Тренінги із медіаграмотності
«Людина в світі медіа повинна бути медіаграмотною» - сказав Герберт Маршалл Маклюєн, чиїм працям про медіа вже більше 50-ти років.
Медіаграмотність - одна з ключових компетенцій людини 21 ст., особливо в умовах стрімкої інформатизації суспільства! Навички медіаграмотності дозволяють орієнтувтаися у складному медіапросторі й використовувати медіа для власного розвитку, не ставши жертвою впливу ЗМІ.
Як не потонути в інформаційному дощі? Ким сконструйовані медіамеседжі? Як медіа формує наше сприйняття реальності? Як сприймають медіамеседжі різні аудиторії? Чому медіамеседжі завжди місять різні точки зору та комерційні втручання? Інформація, джинса, реклама, соціальна реклама та PR - основні маркери та відмінності? Хто і навіщо створює фейки? Яким є алгоритм фактчекінгу та основні інструменти перевірки фейків?
Всі ці питання було порушено професором кафедри педагогіки, упрааління та адміністрування, канд. пед. наук Т. А. Махинею із аудиторією здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Управління навчальним закладом» та колегами Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» у рамках тренінгів із медіаграмотності 16 та 17 квітня 2018 року.
Очікуємо, що після цих тренінгів учасники будуть свідомішими медіакористувачами, знатимуть, яким чином перевіряти різного виду сумнівну інформацію, не підпадатимуть під вплив пропаганди та не стануть жертвами маніпуляцій, які ведуть до паніки, ненависті і різних страхів!