Вступ до спеціальності
Рівеньвищоїосвіти: перший (бакалаврський)
Галузьзнань: 05 Соціальні та поведінкові науки; 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 051 Економіка; 073 Менеджмент; 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Статус: основна компонента
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 4, 2
Викладацький склад: Бурлаєнко Т. І., к. пед. н, доцент, доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту
Мовавикладання: українська
Мета навчальноїдисципліни.
Мета навчальної дисципліни є ознайомлення студентів із значенням, змістом, специфікою та особливостями обраного ними фаху, із сучасним станом і перспективами розвитку обраної спеціальності, показати роль і місце економічної служби на підприємствах різної форми власності та видів діяльності.
Основнимизавданняминавчальноїдисципліни є: полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти цілісної системи знань щодо університетської освіти в Україні і за кордоном, організації навчального процесу та дозвілля в ДЗВО «Університет менеджменту освіти», майбутньої професії, а також основ економічної науки.
Здобувачі вищої освітимають набути загальних компетентностей:
ІК - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає застосування етичних принципів ведення бізнесу.
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК10. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК11. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
СК7. Здатність застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
СК12. Здатність самостійно виявляти проблеми етичного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.
СК14. Здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків
Програмні результати навчання
ПРН 5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
ПРН 6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері професійної діяльності.
ПРН 23. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
Програмнірезультатинавчання
Знання:
- загальне уявлення про структуру, зміст, характер і специфіку їхньої майбутньої професійної діяльності;
- володіти економічними основами функціонування підприємств;
- володіти заннями щодо змісту та основних форм навчання у ЗВО, видами і формами перевірки й оцінки знань, умінь та навичок здобувачів вищої освіти;
- знати місце економічної / менеджерської / підприємницької підготовки здобувачів вищої освіти у їх професійній підготовці, шляхи формування культури економічного спілкування;
- мати уявлення про раціональні форми і методи самостійної роботи з оволодіння спеціальністю, про роль самовиховання у формуванні основ економічної майстерності.
Когнітивніуміння та навички з предметноїобласті:
- вирішувати завдання, що відповідають професійній кваліфікації;
- застосовувати отримані знання при розв’язанні професійних задач;
- вміти аналізувати власну діяльність, з метою її удосконалення та підвищення своєї кваліфікації;
- здійснювати науково-дослідну діяльність.
Практичнінавички з предметноїобласті,здатності:
- застосовувати вимоги отримані навички у своїй майбутній професійній діяльності;
- самостійно і ефективно навчатися в університеті з урахуванням сучасних освітніх тенденцій;
- засвоїти елементи дослідницької діяльності, принципи організації, методику й технології навчання;
- набути навиків планування індивідуального розвитку, ознайомитись із правами і обов’язками здобувачів вищої освіти в університеті та навчитись діяти у відповідності з ними;
- з’ясувати особливості майбутньої професії та можливості продовження навчання чи працевлаштування, мати розуміння та усвідомлення існуючих зв’язків економічних теорій із сучасними інститутами економічної політики та навчитися обґрунтовувати можливості застосування теоретичних моделей економічного розвитку в практичній діяльності.
Соціальні, м'якінавички
- здатність діяти соціально, екологічно, відповідально і свідомо.
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.