МОСКАЛЬОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

МОСКАЛЬОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Доцент кафедри
кандидат психологічних наук

ResearcherID
http://www.researcherid.com/rid/D-9800-2019

ORCIDiD:  
https://orcid.org/0000-0002-3213-9635

Профіль ученого у Google Scholar:
https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=zBj7eHcAAAAJ

Сторінка автора в Електронній бібліотеці НАПН України:
https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/authors/83e19f27a8c4b66bb7582f1f76dd231e

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

член Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці

Освіта:  вища

Тема дисертації

  • У 2009 р. захистив кандидатську дисертацію за темою: «Психологічні умови підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія, а також підтверджено рівень доктора філософії з психології (PhD).

Освіта.

  • 2000 р. – Київський національний торговельно-економічний університет (спеціальність «Товарознавство та комерційна діяльність»)
  • 2008р. – пошукувач кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

Трудовий шлях.

З 2008 – 2010 рр. – старший викладач кафедри практичної психології Міжргіональної академії управління персоналом.

З 2010 – 2018 рр. – доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка.

З 2018 р. по 10.09.2024р – доцент кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

З 11.09.2024р. по 31.12.2024р. – доцент кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

З 01.01.2025р. доцент кафедри освіти дорослих та цифрових технологій Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Наукові ступені, вчені звання.

Кандидат психологічних наук з 2010 року.

Наукові інтереси. Психологічні особливості входження молодих педагогів в освітню організацію.

Основні праці. Має понад 50 публікацій, серед яких:

 Перелік друкованої продукції (за останні два роки)

Посібники

  1. Психодіагностика в освітньому процесі : навч. посіб. для слухачів курсів підвищ. кваліфікації системи післядиплом. Освіти. А. С. Москальова, М. В. Москальов; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. Київ: ТОВ «Інтерконтиненталь-Україна», 2019. 290 с. (12 др. арк.)

Спецкурси

  1. Москальов М. В. Успішне входження педагогічних працівниківв освітню організацію як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя. Cпецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. К., 2019. 46 с. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718925;
  2. МоскальовМ. В. Психологічна підтримка психологічного благополуччя персоналу освітньої організації засобами позитивної психотерапії : спецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної освіти; ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Київ: НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти», 2023. 42 с.
  3. МоскальовМ. В. Самоефективність як чинник психологічного благополуччя освітян в умовах трансформації професійного розвитку : спецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної освіти. ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Київ: НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти», 2023. 32 с.

Статті у зарубіжних фахових виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз

  1. Москальов М. В. Психологічні особливості підприємливості молодих педагогів як основа їх суб’єктивного благополучя. Scientific Journal «Virtus». 2020. № 40. С. 57–59.
  2. Bondarchuk, O., Balakhtar, K., Moskaljova, A., Moskalov, M. & Balakhtar, V. (2021). Peculiarities of the Occupational Crisis of Heads of Educational Organizations. Proceedings of the 2020 3rd International Seminar on Education Research and Social Science (ISERSS 2020) Advances in Social Science, Education and Humanities Research, 516, 267-272. Retrieved from https://dx.doi.org/10.2991/assehr.k.210120.051
  3. Bondarchuk, O. ; Balakhtar, V. ; Ushenko, Y. ; Gorova, O. ; Osovska, I. ; Pinchuk, N. ; Yakubovska, N. ; Balakhtar, K. and Moskalov, M. (2022). The Psychological Safety of the Educational Environment of Ukrainian Higher Education Institutions in a Pandemic: Empirical Data of a Comparative Analysis of Participants' Assessments Studying Online. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology - Volume 1: AET; ISBN 978-989-758-558-6, SciTePress, pages 14-31. DOI: 10.5220/0010920100003364.
  4. Dmytro Kilderov, Stanislav Petko, Myroslava Malysh, Maksym Moskalov And Olena Kovalchuk. Managers’ Business & Corporate Education in the System of Sustainable Development of the Organization. 36th IBIMA Conference: 4-5 November 2020, Granada, Spain. 4−5 November, 2020) / [ed. Khalid S. Soliman]. – Granada, 2020. – P. 9117–9125. https://ir.kneu.edu.ua/items/daf62a0a-ce67-4411-bfa4-fa202360e867      

Статті у збірниках наукових праць /фахових виданнях категорії Б

  1. Москальова А.С., Москальов М.В. Дослідження особливостей професійних мотивів керівників закладів загальної середньої освіти до саморегуляції  в професійній діяльності. Рsychological journal. Vol.5.  Iss. 12.  2019.  р.236-248.
  2. Москальова А.С., Москальов М.В. Розвиток психологічної культури керівників закладів загальної середньої освіти для їхнього особистого благополуччя. Вісник післядипломної освіти. 2020. Вип. 11(40). С. 96-112. URL : https://doi.org/10.32405/2522‐9931/2522‐9958‐2020‐11(40).
  3. Москальов М.В., О.ВЛогвись Використання коучингових технологій у професійному становленні майбутнього педагога як важливий чинник конкурентоздатності фахівця. Фаховий науковий журнал "Габітус". 2021. Вип. 28. С. 79-85.; URL : http://habitus.od.ua/journals/2021/28-2021/15.pdf
  4. Москальова А.С., Москальов М.В., Оксана Ляска. Аналіз методів самопідтримки та саморегуляції для збереження психологічного благополуччя в умовах стресу та навантаження. Вип 10 (40). Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2023. С. 811-823.

Матеріали і тези конференцій

  1. Москальов М. В. Психологічні особливості підприємливості молодих педагогів як чинник їх суб’єктивного благополуччя. М. В. Москальов. Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів). За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової.  Чернігів: НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. 418 с. С. 272–276.
  2. Москальов М. В. Використання коучингових технологій у роботі з молодими педагогами для їхнього благополучного входження в освітню організацію. М. В. Москальов. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24 травня 2019 р.) К. : ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2019. 153 с. С. 78–80 Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji
  3. Москальов М. В. Програма спецкурсу-тренінгу «Психологічні особливості входження молодих педагогів в освітнє середовище М.В. Москальов. Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: тези IІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології» (Кам’янець-Подільський, 20–22 червня 2019 р.). Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів прац; за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. К. Кам’янець-Подільський, 2019.
  4. Москальов М. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до успішного входження в освітню організацію. Дев’яті Сіверянські соц.-психол. читання: Матер. Міжнар. наук. конф. (м. Чернігів, 30 листопада 2018 р.) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. Чернігів: НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. С. 272–276 .  "
  5. Москальова А. С., Москальов М. В. Саморегуляція як чинник суб’єктивного благополуччя молодих педагогів при входженні в освітню організацію. Тези Всеукр. наук.-практ. конф. ""Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій"" (Глухів, 2 квітня 2021 р.). Глухів, Глухівський НПУ ім. О. Довженка.  2021.С. 115-118 .                                                                            
  6. Москальов М.В. Техніки коучингу:  як допомогти розкрити особистісний потенціал й стати ефективним та успішним. Психологічна служба освіти перед викликами сьогодення: технології та методи роботи: Матеріали Всеукр. практ. онлайн-вебінару з  нагоди 30-річчя утворення психол. служби системи освіти України; уклад.: А. Москальова, М. Москальов, Н. Пінчук.  К.: ТОВ «Франко Пак», 2021.  С. 33-37.
  7. Москальова А.С., Москальов М.В. Особистісний потенціал та самоефективність як чинники психологічного благополуччя фахівців системи післядипломної освіти під час війни Психологічні умови благополуччя персоналу організацій: збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 жовтня 2023. С.  151-154. URL: https://lpnu.ua/sites/default/files/2022/pages/21484/zbirnik-tez-iv-mizhnarodnoinaukovo-praktichnoi-konferenciipsikhologichni-umovi-blagopoluchchya.pdf;
  8. Москальова А., Москальов М. Особистісний потенціал освітян як підґрунтя іхнього психологічного здоров’я в умовах війни та повоєнний час.    Роль психологічної служби ЗВО у збереженні психологічної стійкості й розвитку особистісного потенціалу учасників освітнього процесу вищої школи України в реаліях війни та повоєнний період: матеріали ІІІ Всеукраїнського круглого столу, 21.04.2023р.. Полтава: Астрая, 2023. С. 55-61.
  9. Москальова А. С., Москальов М. В. Психологічна підтримка особистості науково-педагогічних працівників у кризових умовах сьогодення. Практична психологія в закладі вищої освіти на сучасному етапі. Збірник наукових праць. Полтава: Астрая, 2024. С.17-21

Участь у науково-практичних заходах (за останні два роки)

Міжнародні:

  1. Чотирнадцята міжнародна науково-практична конференція «Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні аспекти» (м. Київ, 15 березня 2019 р.)
  2. Міжнародний форум лідерів післядипломної освіти (м. Київ, 1 жовтня 2019 р.).
  3. Міжнародна науково-практична конференція «Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання» (м. Чернігів, 29 листопада 2019 р.)

Всеукраїнські:

  1. ІІІ Всеукраїнський конгрес з організаційної психології (м. Кам’янець-Подільський, 20-22 червня 2019 р.).

Семінари

  1. Міжнародний семінар «Психолого-педагогічний супровід підготовки конкурентоспроможних фахівців: виклики сьогодення» (Київ, 20 лютого 2019 р.).
  2. Семінар з міжнародною участю «Бізнес-коучинг: перші кроки» (м. Київ, 8 лютого 2019 р.).(програма, сертифікат).

Науково-організаційна діяльність

Організація та проведення масових заходів

Міжнародні:

  1. Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми психології стрес-менеджменту (спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького, кафедрою прикладної психології) (м. Черкаси, 26 квітня 2019 р.)
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 24 травня 2019 р.), спільно з кафедрою психології та особистісного розвитку ННІМП ДВНЗ «УМО» та лабораторією організаційної та соціальної психології

Всеукраїнські:

  1. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти») (м. Київ, 25 травня 2018 р.). спільно з кафедрою психології та особистісного розвитку ННІМП ДВНЗ «УМО» та лабораторією організаційної та соціальної психології

Міжнародна діяльність

Членство у міжнародних наукових об’єднаннях (академіях, асоціаціях, товариствах тощо):

  • Українська асоціація організаційних психологів і психологів праці, з 2002 р.

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації

1. Комунальний Позашкільний навчальний заклад «Перші київські державні курси іноземних мов», Курси англійської мови, на рівні В2, (свідоцтво № 24600 від 31.05.2018 р.);

2. Центральний інститут післядипломної освіти «Університет менеджменту освіти»

Науково-педагогічні працівники академій університетів, інститутів» за темою «Сучасні технології та дистанційне навчання в освіті» Свідоцтво про підвищення кваліфікації (СП 35830447/ 1287-19 з (реєстраційний номер № 1287/19 від 22.06 2019 р.);

3 Головний офіс World association for positive and transcultural psychotherapy (WAPP) м. Київ Міжнародний тренінг-семінар по Позитивній психотерапії з отриманням Міжнародного сертифікату тренера по Позитивній психотерапії (сертифікат за номером UKR-271-2019 від 10.09.2019 року)

 Опанування міжнародного досвіду наукової та науково-педагогічної діяльності

Стажування як науково-педагогічного працівника (Варненський відкритий університет (свідоцтво про стажування № С-9100/ 15.09.2018 р., м. Варна, Болгарія, 120 год.).

Курс лекцій італійського професора, президента Венеціанської асоціації психологів Алессандро Де Карло з організаційної психології «Organizational well-being / disease and performance» (м.Київ, 4-5 березня 2019 р.).

Кандидат психологічних наук, доцент, дійсний член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці, сертифікований викладач, сертифікований коуч, сертифікований консультант з позитивної та транскультуральної психотерапії.

Маю сертифікати проходження тренінгів: «Позитивну міжкультуральна психотерапія», «Управління змінами в організаціях» та «Тренінг позитивної мотивації до роботи в команді організації», «Коуч-тренер», «Асоціатівні метафорічні карти» та ін. Учасник більше тридцяти конференцій як Всеукраїнських, так і Міжнародних.