Махиня Тетяна Анатоліївна
ORCID iD https://orcid.org/0000-0003-4065-0465
Web of Science ResearcherID:F-1295-2019
Профіль вченого у Google Scholar
https://scholar.google.com.ua/citations?user=jr88qPgAAAAJ&hl=uk
Сторінка автора у Електронній бібліотеці НАПН України http://lib.iitta.gov.ua/id/user/4128
Додаткові відомості
Освіта вища
Досвід роботи
24 роки загального педагогічного стажу, 22 роки у закладах вищої освіти
Тема дисертації (захищених)
Тема кандидатської дисертації: «Розвиток управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів в ситемі підвищення кваліфікації», 2011 р. (спеціальність 13.00.06 – теорія та методика управління освітою.)
Громадська активність
ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» - член організації.
Електронний науково-практичний журнал «Науковий вісник УМО. Серія. Педагогіка» – член редакційної колегії
Перелік продукції (за останні п’ять років)
Перелік міжнародних наукометричних статтей (Scopus, Wed of Science):
- Шилонова В., Долінська Е., Гладуш В., Махиня Т., Бенч О., Дудеккова М. (2021). Застосування цифрових технологій у дистанційному педагогічному оцінюванні здобувачів вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, т. 82, № 2, с. 243-265. https://doi.org/10.33407/itlt.v82i2.4365
- Kartashova, L.; Prykhodkina, N.; Makhynia, T.; Tymoshko, H.; Sholokh, O. and Zhuravlev, F. (2022). Social Media as a Strategic Tool in School Management: Experience of Ukraine and USA. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology - Volume 1: AET, ISBN 978-989-758-558-6, pages 196-210. DOI: 10.5220/0010922400003364 https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=3XaxoehbbBQ=&t=1
- Prykhodkina, N., Tymoshko, H., Sholokh, O., Makhynia, T., Koroliuk, S., & Genkal, S. (2022). Peculiarities of Professional Training of Educational Managers in Conditions of Transformation Processes. Postmodern Openings, 13(2), 254-272. DOI: https://doi.org/10.18662/po/13.2/452
- Rozhnova, T., Sholokh, O., Kapinus, O., Makhynia, T., & Prykhodkina, N. (2024). Training of scientific and pedagogical staff in higher education institutions: quality and requirements. Revista Eduweb, 18(1), 164-179. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.01.12
- Riabova, T., Havrylyuk, I., Vader, T., Kustovska, O., & Makhynia, T. (2024). Marketing Strategies in the Era of Mobile Applications: The Use of Geolocation and Contextual Advertising. Economic Affairs, Vol. 69(02), pp. 1005-1020, June 2024 DOI: 10.46852/0424-2513.3.2024.25
Статті в іноземних виданнях
- Makhynia T. Possibility of crowdsourcing usage in professional training of education managers // Academic pedagogical periodical «Culture-Transformations-Education». – Poland, 2018. P. 268 – 277/ DOI: 10.15584/kpe.2018.6.20
- Makhynia T. Preparation of future education managers during the reform of Ukrainian education / Makhynia T. // Periodical sciencemetrical edition «Europska VEDA». – Slovak Republic. – 4. – 2018. – 223 с. – С. 153-158
Монографії
- Махиня Т. А. Управління закладом освіти в епоху крауд-технологій. Тенденції та проблеми управління закладами освіти: виклики ХХІ століття: кол.монографія / за наук.ред.М.О.Кириченка. Київ, 2021. С. 84-94
- Махиня Т. А. Масові відкриті онлайн курси як інноваційний підхід до підготовки майбутніх магістрів менеджменту освіти в умовах магістратури. Інноваційна педагогічна діяльність як чинник формування життєтворчої компетентності здобувача освіти : моногр. / [Нічуговська Л. І., Ніколенко Л. М. та ін.]; уклад. : Криворотько А. О. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2022. С. 206-247.
Посібники (одноосібні, колективні) (назва, рік)
- Проектний менеджмент для інноваційного розвитку освітніх організацій України: навч. посіб. для підготовки магістрів за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проектами», підвищення кваліфікації слухачів, керівників навчальних закладів/З. В. Рябова, А. Б. Єрмоленко, Т. А. Махиня та ін.; за заг. ред. академіка В. В. Олійника, маг. Ф. Фреха; НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; КультурКонтакт Австрія.— К., 2017.— 118 с.
- Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл в Україні: посіб. для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, здобувачів вищої освіти за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проектами»/О. М. Отич, Л. К. Задорожна, З. В. Рябова, Л. М. Оліфіра та ін.; за заг. ред. О. М. Отич, Л. К. О. де Фонтана; НАПН України, УВУПО, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», КВЗО «Одес. акад. неперв. освіти», КультурКонтакт Австрія. – К., 2018. – 74 с.
Статті у фахових виданнях за останні 5 років:
- Prykhodkina N., Makhynia T. Using of Social Media in School Management: Experience of Ukraine and United States of America. Освітній вимір: зб. наук. праць. 2020. Вип. 3(55). С. 181–198.
DOI : https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.3952 - Махиня Т. А. (2020). Інтеграція масових відкритих онлайн курсів у процес підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 10 (19). https://doi.org/10.33296/2707-0255-10(19)-17
- Черненко В. П., Махиня Т. А. (2021). Маркетингове дослідження мотиваційного профілю потенційних абітурієнтів м. Кременчук. Інженерні та освітні технології. Кременчуг : КрНУ,. Т. 9. № 2. 67 с. С. 27 – 40. URL : http://eetecs.kdu.edu.ua
- Махиня, Т. (2023). Управління підготовкою майбутніх менеджерів освіти в Польщі. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка , 17 (33). https://doi.org/10.33296/2707-0255-17(33)-06
- Махиня, Т. (2024). Розвиток дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти засобами цифрових технологій в умовах магістратури. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 18(35). https://doi.org/10.33296/2707-0255-18(35)-18
Інші праці (назва, рік)
- Махиня Т. А. Комунікації закладу загальної середньої освіти у соціальних мережах: переваги, проблеми та можливості. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С. 256-264. URL : http://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
- Махиня Т. А. Використання масових відкритих онлайн курсів у підготовці керівників закладів освіти в умовах магістратури. Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога» (м. Житомир, 30 вересня 2020р.). Житомир: Комунальний заклад «Житомирський ОІППО» Житомирської обласної ради, 2020. – 222 с. – C. 62-71.
- Махиня Т. А. Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти: проблеми та виклики сьогодення. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 23 жовтня 2020 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. А. Стратегії позиціонування закладів загальної середньої освіти у соціальних мережах Позиціонування закладу освіти засобами новітніх технологій менеджменту: Матеріали Всеукраїнського науково-методологічного семінару 30 жовтня 2020 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2020, 219 с. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. Впровадження масових відкритих онлайн курсів у підготовку майбутніх менеджерів закладів освіти // Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди : наук.-практ. конф. з міжнар. участю : Матеріали конф. / наук. ред. О. М. Спірін, О. А. Острянська. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021. 279 с. – С. 207-214
- Махиня Т. А. Зміст і структура вибіркового курсу «Маркетингове управління закладом освіти» у системі підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р. Житомир: КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, 2021. – 265 с. – С. 146-150
- Махиня Т. А. Особиста сторінка педагога у соціальних мережах як майданчик для поширення духовно-моральних цінностей. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 26 жовтня 2021 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2021. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. А. Особливості розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 26 жовтня 2021 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2021. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. А. Тренди та тенденції позиціонування закладів освіти в умовах воєнного стану Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали IV Всеукраїнського науково-методологічного семінару 24 листопада 2022 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2022, 151 с. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. А. Шляхи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури. Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору: Матеріали міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції . 2023
- Махиня Т. А. Трансформація стратегій позиціонування навчальних закладів на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали IV Всеукраїнського науково-методологічного семінару 26 жовтня 2023 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2023, 171 с. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp С. 81-84
- Махиня Т. А. Масові відкриті онлайн курси як каталізатор інтернаціоналізації вищої освіти України. Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики : електрон. наук. зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (5 груд. 2024 р.). –К. : ВПЦ «Київський університет», 2024.
- Махиня Т. А. Наукові заходи як інструмент інтегрованих маркетингових комунікацій кафедри. Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану: Матеріали V Всеукраїнського науково-методологічного семінару 25 жовтня 2024 р. Київ – Бориспіль: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. 152 с. С. 79-84. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
- Махиня Т. А. Технології самоменеджменту в контексті педагогічної майстерності викладача вищої школи. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 29-30 жовтня 2024 р. Київ. 2024.
- Махиня Т. А. Трансформація цінностей вищої освіти у контексті розвитку технологій штучного інтелекту: проблеми та виклики сьогодення. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: Матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн конференції 22 листопада 2024 р. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 2024. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp
Науково-організаційна діяльність
- Освітньо-професійна програма «Управління навчальним закладом» спеціальності 073 – менеджмент галузі знань 07 – управління та адміністрування – гарант
- Освітньо-професійна програма «Педагогіка вищої школи. Андрагогіка» спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки галузі знань 01 Освіта/ педагогіка – член проєктної групи
- Наукове керівництво дипломними роботами та курсовими проектами здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Науково-педагогічна діяльність
Під науковим керівництвом захищено дисертації:
- Дмитрук Зоя Анатоліївна отримала ступень доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Тема дисертаційного дослідження: «Управління процесом позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг» (2022 р., Диплом ДР № 004479 від 22.06.2022 р., виданий Державним закладом вищої освіти «Університет менеджменту освіти»);
- Борсук Дмитро Валерійович отримав ступень доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Тема дисертаційного дослідження: «Управління маркетинговими комунікаціями закладу загальної середньої освіти» (2023 р., Диплом Н24 № 000380 від 15.01.2024 р., виданий Державним закладом вищої освіти «Університет менеджменту освіти»);
- Короїд Тетяна Вікторівна отримала ступень доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Тема дисертаційного дослідження: «Управління розвитком творчого потенціалу вчителів української мови і літератури в умовах неформальної освіти» (2024 р., Диплом Н24 № 003774 від 23.09.2024р. , виданий Державним закладом вищої освіти «Університет менеджменту освіти»);
Підготувала здобувачів-переможців Всеукраїнського конкурсу наукових робіт із галузі «Менеджмент освіти»
- Диплом І ступеня (2024 р.) отримала робота на тему: «Організація роботи керівника приватного закладу дошкільної освіти з пошуку та підбору персоналу» О. М. Миклухи, здобувачки групи УНЗ-22-Г1 ОПП «Управління навчальним закладом».
- Диплом ІІІ ступня (2021 р.) отримала робота на тему: «Управління розвитком творчого потенціалу педагогів закладу загальної середньої освіти» Т. В. Короїд, здобувачки групи ПВШ-19-Г1 ОПП «Педагогіка вищої школи»
Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента
- Офіційний опонент на дисертаційне дослідження Чжан Кая на тему «Розвиток цифрової компетентності здобувачів закладів вищої освіти в умовах змішаного навчання (на прикладі Китайської народної республіки) / Development of digital competence of students of higher education institutions in conditions of mixed form of education (on the example of the People's Republic of China)», поданого на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Захист відбувся англійською мовою «26» березня 2024 р. на засіданні Разової ради Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця.м. Харків
Офіційний рецензент змісту наукових досліджень
- Зварич Г. В. Тема: «Моніторинг якості освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти» подана на здобуття наукового ступеня доктора філософії галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Спеціалізована вчена рада ДФ 26.455.008 ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Захист відбувся 23 вересня 2021 року.
- Денисова А. В. Тема: «Організаційно-педагогічні умови моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти» подана на здобуття наукового ступеня доктора філософії галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Спеціалізована вчена рада ДФ 26.455.010 ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Захист відбувся 15 лютого 2022 року.
- Боровик А. О. Тема : «Формування дослідницької компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін у процесі професійної підготовки» подана на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Наказ ДЗВО УМО №01-01/350 від 24.06.2024 р. на підставі рішення Вченої ради ДЗВО «Університет менеджменту освіти» протокол № 8 від 19.06.2024 р.
Участь у міжнародних проектах
- 2013 – 2016 рр. ‑ Україно-австрійський проект «Формування компетенцій з проектного менеджменту для інновативного розвитку шкіл для керівників шкіл України». Член творчої групи, сертифікат тренера й співавторство у розробці навчального посібника: Проектний менеджмент для інноваційного розвитку освітніх організацій України: навч. посіб. для підготовки магістрів за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проектами», підвищення кваліфікації слухачів, керівників навчальних закладів/З. В. Рябова, А. Б. Єрмоленко, Т. А. Махиня та ін.; за заг. ред. академіка В. В. Олійника, маг. Ф. Фреха; НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти»; КультурКонтакт Австрія. ‑ К., 2017.— 118 с.
- 2016-2018. Україно-Австрійський проект «Нові вимоги до компетенцій керівників шкіл України». Проектне бюро Культур-Контакт-Австрія. Член творчої групи сертифікат тренера й співавторство у розробці навчального посібника: Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл в Україні: посіб. для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, здобувачів вищої освіти за спеціалізаціями «Управління навчальним закладом» та «Управління проектами»/О. М. Отич, Л. К. Задорожна, З. В. Рябова, Л. М. Оліфіра та ін.; за заг. ред. О. М. Отич, Л. К. О. де Фонтана; НАПН України, УВУПО, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», КВЗО «Одес. акад. неперв. освіти», КультурКонтакт Австрія. – К., 2018. – 74 с.
- 2019-2021. Україно-Австрійський проект «Компетентності лідерства та менеджменту для ефективного розвитку якості в опорних школах». Проектне бюро Культур-Контакт-Австрія. (Сертифікат OAED від 13.05.2021 р., 100 год). Член творчої групи.
- листопад 2021 – грудень 2022 рр. Україно-австрійський проєкт «Цифровізація викладання закладів підвищення кваліфікації вчителів» за підтримки OeAD – Австрійська агенція з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти, науки і досліджень (Сертифікат № 10/23 від 10.02.2023 р., 50 год, 2 ECTS)
Професійний розвиток (за останні 5 років)
- Навчання за програмою вебінару НУ «Запорізька політехніка» на тему: «Навички майбутнього 2024». СЕРТИФІКАТ АР №2476/0636-24 від 06.03.24 р. Мета - обговорення інноваційних підходів до інтеграції професійної освіти України з європейськими практиками, вдосконалення системи кваліфікацій, акредитації кваліфікаційних центрів та впровадження цифрових технологій, орієнтованих на потреби сучасного ринку праці. Сертифікат АР №3937/0167-24 Термін навчання: 28.11.2024р. - 29.11.2024р. Загальна кількість годин – 15 год (0,5 кредити ECTS)
- Підвищення кваліфікації за категорією педагогічних і науково-педагогічних працівників «Цифрові навички для освіти з GOOGLE: Частина 2» від ТОВ “Академія цифрового розвитку”. Сертифікат GDSFEС-2-1398 від 29.10.2024 р. Форма навчання: дистанційна. Термін навчання: 8.10.2024р. - 29.10.2024р. Загальна кількість годин – 15 год (0,5 кредит ЄКТС).
- Навчання за програмою вебінару Академії української преси за темою: «Штучний інтелект і медіаграмотність: інструменти та рекомендації» у рамках підвищення професійної компетентності викладача курсу «Штучний інтелект в освіті». Сертифікат AUP-OCT-24/4861 від 10.10.2024 р. Форма навчання: дистанційна. Термін навчання: за 9-10 жовтня 2024 рік. Загальна кількість годин – 9 год (0,3 кредити ЄКТС).
- МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ за темою: «Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience» в обсязі 180 год (6 кредитів ECTS) з 06.04.2024 по 12.05.2024 р. Свідоцтво SZFL-003247 від 12.05. 2024 р.
- СТАЖУВАННЯ за темою «Методологія сучасних технологій соціально-психологічної реабілітації. Соціальна політика в умовах євроінтеграції України» в обсязі 180 год (6 кредитів ECTS) з 29.04.2024 по 01.06.2024 р. на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка на кафедрі соціальної роботи та освітніх і педагогічних наук ННІ психології та соціальної роботи. Свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних і науково-педагогічних працівників № СС 02125674/0022-24 від 03.06.2024 р.
- Підвищення кваліфікації за категорією педагогічних і науково-педагогічних працівників «Цифрові навички для освіти з GOOGLE» Сертифікат GDSFEС-1031 від 01.05.2024 р. Форма навчання: дистанційна. Термін навчання: 19.03.2024р. - 01.05.2024р. Загальна кількість годин – 30 год (1 кредит ЄКТС).
- Навчання за програмою вебінару НУ «Запорізька політехніка» на тему: «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» у рамках підвищеня професійної компетентності викладача курсу «Методологія та організація наукового дослідження» для здобувачі ОПП «Управління навчальним закладом». СЕРТИФІКАТ АР №2476/0636-24 від 06.03.24 р. Загальна кількість годин – 15 год (0,5 кредити ECTS)
- Курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та майбутнє освіти» обсягом від ГО «Прогресильні». Сертифікат ШІ-1194. Термін навчання – з 7 по 23 листопада 2023 р. Загальна кількість годин – 30 год (1 кредит ЄКТС).
- Підвищення кваліфікації за категорією «Викладачі-тьютори, організатори дистанційного навчання університетів, академій та інститутів». Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/3005-23 від 15.12.2023 р. Форма навчання: очно – дистанційна. Термін навчання: з 15.05.23 по 15.12.23. Загальна кількість годин – 180 год (6 кредитів ЄКТС).
- СТАЖУВАННЯ за темою: «Сучасна концепція формування професійної компетентності управління» в обсязі 180 год (6 кредитів ECTS) з 14.03.2023 року по 24.04.2023 року на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка на кафедрі професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління. Сертифікат про стажування ВО № 0277 від 24.04.2023 року Житомирського державного університету імені Івана Франка.
- Навчання за курсом «Управління якістю освіти в школі» на платформі Prometheus у рамках підвищеня професійної компетентності викладача курсу «Аудит і оцінювання управлінської діяльності» для здобувачі ОПП «Управління навчальним закладом» 30 год – 1,0 ECTS – відповідно до СЕРТИФІКАТУ від 15.11.22 р. Автентичність сертифікату може бути перевірена за посиланням: http://surl.li/hexfc
- Навчання за курсом «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі Prometheus у рамках підвищеня професійної компетентності викладача курсу «Методологія та організація наукового дослідження» для здобувачі ОПП «Управління навчальним закладом» – 60 год – 2 кредити ECTS відповідно до СЕРТИФІКАТУ від 03.11.22 р. Автентичність сертифікату може бути перевірена за посиланням: http://surl.li/hexfi
- Навчання за курсом «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» на платформі Prometheus у рамках підвищеня професійної компетентності викладача курсу «Системний підхід у вищій освіті» та «Організація освітньої та виховної діяльності» для здобувачі ОПП «Педагогіка вищої школи» – 60 год – 2 кредити ECTS відповідно до СЕРТИФІКАТУ від 22.11.22 р. Автентичність сертифікату може бути перевірена за посиланням: http://surl.li/hexqs
- Підвищення кваліфікації за категорією «Використання сервісів Google Workspace for Education для організації дистанційного та змішаного навчання» Сертифікат 5861/22Д від 30.06.2022 р. Форма навчання: дистанційна. Термін навчання: 11.05.2022р. - 17.06.2022р. Загальна кількість годин – 30 год (1 кредит ЄКТС).
- Підвищення кваліфікації за категорією «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів з менеджменту освіти та лідерства». Свідоцтво про підвищення кваліфікаціїСП № 358360447/2722-20 від. 20.11.2020 р. Форма навчання: очно – дистанційна. Термін навчання: з 21. 04. 2020 р. по 20. 11. 2020 р. Загальна кількість годин - 210 год (7 кредитів ЄКТС).