Стратегії в бізнесі
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 076 Підприємництво та торгівля
Статус: дисципліна циклу обов’язкових освітніх компонент
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 2, 2
Викладацький склад: Іванова В.В., д. екон. н., професор, професор кафедри економіки, підприємництва та менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни: оволодіння теоретичними знаннями з питань стратегічного управління підприємством, інструментарієм, методикою розроблення стратегій підприємства та набуття практичних умінь і навичок щодо використання концепції стратегічного управління в діяльності підприємства.
Завдання навчальної дисципліни:
- вивчення сутності, основних понять і категорій стратегічного управління;
- вивчення принципів, функцій, змісту процесів і технології розробки системи стратегій;
- набуття практичних навичок формування стратегічних цілей та розробки стратегій;
- практична підготовка до генерування стратегічних альтернатив формування стратегічного плану, реалізації стратегічного плану та контролю за його виконанням, формування стратегічного потенціалу.
Здобувачі вищої освітимають набути загальних компетентностей:
ЗК1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації..
ЗК2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
Здобувачі вищої освіти мають набути спеціальних (фахових) компетентностей:
СК1. Здатність розробляти та реалізовувати стратегію розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур.
СК3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
СК4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності
Програмні результати навчання
ПР2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
ПР6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність.
ПР7 Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
ПР9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності.
Програмнірезультатинавчання
Знання:
- принципи та етапи стратегічного управління підприємством;
- методи та моделі стратегічного аналізу;
- методи розробки системи стратегій;
- особливості процесу розробки й реалізації стратегічного плану;
Когнітивніуміння та навички з предметноїобласті:
- вирішувати завдання, що відповідають професійній кваліфікації;
- застосовувати отримані знання при розв’язанні професійних задач;
- вміти аналізувати власну діяльність, з метою її удосконалення та підвищення своєї кваліфікації;
- здійснювати науково-дослідну діяльність.
Практичнінавички з предметноїобласті,здатності:
- застосовувати набуті теоретичні знання при вирішенні практичних завдань;
- формулювати місію та стратегічні цілі підприємства;
- аналізувати зовнішні чинники впливу й діагностувати стан внутрішнього середовища підприємства та визначати ефективну стратегію;
- аналізувати альтернативні варіанти стратегій, здійснювати вибір найбільш прийнятної з них;
- визначати систему функціональних, ресурсних і продуктових стратегій, виходячи з обраної загальної та конкурентної стратегій;
- розробляти заходи щодо реалізації стратегічного плану та контролю за його виконанням.
Соціальні, м'які навички
здатність діяти соціально, екологічно, відповідально і свідомо.
Обсяг курсу: 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС
Форма підсумкового контролю: залік.
- Завантажити
- Завантажити