Академічний дискурс та академічна доброчесність
Рівень вищої освіти: другий (магістерський), третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: без обмежень
Спеціальність: без обмежень
Освітньо-наукова програма: без обмежень
Статус: дисципліна вільного вибору здобувачів вищої освіти
Форма навчання: заочна
Рік, семестр: відповідно до навчальних планів
Викладацький склад: Дегтярьова І.О. д.держ.упр, професор, професор кафедри публічного управління і проектного менеджменту; Мороз В.В., к.держ.упр, доцент, професор кафедри публічного управління і проектного менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни.
Мета навчальної дисципліні полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти - майбутніх менеджерів i управлінців знань i практичних навичок академічного письма; усного і писемного наукового мовлення, досвіду збирання і вивчення фактів, роботи з фаховими текстами, самостійного пошуку й опрацювання джерел
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та навичок академічного письма, усного і писемного наукового мовлення;
- оволодіння понятійно-категоріальним апаратом у сфері академічної доброчесності;
- формування системного уявлення про академічну культуру та доброчесність як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти;
- набуття практичних навичок цитування наукових першоджерел, формування списку використаних джерел, перевірки наукових текстів з використанням антиплагіатних систем;
- формування навичок самостійної роботи з літературою та джерелами в мережі Інтернет.
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Академічний дискурс та академічна доброчесність» здобувачі вищої освіти повинні
знати:
- принципи, правила доброчесної поведінки у науковій та освітній діяльності;
- основи законодавства у сфері академічної доброчесності;
- принципи і методи коректної роботи з джерелами інформації в мережі Інтернет;
- інструменти контролю за дотриманням принципів та правил академічної культури й доброчесності.
уміти:
- здійснювати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел;
- оприлюднювати результати власних досліджень в усній і письмовій формах відповідно до національних та міжнародних стандартів;
- користуватися системами виявлення плагіату та перевірки текстових збігів;
- оцінювати якість наукових продуктів, рецензувати статті, тези тощо.
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.