Корпоративна культура в управлінні організацією
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, 07 Управління та адміністрування,
Спеціальність: 051 Економіка; 073 Менеджмент; 076 Підприємництво та торгівля
Статус: дисципліна циклу вибіркових освітніх компонент.
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 1-й рік, 1-й семестр
Викладацький склад: Іванова В.В., д. екон. н., професор, професор кафедри економіки, підприємництва та менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни: оволодіння теоретичними знаннями з питань організації корпоративної культури, методикою її діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу організації, підвищення її цілісності.
Завдання навчальної дисципліни:
- вивчення сутності, основних понять і категорій корпоративної культури;
- вивчення принципів, функцій, змісту процесів і технології формування корпоративної культури;
- набуття практичних навичок її діагностики;
- практична підготовка до формування та впровадження та контролю за цими процесами.
Здобувачі вищої освітимають набути загальних компетентностей:
ЗК 1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
Здобувачі вищої освіти мають набути спеціальних (фахових) компетентностей:
СК1. Здатність розробляти та реалізовувати стратегію розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур
СК3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності
СК4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності
СК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
Програмні результати навчання
ПР1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності.
ПР4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп.;
ПР5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
ПР7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті
ПР9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності.
ПР13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
Програмнірезультатинавчання
Знання:
- основні поняття корпоративної культури, її місце і роль в системі управління організацією;
- принципи та функції корпоративної культури;
- методів формування і застосування корпоративної культури для реалізації цілей організації;
- особливості процесу впровадження корпоративної культури;
Когнітивніуміння та навички з предметноїобласті:
- вирішувати завдання, що відповідають професійній кваліфікації;
- застосовувати отримані знання при розв’язанні професійних задач;
- вміти аналізувати власну діяльність, з метою її удосконалення та підвищення своєї кваліфікації;
- здійснювати науково-дослідну діяльність.
Практичнінавички з предметноїобласті,здатності:
- застосовувати набуті теоретичні знання при вирішенні практичних завдань;
- формулювати корпоративну культуру організації;
- аналізувати зовнішні чинники впливу й діагностувати стан внутрішнього середовища підприємства для корегування корпоративної культури;
- аналізувати альтернативні варіанти формування корпоративної культури;
- розробляти заходи щодо вдосконалення корпоративної культури.
Соціальні, м'якінавички
здатність діяти соціально, екологічно, відповідально і свідомо.
Обсяг курсу: 90 годин. що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС
Форма підсумкового контролю: залік.
- Завантажити
- Завантажити