розпочалася чергова сесія здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Спеціальна освіта», тепер уже в дистанційному режимі

розпочалася чергова сесія здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Спеціальна освіта», тепер уже в дистанційному режимі

У Навчально-науковому інституті менеджменту та психології ДЗВО "Університет менеджменту освіти" розпочалася чергова сесія здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Спеціальна освіта», тепер уже в дистанційному режимі.  

Підготовка до сесії розпочалася ще до її офіційного початку. 5 квітня було проведено організаційні зустрічі кураторів з групами СО-18-Г-1 (куратор - доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, адміністрування і соціальної роботи В. А. Гладуш) та СО-18-Г-2 (куратор - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, адміністрування і соціальної роботи А. М. Висоцька), на яких обговорювались важливі питання, зокрема, щодо нової дистанційної форми проведення занять.

Відтак, з 6 по 8 квітня у групах СО-18-Г1 та СО-18-Г2 відбулися практичні та лекційні заняття з таких навчальних дисциплін як:

- «Навчання та виховання дітей з РАС» (викладач - д. п. н., проф. В. А. Гладуш);

- «Спеціальні методики навчання та виховання #1» (викладач – к. п. н., доц.  А. М. Висоцька);

- «Еволюційне позиціонування спеціальної освіти осіб з особливими освітніми потребами» (викладач – к. п. н., доц.  А. М. Висоцька);

- «Спеціальні методики навчання та виховання #2» (викладач – к. п. н., доц.  С. О. Дубовський), 

- «Організація супроводу родин, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами» (викладач – к. п. н., доц. І. В. Горбенко).

Здобувачі активно включалися у роботу, ставили запитання, пропонували до обговорення та апробації застосування інтерактивних методів та прийомів роботи з дітьми (зокрема, засобів арттерапії)

До уваги кожного із здобувачів було представлено результати виконання творчих завдань у формі презентацій, реферативних доповідей та виступів. До обговорення було представлено багато актуальних питань з історії становлення системи спеціальної освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Інтерес і жваве обговорення викликали, зокрема, сучасні тенденції розвитку інклюзивної та спеціальної освіти.