БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ
Рівень вищої освіти: перший (магістерський)
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Статус: ОК 6 - дисципліна циклу обов’язкових освітніх компонент
Форма навчання: , заочна
Рік, семестр:2 курс, 3 семестр
Викладацький склад: Ануфрієва О.Л., к. пед. н, доцент, доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни.
Формування системи прикладних знань студентів у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності.
Основними завданнями навчальної дисципліни є теоретична й практична підготовка здобувачів з питань:
- сутності та ролі брендів у сучасному бізнесі;
- суб’єктів бренд-менеджменту;
- методів управління формуванням та розвитком торговельних марок;
- основних функцій бренда та його характеристик;
- використання основних комунікацій та медіа-каналів у системі бренд- менеджменту;
- побудови бренда на основі моделей, що використовуються у бренд- менеджменті;
- інструментів формування корпоративної культури бренда;
- формування технологій, що використовуються у побудові бренда.
Зміст дисципліни, змістові модулі:
- Теоретичні основи бренд-менеджменту
- Структура, зміст та атрибути бренда
- Брендинг як комплексна маркетингова технологія
- Комунікації у бренд-менеджменті
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.
- Завантажити
- Завантажити