Введенська гімназія № 107. Група УНЗ-19-Г1
Успішність та ефективність функціонування школи не залежать від її типу чи місця розташування, головний чинник серед основних, здатних змінити заклад освіти, - рішучий директор [К. Робінсон «Школа майбутнього»]
Саме до такого директора нам пощастило завітати із здобувачами освітньої програми «Управління навчальним закладом» групи УНЗ-19-Г1 (координатор напряму - професор кафедри педагогіки, адміністрування і соціальної роботи Тетяна Махиня)
Катерина Василівна Спітковська - випускниця освітньої програми «Управління навчальним закладом» Університету менеджменту освіти 2015 року випуску, лідер освітніх змін, одержима школою та очолює Введенську гімназію вже 5-й рік. Пані Катерина має багато історій успіху, якими залюбки поділилася із нашими студентами.
Одне із першочергових завдань гімназії – не поліпшення показників ЗНО, а сформувати спільноту, до якої увійдуть учні, вчителі, батьки і працівники шкільної адміністрації, що працюватимуть гуртом заради спільної мети.
Зокрема, метою участі Введенської у ГБ-2017 було створити сучасний, інтерактивний, багатофункціональний освітній простір в гімназії 107 "Введенська", куди діти із задоволенням приходять отримувати знання, здобувати важливі життєві навички, де вони можуть виявити і розкрити свої справжні таланти.
Здобувачі групи УНЗ-19-Г1 мали можливість на власні очі побачити окремі локації у приміщенні та на шкільному подвір'ї, що слугують інтерактивним і багатофункціональним простором не лише для навчання, а й для відпочинку, здобуття практичних життєвих навичок та розвитку талантів, облаштованої завдяки перемозі у трьох громадських бюджетах Києва:
- Sport хаб (нове покриття для міні-полів для футболу та баскетболу, універсальні ворота, локації для занять спортом, тренажерний зал);
- Cooking хаб (встановлені меблі та техніку для облаштування кулінарного хабу);
- Talent хаб, Art - хаб (встановлені перегородки, придбані диванчики, крісла та інше обладнання для облаштування простору розвитку талантів);
- IT хаб, working- хаб (придбане обладнання, ноутбуки, 3д принтер, плоттера, інтерактивні дошки);
- облаштування вхідної групи початкової школи, що включає перебудову зони комфорту очікування, сходів, огорожі, пандусу та монтажу навісу тощо.
Гімназія має власний бренд #team107 і пишається кожним своїм учнем та педагогом, кожен з яких активно продукує та реалізує амбітні плани у спільній меті - всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
Окрім того, студенти мали змогу ознайомитися із особливостями проведення принципово нового підходу до оцінювання якості освітньої діяльності у школах України - інституційного аудиту - зсередини. Введенська гімназія стала одним із перших закладів загальної середньої освіти, що вже пройшла цю процедуру. Катерина Василівна ознайомила присутніх із результатами самоцінювання:
- освітнього середовища (наскільки безпечно та комфортно у школі, як організоване харчування, чи вистачає необхідного для навчання обладнання, кабінетів тощо);
- системи оцінювання здобувачів освіти (як оцінюють навчальні досягнення учнів, наскільки система оцінювання прозора та зрозуміла);
- педагогічної діяльності (якість викладацької діяльності, професійний розвиток педагогів, налагодженість співпраці між учасниками освітнього процесу);
- управлінських процесів (наскільки управлінські рішення сприяють забезпеченню та постійному вдосконаленню якості освітньої діяльності, наскільки ефективна внутрішня система забезпечення якості освіти тощо).
Щиро вдячні команді Введенської гімназії 107 на її натхненнику пані Катерині Спітковській за щиру гостинність, відкритість та готовність поширювати свій досвід.