
ГУСЄВ АНДРІЙ ІГОРЕВИЧ
- Телефон
- Моб. (067) 725-39-81
ResearcherID:
http://www.researcherid.com/rid/F-2902-2019ORCID iD:
https://orcid.org/0000-0002-1790-3295Профіль у Google Scholar
https://scholar.google.com.ua/citations?user=Un9g55wAAAAJ&hl=ruДодаткові відомості
Освіта:
вища педагогічна, вища психологічнаДосвід роботи
2013 р. – доцент кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ Університет менеджменту освіти НАПН України (м. Київ)
2009р. – завідуючий кафедрою психології Одеського інституту МАУП
2007р. – директор Служби врегулювання конфліктів Одеської обласної групи медіації
З 2005р. – тренер і медіатор у навчальних проектах Одеської обласної групи медіації (ООГМ)ю
2005-2009рр. – старший викладач кафедри психології Одеського інституту МАУП
2002-2004рр. – психолог по роботі зі спеціальним контингентом Одеської виправної колонії № 14
Тема дисертації
Толерантність до невизначеності як чинник розвитку ідентичності особистості.Громадська активність:
Член ГО «Одеська обласна група медіації», Член ГО «Національна асоціація медіаторів України», член правління ГО «Українська асоціація екологічної допомоги», член міжнародної Робочої групи з миротворчої освіти Глобального партнерства з запобігання збройним конфліктам GPPAC.
Наукова діяльність
- Участь у плановій науково-дослідній роботі кафедри як відповідального виконавця.
- Участь у роботі наукових конференцій, семінарів тощо (з публікаціями та без).
- Участь у наукових виставках.
Перелік продукції (за останні два роки)
Посібники:
1. Терещенко І.Г., Гусєв А.І. Аналіз конфлікту у бізнесі. Картографія : навчальний посібник / І.Г. Терещенко, А.І. Гусєв. – ДП «Пріоритети», Київ , 2016 р. – 36 с. Публікацію здійснено у межах Проекту Програми TEMPUS «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту».
2. Культура добросусідства: Я. Ми. Країна. Програма виховних годин для ЗНЗ ІІ–ІІІ ст. і ме- тодичні рекомендації щодо її апробації та впровадження / [автори-укладачі: М. А. Араджионі, А. І. Гусєв, М. С. Єлігулашвілі, В. І. Потапова]. – К. : ТОВ «Контекст Україна», 2016. – 260 с. : іл. – Англ., рос., укр.
3. Культура добросусідства. Батьківські збори по-новому : Методичні матеріали та практичний досвід / [автори-укладачі: М. А. Араджионі, А. І. Гусєв, Г. А. Коломоєць, В. І. Потапова]. – К. : ТОВ «Прометей», 2017. – 328 с. : іл. – Англ., рос., укр.
Інші праці (назва, рік)
1. Гусєв А.І. Прощення як психологічна проблема // А.І.Гусєв / Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції 28 квітня 2017р. м.Київ ⁄ редкол.:В.В.Сидоренко, М.І.Скрипник, Я.Л.Швень. К.: ЦІППО, 2017. С. 274-276 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/708411/1
2. Гусєв А.І. Аналіз науково-психологічних поглядів на проблему прощення, представлених на рівні Організації Об'єднаних Націй // А.І.Гусєв / Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 26 травня 2017 р.) – К. : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017. – С. 41-42 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji
3. Гусєв А.І. Прощення як психологічна технологія // А.І.Гусєв / Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (Харків, 28 жовтня 2017 року) / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. – Харків: Вид-во «Діса плюс», 2017. – С. 190-191.
4. Гусєв А.І. Психолого-педагогічні технології розвитку здатності до прощення як освітня інновація // А.І.Гусєв / Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічне забезпечення громадської підтримки освітніх інновацій», 1 листопада 2017 р., м. Київ
Участь у науково-практичних заходах (за останні два роки)
- Всеукраїнська науково-методична конференція «Медіація – крок до примирення. Досвід та перспективи впровадження медіативних практик у навчальних закладах та громаді» // Ведучий групи 4: «Проблеми, з якими стикаються педпрацівникі в процесі оволодіння технологією медіації» Тематичні обговорення в форматі «Open Space» (Відкритий простір), Київ, 23-24 лютого 2016 р.
- Одинадцята міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми. // Специфічні аспекти особистісно орієнтованої підготовки студентів-психологів, 18 березня 2016 р, Київ.
- І Міжнародна науково-практична конференція викладачів і аспірантів «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій» // Ціннісні орієнтації медіатора як основа професійного становлення, Київ, 30 березня 2016 р.
- V Всеукраїнський форум вчених та практиків «Екопсихея» Україна: посттравматичний розвиток і зростання // Толерантність до невизначеності як фундаментальна властивість сучасної особистості, Київ, 21-22 травня 2016 р.
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти» // Особистісно орієнтовані технології навчання майбутніх психологів, 27 травня 2016 р, м.Київ
- Eastern European Regional Conference for the Global Partnership for the Prevention of Armed Confict (GPPAC) Зустріч Східноєвропейського регіонального об’єднання Глобального партнерства з попередження озброєних конфліктів // Діалогові практики на Півдні України, м. Київ, 24-25 травня 2016 р.
- Робоча зустріч ГО України з питань розвитку практик діалогу, зміцнення соціальної солідарності та розповсюдження елементів миротворчої освіти с. Бузова, Києво-Святошинський р-н, Київська обл. 30.09 – 2.10.2016 г.
- Конференція «Регістри стосунків» // майстер-клас «Технології вирішення конфліктів у центрованій на особі парадигмі» Київ, 3-4 грудня, 2016 р.
- ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій» // виступ на тему: «Інноваційні технології вирішення конфліктів» м. Київ - м. Суми, 26-28 квітня 2017 року.
- 10. VI Всеукраїнський форум вчених і практиків «Екопсихея» Психологія нелінійного життя // майстер-клас «Способи внесення визначеності при аналізі конфлікту», Київ, 20-21 травня 2017 р.
- ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти» // виступ: Вирішення конфліктів в особистісно-орієнтованій парадигмі. // Керівництво секцією №1 Психолого-педагогічна фасилітация та екофасилітація в умовах перехідного періоду. Київ, 26 травня 2017 р.
- Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції // Прощення як психологічна технологія, Харків, 28 жовтня 2017 року.
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічне забезпечення громадської підтримки освітніх інновацій» // Психолого-педагогічні технології розвитку здатності до прощення як освітня інновація, Київ, 1 листопада 2017 р.
- ІІ Всеукраїнська інтернет-конференція «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» // Прощення як психологічна проблема , Київ, 28 квітня 2017р.
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти» // Аналіз науково-психологічних поглядів на проблему прощення, представлених на рівні Організації Об'єднаних Націй, Київ, 26 травня 2017 р.
Науково-організаційна діяльність
- Організація та проведення конференцій з наукової теми кафедри та щорічної студентської конференції.
- Виконання обов’язків секретаря кафедри.
- Профорієнтаційна робота.
Науково-педагогічна діяльність
Наукове керівництво аспірантами.
2016 р. - Тіунова А. О. одержала документ про присудження наукового ступеня кандидат психологічних наук, тема дисертаційного дослідження: «Психологічні особливості розвитку особистості підлітка з дестабілізацією образу тіла».
Міжнародна діяльність
Як експерт та тренер регулярно співпрацюю у проектах, підтриманих наступними міжнародними організаціями: Міністерство закордонних справ Німеччини, Інститут з міжнародного співробітництва Асоціації народних університетів Німеччини (DVV International), Чеська гуманітарна організація «Люди у біді», ОБСЄ, UNHCR (The UN refugee Agency), Британське посольство в Києві, Міжнародна робоча група з миротворчої освіти Глобального партнерства із запобігання збройним конфліктам GPPAC.
2018 – Семінар-тренінг для підготовки викладачів-тренерів для навчання гідів в Україні. За підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини, Інституту з міжнародного співробітництва Асоціації народних університетів Німеччини (DVV International). (тренер програми)
2017 – Тренінг для тренерів для мультиплікації досвіду співпраці вчителів з батьківською спільнотою та розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу, який проводиться в рамках проекту «Через школу до громади: навчання культурі миру й толерантності для раннього попередження конфліктів» Інформаційно-дослідного центру «Інтеграція та розвиток» за підтримки Міністерства освіти і науки України та Посольства Королівства Нідерландів в Україні . Тренінгова програма з питань групової динаміки та основ конфліктології 14-20 липня 2017 р. м. Ірпінь. (тренер програми)
2017 - Тренінг "Базові поняття розбудови миру" БФ Карітас України 29-31 травня м. Ірпінь. (тренер програми)
2016 – Семінар-треніг «Перша психологічна допомога в ситуаціях конфлікту» в рамках проекту «Психосоціальна підтримка населення, що постраждало від військового конфлікту», організатор чеська гуманітарна організація «Люди у біді» (м. Слов’янськ, 25-27 листопада 2016 р.) (тренер програми)
2016 – Тренінг «Основи конфліктології» - семінар-тренінг для педагогів навчальних закладів України «Через школу до громади: навчання культурі миру і толерантності для раннього попередження конфліктів» з методики роботи із батьківською спільнотою і розвитку соціальної згуртованості, який проводиться Інформаційно-дослідницьким центром «Інтеграція та розвиток» за підтримки Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» міністерства освіти і науки України та програми «МАТРА» Посольства Королівства Нідерландів в Україні (Київська обл., м. Ірпінь, 18-20 листопада 2016 року) (тренер програми)
2016 - Тренінг «Основи конфліктології» // Проект «Замінимо мури відчиненими вікнами», за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини, міні-проект БФ «Суспільні ресурси та ініціативи» «Освіта заради змін», (м. Чернівці, 12 листопада 2016 р.) (тренер)
2016 – тренінг «Навики роботи в умовах соціальних конфліктів: від витоків до примирення» МБФ Карітас України 12-15 вересня 2016 р. (тренер)
2015 - експерт з підтримки діалогу/медіації в соціальних конфліктах Координатора проектів ОБСЄ в Україні.
2015 – Тренер у програмі на тему «Психологічні аспекти роботи з вразливими групами населення. Уникнення конфліктів». Тренінг для журналістів з питань висвітлення подій, пов’язаних із конфліктом на Сході та в Криму, організатори:UNHCR (The UN refugee Agency), Інститут масової інформації, Громадська ініціатива «Крим SOS».
2014 – Тренер у програмі «Роль діалогу в запобіганні конфліктів і розвитку сучасного українського суспільства» в рамках Проекту «Спільне майбутнє українського суспільства після Майдану. Сприяння взаєморозумінню і співпраці в превенції конфліктів», за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини, Інституту з міжнародного співробітництва Асоціації народних університетів Німеччини (DVV International), Громадської організації Інформаційно-дослідницький центр «Інтеграція та розвиток» (Одеса, Харків, Львів).
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності:
2010 р. – пройшов навчання у Літньому інституті миротворчості Східного Менонітського університету (Вірджинія, США). Курси: Аналіз і розуміння конфлікту, Відновне правосуддя, Ідентичність та трансформація конфлікту, Навички медіації.
2009-2010рр. – пройшов навчання у міжнародному проекті „Управління конфліктними ситуаціями у школі” Міністерства освіти, культури та мистецтв Австрії та МОН України (Австрія)
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації:
1. «Клієнт-центрована психотерапія: теоретико-практичний курс підготовки психологів». Київський інституту раціонально-інтуітивної психотерапії «Я». Київ, 2016 р.
2. УМО Свідоцтво про підвищення кваліфікації за категорією «Викладачі психолого-педагогічних дисциплін ВНЗ III-IV р.а.» УМО. 12 СПВ 011099, реєстраційний № 1438-138 20 грудня 2015 р.