Стратегічне управління
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки; 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 051 Економіка; 073 Менеджмент; 076 Підприємництво та торгівля
Статус: дисципліна циклу обов’язкових освітніх компонент
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 5, 7
Викладацький склад: Іванова В.В., д. екон. н., професор, професор кафедри економіки, підприємництва та менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни: оволодіння теоретичними знаннями з питань стратегічного управління підприємством, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних умінь і навичок щодо використання концепції стратегічного управління в діяльності підприємства.
Завдання навчальної дисципліни:
- засвоєння сутності, основних понять і категорій стратегічного управління;
- засвоєння принципів, функцій, змісту процесів і технології стратегічного управління;
– набуття практичних навичок формування стратегічних цілей та розробки стратегій;
– практична підготовка до генерування стратегічних альтернатив формування стратегічного плану, реалізації стратегічного плану та контролю за його виконанням, формування стратегічного потенціалу.
Здобувачі вищої освітимають набути загальних компетентностей:
ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК9. Здатність до адаптації та дій в новій ситуації
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії
ЗК13. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
Здобувачі вищої освіти мають набути спеціальних (фахових) компетентностей:
СК2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища
СК3. Здатність визначати перспективи розвитку організації
СК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
СК7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту
СК8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом;
СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення
Програмні результати навчання
ПР1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях
ПР7. Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати;
ПР12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур;
ПР14. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності;
ПР17. Вміти вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів;
ПР18. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність;
ПР20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків;
ПР22. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.
ПР24. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.
Програмнірезультатинавчання
Знання:
- принципи та етапи стратегічного управління підприємством;
- методи та моделі стратегічного аналізу;
- особливості процесу розробки й реалізації стратегічного плану;
Когнітивніуміння та навички з предметноїобласті:
- вирішувати завдання, що відповідають професійній кваліфікації;
- застосовувати отримані знання при розв’язанні професійних задач;
- вміти аналізувати власну діяльність, з метою її удосконалення та підвищення своєї кваліфікації;
- здійснювати науково-дослідну діяльність.
Практичнінавички з предметноїобласті,здатності:
- застосовувати набуті теоретичні знання при вирішенні практичних завдань;
- формулювати місію та стратегічні цілі підприємства;
- аналізувати зовнішні чинники впливу й діагностувати стан внутрішнього середовища підприємства та визначати ефективну стратегію;
- аналізувати альтернативні варіанти стратегічного плану, здійснювати вибір найбільш прийнятного з них;
- визначати систему функціональних, ресурсних і продуктових стратегій, виходячи з обраної загальної та конкурентної стратегій;
- розробляти заходи щодо реалізації стратегічного плану та контролю за його виконанням.
Соціальні, м'які навички
здатність діяти соціально, екологічно, відповідально і свідомо.
Обсяг курсу: 150 годин, . що відповідає 5.0 кредитам ЄКТС
Форма підсумкового контролю: екзамен.
- Завантажити
- Завантажити