БРЮХОВЕЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА
- Телефон
- 050-221-68-72
- ciparis011@mail.ru
ORCID iD:
https://orcid.org/0000-0002-4884-2878ResearcherID:
http://www.researcherid.com/rid/F-1368-2019Профіль вченого у Google Scholar
https://scholar.google.com.ua/citations?user=MtM4dlUAAAAJ&hl=ruДодаткові відомості
Освіта:
- ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, докторантура (2013-2016), аспірантура (2006-207 рр.).
- Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, спеціальність – магістр з психології, викладач психології (2004-2005 рр., Диплом КВ №27395834).
- Луганський державний педагогічний інститут ім. Т.Г. Шевченка Східноукраїнського університету, спеціальність – вчитель праці та загально-технічних дисциплін (1990-1995 рр.).
Досвід роботи:
Стаж педагогічної роботи у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації 30 років.
- З 2017 р. – професор кафедри психології та особистісного розвитку ННІМП ДВНЗ «УМО»
- З 2009 р. – доцент кафедри педагогіки вищої школи і прикладної психології ДВНЗ «УМО»
- У 2009 р. в якості тренера взяла участь у програмі навчання провідних викладачів за Проектом МОН України та Світового банку «Рівний доступ до якісної освіти».
- З 2005 р. – старший викладач кафедри педагогіки вищої школи і прикладної психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України.
- З 2003 року – методист вищої категорії, заступник декана факультету менеджменту та психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України
- З 2001 по 2002 рік – методист вищої категорії Коледжу культури та мистецтв (м. Луганськ).
- З 1987 по 2001 рік – вчитель ЗНЗ №2 (м. Луганськ).
Тема докторської дисертації: «Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів», спеціальність 19.00.10 – організаційна психологія, економічна психологія, м. Київ, 2019. Диплом ДД № 008301.
Тема кандидатської дисертації: «Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування», спеціальність 19.00.07– педагогічна та вікова психологія, м. Київ, 2007. Диплом ДК № 043001.
Основні наукові інтереси: організаційна психологія, психологія управління, методика викладання психології.
Спеціалізація в психологічній консультативній практиці: гуманістична психологія.
Ключові напрями професійної діяльності: інтеграція наукових досліджень і освітніх практик у вищій, післядипломній педагогічній освіті; освітня підготовка та підвищення кваліфікації керівників освітніх організацій, організаційна психологія, науково-методичний супровід їхньої діяльності у закладах освіти; розвиток психологічної компетентності та педагогічної майстерності керівників і педагогічних працівників освітніх організацій; експертиза психологічного інструментарію; організація соціально-психологічних досліджень.
Викладання навчальних дисциплін: вступ до спеціальності, сучасні модальності психологічної допомоги та професійна толерантність, психологія толерантності, організаційна психологія в умовах гіг-економіки, психологія управління, методика викладання психології, андрагогічні засади викладання у вищій школі, психологія та педагогіка вищої школи.
Публікації: близько 160 публікацій з проблем психології, організаційної психології та психології управління. З них біля 130 публікації наукового характеру, і 23 публікації навчально-методичного характеру.
Громадська активність: Всеукраїнська асоціація організаційної психології та психології праці (член асоціації з 2005 р., голова осередку ДВНЗ «УМО» з 2017 р.).
Науково-дослідницька діяльність
Відповідальний виконавець НДР кафедри психології та особистісного розвитку ННІМП ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України з теми: «Особистісний розвиток та психологічна допомога в сучасних умовах» (РК 0117U002377, 2017–2021 рр.)
Перелік продукції
Розділ у науково-методичному посібнику:
- Брюховецька О. В. Психологія професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Брюховецька // монографія / О. В. Брюховецька. – К. : Інтерсервіс, 2018. – 360 с.
- Організаційно-психологічні умови розвитку професійної толерантності керівників освітніх організацій в умовах відкритої освіти / Відкрита освіта : інноваційні технології та менеджмент : кол. монографія // за наук. ред. О.М. Кириченка, Л.М. Сергеєвої. – Київ : Вид-во Ін-ту обдарованої дитини НАПН України, 2018. – 440 с. – (С. 222-237).
- Професійна толерантність керівників як чинник розвитку освітніх організацій / Соціально-економічні та правові аспекти розвитку суспільства: колективна монографія // за редакцією С.М. Лаптєва, І.П. Мігус. – Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2020. – 443 с. (С. 177-199).
Статті у наукових фахових виданнях:
- Брюховецька О.В. Особливості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів залежно від стажу управлінської діяльності / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, Ун-т менедж. освіти; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.]. – К., 2005. – Вип. 16 (29) / голов. ред. В. В. Олійник. – К. : АТОПОЛ ГРУП, 2016. – С. 165-178.
- Брюховецька О.В. Особливості етнічної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / Т. ІХ : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. – Випуск 9. – К. : Талком, 2016. – С. 76-84.
- Брюховецька О.В. Зв’язок регіону, де знаходиться навчальний заклад, з особливостями сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Науковий вісник Херсонського державного університету : Серія «Психологічні науки». – Випуск 2. – Том 1. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – С. 141-146.
- Брюховецька О.В. Взаємозв'язок стилю управління і управлінської емпатії керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2016. – Вип. 2-3(5-6). – С. 15-22.
- Брюховецька О.В. Теоретичний аналіз дослідження професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 36 : Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології». – Випуск 13 – К. : Гнозис, 2016. – С. 189-197.
- Брюховецька О.В. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні / О.В. Брюховецька // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / Т. І : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Випуск 45. – К. : ТОВ-Видавництво «Логос», 2016. – С. 17-23.
- Брюховецька О.В. Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, Ун-т менедж. освіти ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : О. Л. Ануфрієва [та ін.]. – К. : АТОПОЛ ГРУП, 2016.– Вип. 2 (31). – С. 29-41. – (Серія соціальні та поведінкові науки).
- Брюховецька О.В. Авторський спецкурс «Формування професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі післядипломної педагогічної освіти (підвищенні кваліфікації)» / О.В. Брюховецька // Психологічний часопис : збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. — № 2 (4). — Вип. 4. — Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2016. – С. 5-19.
- Брюховецька О.В. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти / О.В. Брюховецька // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України . – 2019. – Т. І : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 53. – С. 3-8.
- Брюховецька О.В. Комунікативна толерантність як складова лідерських якостей керівників освітніх організацій / О.В. Брюховецька // Організаційна психологія. Економічна психологія ; за наук ред. С.Д. Максименко та Л.М. Карамушки; редкол. С.Д. Максименко [та ін.]. – К. : 2020. – №4(21) . –127 с. – С. 18 – 27.
Стаття у зарубіжному фаховому виданні:
- Brukhovetska О. V. Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools / О. V. Brukhovetska // Issue: 2 (14) – Co-publ. : Publishing office : Accent Graphics Communications – Hamilton, ON, 2016]. – С. 141-151.
- Брюховецька О.В. Професійна толерантність керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Ежемесячный научный журнал «Scientific Researches». – № 4. – Молдова, Кишинев, 2016. – С. 22-28.
- Брюховецька О.В. Organizational, managerial and educational components of future comprehensive school principals' IT readiness development / О.В. Брюховецька ///Oleksandra Brukhovetska // European science. Scientific journal. – 5/2018, Special issue, Year 2. – Р. 138-141. (міжнародне науко-метричне видання, Словаччина).
- Brukhovetska Oleksandra V. Professional Self-Realization as a Factor in the Psychological Well-Being of Specialists of Caring Professions / Olena D. Glavinska, Irina M. Ovdiyenko, Oleksandra V. Brukhovetska, Tetiana V. Chausova and Maryna S. Didenko// Journal of Intellectual Disability Diagnosis and Treatment. – Канада. –Volume 8, No.3, 2020. (Scopus) https://www.lifescienceglobal.com/journals/journal-of-intellectual-disability-diagnosis-and-treatment/volume-8-number-3
- Briukhovetska Oleksandra. Tolerant educational environment as a requirement for the formation of the professionally important skills of future specialists in higher educational institutions / Oleksandra Briukhovetska, Tetiana Chausova // Studia Universitatis Moldaviae. Seria «Ştiinţe ale educaţiei». 2020, nr II. Р. 13-17. http://studiamsu.eu/nr-5145/?fbclid=IwAR3Bi3o9qu1a5i97rZPO5_aAwW54gx-448eXoM0JnjoskSX6MKPDhhqwua8//
Статті в фахових виданнях, що входять до наукометричних баз:
- Брюховецька О. В. Авторський навчальний модуль «Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)» та аналіз результатів його впровадження/ О. В. Брюховецька // Науковий журнал : за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2016. – Вип. 4 (7). – С. 7-14.
- Брюховецька О.В. Вплив типу навчального закладу на особливості сформованість професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Науковий журнал № 1 (4) / за наук. ред. С. Д. Максименка (гол. ред.) та Л. М. Карамушки / Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2016. – С. 7-14.
- Brukhovetska O.V. Features of secondary school principals’ professional tolerance orientation / Karamushka L.M., Brukhovetska O.V., Ivkin V.M.// Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2017. – №. 2–3 (9–10). – С. 52-57.
- Брюховецька О.В. Особливості комунікативного контролю як чинника професійної толерантності керівників закладів середньої освіти / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. : Г. М. Бевз [та ін.]. – К. : Юстон, 2019.– Вип. 7 (36). – 228 с. – С. 21-33. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
- Брюховецька О.В. Асертивність як складова професійної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. Олійник ; редкол. : Г. Бевз [та ін.]. – К. : Юстон, 2019.– Вип. 8 (37). – 116 с. – С. 36-49. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
- Брюховецька О.В. Роль рефлексії у професійній діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2019. – №. 2–3 (17). – С. 19-27.
- 6. Брюховецька О.В. Формування толерантності до професійного стресу у керівників закладів середньої освіти / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. В. Олійник ; редкол. : Г. Бевз [та ін.]. – К. : Юстон, 2019.– Вип. 9 (38). – 156 с. – С. 10-24. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
- Брюховецька О.В. Особливості формування асертивності керівників закладів загальної середньої освіти у процесі підвищення кваліфікації / О.В. Брюховецька // Науковий журнал / за наук. ред. С.Д. Максименка та Л.М. Карамушки ; Організаційна психологія. Економічна психологія. – К. : Видавництво «ЛОГОС», 2019. – №. 4 (18). – С. 21-27.
- Брюховецька О.В. Результати апробації системи організаційно-психологічного супроводу процесу формування професійної толерантності у керівників освітніх організацій / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – К. : Юстон, 2020.– Вип. 11 (40). – 180 с. – С. 28-47. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
- Брюховецька О .В. Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / О. В. Бондарчук, О .В. Брюховецька, Т. В. Чаусова // НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – К. : Юстон, 2020.– Вип. 13 (42). – 204 с. – С. 39-53. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки») [психологічні 053, державне управління 281 – категорія «Б»].
- Брюховецька О.В. Формування управлінської емпатії як ключової професійно важливої якості керівників закладів загальної середньої освіти / О.В. Брюховецька // Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти»; голов. ред. І. Дунаєв ; редкол. : Л. Антонова [та ін.]. – Київ : Юстон, 2020. – Вип. 14 (43). – С. 33-50. – (Серія «Соціальні та поведінкові науки») (психологічні 053, державне управління 281 – Категорія «Б»).
- Брюховецька О.В. Вплив креативного потенціалу викладача вищої школи на особливості комунікації зі студентами / Брюховецька О.В., Горова О.О., Пінчук Н.І. // Науковий журнал «Проблеми сучасної психології». – Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2020. – Випуск 3 (19). – с. 139. – С. 18-27. (Категорія «Б»).
- Брюховецька О.В. Особливості прояву ставлення керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти до інших людей у процесі комунікації зі споживачами освітніх послуг / Брюховецька О.В., Пінчук Н.І., Казакова С.В. // «Вісник післядипломної освіти» – К.: ДЗВО «Університет менеджменту освіти», – Вип. 15 (44). – 2021. – С. 50–64. [Електронний ресурс]. –https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-15(44)
Статті в періодичних виданнях:
- Брюховецька О.В. Толерантність як професійно важлива якість керівника загальноосвітніх навчальних закладів / О.В. Брюховецька // Журнал "Післядипломна освіта в Україні" / Університет менеджменту освіти НАПН України / голов. ред. В. Олійник. – Вип. 1’2016. – К. : ТОВ «Дорадо-Друк», 2016. – С. 73-78.
- Брюховецька О.В. Особливості формування професійної толерантності у керівників закладів загальної середньої освіти / О.В. Брюховецька // Післядипломна освіта в Україні: міжгалузевий науково-освітній журнал. – 2018. – №2. – С. 63–69.
- Психологічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти / // Науково-практичний журнал «Вісник Національної академії педагогічних наук України», 2019, 1(1). (ISSN Online 2707-305X). (Міжнародне видання, Україна-Великобританія)
- Olexandra Briukhovetska. Analysis of changes in the professional tolerance level as a major professional quality of the heads of educational institutions in the context of public digitalization / Olexandra Briukhovetska, Tetiana Chausova, Olena Prokopenko // Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди : наук.-практ. конф. з міжнар. участю : Матеріали конф. / наук. ред. О. М. Спірін, О. А. Острянська. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021. 279 с.
Участь у науково-практичних заходах
- Участь у міжнародній науково-практичній конференції: «Public health – social, educational and psychological dimensions» International Scientific and Practical Conference in Lublin between 3-7 February 2017 (3-7 лютого 2017 р., Польща, м. Люблін, Люблінський Католицький Університет імені Іоанна Павла II).
- Кафедральний науковий семінар на тему «Психолого-педагогічний супровід навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців в системі ППО» (21 лютого 2017 р., м. Київ, ДВНЗ «УМО»).
- ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми» (17 березня 2017 року, м. Київ, Інститут психології НАПН України).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Науково-методичні основи професійного розвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах випереджальної післядипломної освіти» (30-31 березня 2017 р., м. Київ – Рівне).
- Семінар «Розвиток управління проектами економічного та соціального спрямування в умовах соціально-політичних трансформацій» в рамках ХХХІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра – 2017» (06 квітня 2017 р., м. Київ).
- Всеукраїнська науково-практична Інтернет–конференція «Підготовка керівних та педагогічних кадрів до реалізації Концепцій Нової української школи» (6 квітня 2017 р., м. Харків)
- ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-економічні і гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій» (26-28 квітня 2017 р., м. Київ – Суми).
- ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти» (26 травня 2017 року, м. Київ, УМО).
- ХІІ Міжнароднаї науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку» (1-3 червня, 2017 р., м. Харків).
- Міжнародна науково-практична конференція «Управління якістю освіти6 проблеми та перспективи»(29 вересня 2017 року, м. Київ).
- V Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті» (20 жовтня 2017 року, м. Чернівці-Луганськ).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічне забезпечення громадської підтримки освітніх інновацій» (1 листопада 2017 року, м. Київ).
- Науково-практичний семінар до 15-річчя Української Асоціації організаційної психології та психології праці «Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні» (1 грудня 2017 року, м. Київ).
- Круглий стіл «Психологія спільноти ЛГБТ: наукові дослідження, результати, проблеми та перспективи» (4 грудня 2017 року, м. Київ).
- Всеукраїнська наукова конференція «Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання» (06 грудня 2017 р., м. Чернігів).
- Кафедральний науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців в системі ППО» (21 лютого 2017 р., ДВНЗ УМО, ННІМП).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічне забезпечення громадської підтримки освітніх інновацій», м. Київ, 01.11.2017 р.
- 1–й Міжнародний Освітній форум «Сучасна реформа освіти в Україні – головні напрями, проблеми, завдання» (2-4 березня 2017 р., м. Харків).
- ХІII Міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми» (16 березня 2018 р., м. Київ).
- Всеукраїнська інтернет-конференція «Психолого-педагогічні засади розвитку професіоналізму освітян в умовах реалізації концепції нової української школи» (29 березня, 2018 р., м. Київ).
- Науково-практичний семінар «Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості» (в рамках серії науково- практичних семінарів «Технології роботи організаційних психологів», 30- 31 березня 2018 р., м. Львів).
- Тренінг «Толерантність до різноманіття як підґрунтя інклюзивного суспільства» (4 квітня 2018 р., м. Київ).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологія національної безпеки і благополуччя особистості» (26-27 квітня, м. Лівів).
- ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку», (12-13 квітня 2018 року, м. Київ).
- «Character Development Seminar» : Eastern European Humanitarian Mission (Dallas, USA – Kyiv, Ukraine – Vienna, Austria? 2018).
- Х Міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті – 2018» (23 – 25 жовтня 2018 р. м. Київ).
- Міжнародна наукова конференція «Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання» (30 листопада 2018 р., м. Чернігів).
- Семінар з міжнародною участю «Бізнес коучина: перші кроки» (8 лютого 2019р., ННІМП УМО).
- Organizational well-being: disease, its causes, consequences and moderating variables» (4-5 March, 2019, Kyiv, Ukraine).
- Міжкафедральний науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення» (20 лютого 2019 р., ННІМП ДВНЗ УМО, м. Київ).
- 14 Міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми» (15 березня 2019 р., м. Київ).
- Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2019» (15-16 березня 2019 року, м. Київ).
- Міжнародний науково-практичний семінар «Економічні, соціальні та інформаційні аспекти європейських інтеграційних процесів» (18-20 березня 2019 р., м. Київ).
- Науково-практичний семінар «Організація експериментальної роботи у закладах освіти» (22 травня 2019 р., УМО, м. Київ).
- VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (24 травня2019 року, м. Київ).
- ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Іннваційні технології в роботі практичного психолога» (5 червня 2019 р., м. Суми).
- Participated in the 7th international seminar «Political and economic self-constitution: media, citizenship activity and political polarization» (10th June, 2019, Padua, Itali).
- ІІІ Всеураїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам’янець-Подільський).
- Міжнародний форум лідерів післядиплосної освіти (1-2 жовтня, 2019р., м. Київ).
- Науково-методичний семінар «Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» (31 жовтня 2019р., м. Київ).
- Інтерактивне заняття Павла Міонсека (Польща) «Коучинг і нейропсихологія в управлінні 4.0» (19 листопада 2019 р., м. Київ).
- Міжнародна конференція «Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку» (21-22 листопада 2019 р., КРОК, м. Київ).
- Міжнародна наукова конференція «Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання» (29 листопада 2019 р., Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, м. Чернігів).
- Міжкафедральний науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення» (24 лютого 2020 р., УМО, Київ, кількість годин/кредитів: 6,5 години / 0,22 кредиту ЄКТС).
- XV Міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми» (20 квітня 2020 р., м. Київ).
- ХІV Міжнародна науково-практична онлайн-конференція з організаційної та економічної психології «Психологічне здоров’я персоналу організацій: проблеми та технології забезпечення» (21 травня 2020 р., м. Київ).
- ІІІ Всеукраїнський науково-практичний форум «Психологічна допомога: від кризи до ресурсу» (з нагоди Всеукраїнського дня психолога), (21–26 квітня 2020 р., м. Суми).
- ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Інноваційні технології в роботі практичного психолога» (26 травня 2020 р., м. Суми).
- Міжнародний онлайн семінар «Практична психологія в контексті соціальних змін» (25 вересня 2020р., м. Кишинев – м. Київ).
- Вебінар «Протидія та реагування на випадки насильства в умовах дистанційного навчання в період COVID-19»л (9 жовтня 2020р., Центр психологічного консультування «ДІАЛОГ» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» спільно з Інститутом модернізації зміст освіти, м. Київ).
- Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості» (м. Київ, 22 жовтня 2020р.).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологічні засади розвитку соціальних компетентностей педагогічних працівників в умовах Нової української школи» (м. Київ-Рівно-Верба, 22-23 жовтня 2020р.).
- Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Монтессорі-педагогіка: історія, теорія, перспективи розвитку» (до 150-річчя від дня народження М. Монтессорі)» (м. Херсон, 29 жовтня 2020р.).
- Всеукраїнський науково-методологічний семінар «Позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг засобами традиційних та новітніх медіа» (30 жовтня 2020 р., м. Київ).
- 12. Онлайн-лекція з питань Стратегічного розвитку та управління за тематикою курсу «Комунікативне забезпечення публічного управління та адміністрування» (в рамках програми “Visiting Professor”) закордонного викладача Річарда Беггетта – громадського діяча (Форт Уорт, Техас, США – Київ, Україна, 6 листопада 2020р.).
- International discussion club «PsyDetox: 1 sitting» /Міжнародний дискусійний клуб «PsyDetox: 1 зустріч». (м. Київ, 7.11.2020р.).
- Науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди» (Professional Development of Specialists in the Digitized Society: Current Trends – PDSDig–2020) (12-13 листопада 2020 р., м. Київ, ДЗВО «Університет менеджменту освіти»).
- Методологічний семінар НАПН України «Шляхи і механізми підвищення конкурентоспроможності університетів України» (м. Київ, 19 листопада 2020 р.).
- Спільний з Міністерством освіти та науки України онлайн-семінар «Цифрові інструменти Google для науковців» (м. Київ, 19 листопада 2020р.).
- Виставка «Освіта і кар’єра» НАПН України (м. Київ, 20-21 листопада 2020р.).
- Другий он-лайн семінар «Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти: розвиток освітніх програм та їх акредитація» (Он-лайн платформа WebEx, 24 листопада 2020 р., Національний офіс Еразмус+ в Україні (проєкт ЄС) спільно з Сумським державним університетом за участі представників Національної команди експертів з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+ та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти).
- Конференція «Teach Peace! Для Нової Української Школи) (4 грудня 2020 року, Дніпровська Академія неперервної освіти в співпраці з Громадянською службою миру GIZ).
- 8th international seminar «POLITICAL AND ECONOMIC SELF-CONSTITUTION: MEDIA, POLITICAL CULTURE AND DEMOCRACY» (7th December, 2020, language is English).
- Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (м. Суми, 07-12 грудня 2020 р.).
- International discussion club «PsyDetox: 2 sitting» /Міжнародний дискусійний клуб «PsyDetox: 2 зустріч». (м. Київ, 12.12.2020р.).
- ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 18 грудня 2020 р.).
- International discussion club «PsyDetox: 3 sitting» /Міжнародний дискусійний клуб «PsyDetox: 3 зустріч». (м. Київ, 16.01.2021р.).
- Міжкафедральний науковий семінар «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення» (12 лютого 2021 р., ДЗВО «УМО», на платформі ZOOM).
- International discussion club «PsyDetox: 4 sitting» /Міжнародний дискусійний клуб «PsyDetox: 4 зустріч». (м. Київ, 27.02.2021р.).
- І Міжнародна науково-практична конференція «Наука і молодь – 2021: пріоритетні напрями глобалізаційних змін» (відео-конференція, м. Київ, 16 квітня 2021р.).
- Вебінар «Полегшуємо перевірку на плагіат разом з Unicheck» (м. Київ, он-лайн, 18.05.2021р.).
- Х Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 21.05.2021р.).
Науково-педагогічна діяльність
Наукове керівництво:
- Діденко Марина Сергіївна, тема дисертації «Особливості розвитку професійно значущих якостей майбутніх менеджерів», наукова спеціальність – 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Захистила кандидатську дисертацію.
- Ковальчук Анна Сергіївна, тема дисертаційного дослідження «Особливості ціннісно-смислового ставлення до інших людей молодших школярів із неповних сімей», наукова спеціальність – 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Аспірант.
Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад:
- Член постійної Спеціалізованої вченої ради Університету економіки та права «КРОК» К 26.130.02 із спеціальності 19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія (з 2019 року).
- Член разової Спеціалізованої вченої ради по захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктор філософії ДФ 26.455.005, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (засідання 23.04.2021 р).
- Член разової Спеціалізованої вченої ради по захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктор філософії ДФ 26.455.005, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (засідання 25.06.2021 р.).
Робота у редакційній колегії наукового видання:
1. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» Серія «Соціальні та поведінкові науки» (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22085-11985Р від 16 травня 2016 р., Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 22086-11986Р від 16 травня 2016 р.).
Професійний розвиток
- З 2009 року – член організаційного комітету та менеджер щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти».
- Підвищення кваліфікації за категорією «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів, які викладають психолого-педагогічні дисципліни», НАПН України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2552-17, 03 листопада 2017 року, реєстраційний номер № 2557/17ц.
- Стажування за кордоном «Institute for International Cooperation Development» (Познань, Польща) (Сертифікат ОК1787721, Познань, апрель, 12, 2018)
- Курс навчання з англійської мови (за рівнем В2) в Комунальному Позашкільному навчальному закладі «Перші Київські курси іноземних мов» (Свідоцтво № 24434, 13 березня 2018 року, реєстраційний номер 3134)
- Підвищення кваліфікації за категорією «Викладачі університетів, академій, інститутів, які викладають психологічні дисципліни», НАПН України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2964-20, 18 грудня 2020 року, реєстраційний номер № 2962/20Ц.