Співпраця кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти із науковцями структурних підрозділів НАПН України
Надзвичайно плідною є співпраця кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти із науковцями структурних підрозділів Національної академії педагогічних наук України. Викладачі кафедри та Навчально-наукового інституту менеджменту та освіти ДЗВО УМО завжди мають можливість під більш пильним науковим поглядом поглянути на зміст освітніх програм, врахувати останні наукові розвідки в галузі освіти та науки.
Цього разу дуже зворушливою виявися зустріч директора Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО УМО, кандидата економічних наук, доцента В'ячеслава Васильовича СУПРУНА та професора кафедри, доктора педагогічних наук Ірини Леонідівни СІДАНІЧ із академіком-секретарем Відділення вищої освіти НАПН України, доктором філософських наук, професором Петром Юрійовичем САУХОМ, який з особливою турботою ставиться до нашої установи.
В'ячеслав Васильович передав Петру Юрійовичу монографію «ДУХОВНО-МОРАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ВИМІРИ», присвячену висвітленню тенденцій, стану і перспективам духовно-морального виховання на християнських засадах у закладах освіти України, підготовлену спільно із партнерами та випускниками кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП ДЗВО УМО за наукової редакції ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктора філософії, професора Миколи Олексійович КИРИЧЕНКА
Саме Петро Юрійович виступив одним із рецензентів даного видання, в якому окреслено сучасний зміст, форми і методи духовно-морального виховання підростаючого покоління, проаналізовано проблеми і перспективи викладання предметів духовно-морального спрямування в закладах освіти, систематизовано організаційні тенденції підготовки педагогічних і науково-педагогічних кадрів для підвищення їх духовної культури і здоров’я.
Поділяємо та цінуємо думку Петра Юрійовича, який підкреслив, що дане дослідження характеризується органічним поєднанням теоретичних розробок та оцінки низки практичних «знахідок», що збагачує водночас як теорію, так і практику духовно-морального виховання, послідовно і системно висвітлюючи широкий спектр питань, що стосуються проблематики дослідження.
Сподіваємося, що дане дослідження, яке представляє авторський категоріальний аналіз базових і похідних понять дослідження, здійснений у контексті різних наукових теорій і концепцій, правової-нормативної складової, синонімічного ряду, представленого у вітчизняному та міжнародному лексиконі стане у нагоді науковим працівникам, викладачам, здобувачам другого та третього освітніх рівнів, педагогічним, науково-педагогічним та керівним кадрам закладів освіти