13 листопада 2023р.).

17. Семінар за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Професійне вигорання державних службовців: діагностика, запобігання, профілактика, реабілітація. Зростаюча особистість – зцілене суспільство» (23; 25-26 вересня 2024р.) (Сертифікат, 30 годин / 1 кредит ЄКТС)

18.  Майстер-клас професора П. В. Лушина «Як майбутнє змінює  теперішнє: аспект ECPF» (Cертифікат №012/12-10-МК від 12.10.24. (6 год. / 02 EKTS).

19. Навчальний семінар «8-крокова програма по роботі з травмою для дорослих, дітей та підлітків» (Сертифікат, 19.09.-20.09.2024р. (15 год. / 05 EKTS).

20. Навчальний курс«Головні техніка, критерії і протоколи перевірки КПТ» (15.10.2024-05.11.2024р.). (Сертифікат Ізраїльської коаліції травми, навчальний курс – 15 годин / 05 EKTS).

21. Вебінари «Основи розуміння сцїцидальної поведінки» (30.10.2024р.) (Сертифікат США-Україна).

22.Всеукраїнський науково-практичний форум «Психологічна підтримка і допомога у воєнний та повоєнний періоди» (11–17 листопада 2024 року, м. Суми) (Сертифікат №3705/24).

23. Онлайн-воркшоп «Мистецтво запобігання конфліктів» (21 листопада 2024 року) (Сертифікат PU № 00357/24).

24. Онлайн конференція з НЛП «Програмування розуму на краще майбутнє» (01.12.2024-14.12.2024рр., Франція-Австралія-США-Німеччина-Нова Зеландія-Україна) (Сертифікат, загальний обсяг конференції 30 годин).

25. Онлайн-практикум «КПТ: від теорії до практики про когнітивно-поведінкову терапію (КПТ) та третю хвилю КПТ, від закордонних фахівців, які планують чи використовують КПТ у консультуванні чи терапії» (16.12.2024р. – 16.01.2025р.).

СТАЖУВАННЯ

Міжнародне стажування«Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща – Україна) (Сертифікат SZFL-000255, від 18 липня 2021 р.). Всього прослухано 180 годин (6 ECTS credits, Learning result: development of professional competencies).