ТОВСТОГАН ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ
ORCID iD https://orcid.org/0000-0002-7384-8710
Профіль вченого у Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=NrvxFJ8AAAAJ
Додаткові відомості
Освіта вища
Досвід роботи
30 років загального педагогічного стажу, 20 років у закладах вищої освіти
Тема дисертації (захищених)
Тема кандидатської дисертації: «Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи», 2002 р. (спеціальність 13.00.03 – корекційна педагогіка.)
Громадська активність
Член ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»
Перелік продукції (за останні два роки)
Перелік міжнародних наукометричних статтей (Scopus, Wed of Science):
-
Chepurna, L., Frolov, D., Stepanchenko, N., Zaplatynska, A., Genkal, S., & Tovstohan, V. (2022). Forming of School Manual as a Scientific Problem in General and Special Psychopedagogy. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), 513-538. URL: https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/593
-
Tovstohan, V., Dragan-Ivanets, N., Khurtenko, O., Shvets, T., Tverezovska, N., & Popovych, A. (2022). Today’s Approach to the Problem of Forming Communicative Competence of the Individual. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 541-555. URL: https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/625
-
Lyndina, Y., Martynyuk, Z., Tovstohan, V., Babichenko, A., Mytsyk, H., & Samoilenko, I. (2023). Psychological and Pedagogical Technologies in Working with Children with Special Educational Needs: Neuropedagogical Aspect. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(1), 302-318. URL: https://doi.org/10.18662/brain/14.1/421 /
Статті у фахових виданнях за останні 5 років:
1. Товстоган В.С. Обгрунтування змісту загальнотрудових якостей і ціннісних ставлень в системі формування професійно-трудової компетентності в учнів спеціальної школи. Збірник наукових праць Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Вип. 12. Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018. С. 270-280.
4. Товстоган В.С. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти. Навчальне видання: Збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Діти з особливими потребами в освітньому просторі», 10-11 жовтня 2019 року, Чернігів (Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка). Київ: Симоненко О.І., 2019. С. 205-208.
5. Товстоган В.С. Методика формування професійно-трудової компетентності в учнів з порушенням інтелектуального розвитку. Збірник наукових праць Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Вип. 24. Кам’янець-Подільський: Видавець Панькова А., 2020. С. 206-216.
6. Глущенко І.І., Моїсеєв С.О., Товстоган В.С. Стан сформованості мовленнєвої діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного середовища. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 41 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2021. С. 12-19 URL: http://sportsscience.org/index.php/game/article/viewFile/1007/1008)
7. Вишківська В.Б., Ілішова О.М., Товстоган В.С.Інклюзивна компетентність суб’єктів освітнього процесу як необхідна умова створення сучасного інформаційно-освітнього середовища. Інноваційна педагогіка. 49. т.1. 2022. 91-95. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/49/part_1/18.pdf
8. Цапко А., Товстоган В., Глущенко І. Визначення змісту та структури готовності майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Молодь і ринок. 6 (204). 2022. 66-71. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.265791
9. Товстоган В.С., Глущенко І.І., Слатвінська А.А.Теоретико-методологічні засади організації інклюзивного освітнього середовища. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.Вип. 86. 2023. С. 91-96. URL: www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua
Інші праці (назва, рік)
1. Товстоган В.С. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи.Матеріали ХІV-ї Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 квітня 2021 р. за ред. О.В. Гаврилова. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О. В., 2021. С.158-161.
2. Товстоган В.С. Мультисенсорне середовище як передумова розвитку дітей в аспекті вимог Базового компонента дошкільної освіти.Збірник тез Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія», 23-24 серпня 2022 р. за заг. ред. З. П. Ленів. Львів, 2022. 309-313. URL: https://inclusion-smart.com/
Участь у науково-практичних заходах (за останні два роки)
(назва заходу, тема доповіді, місце проведення, дата проведення)
1. Всеукраїнський науково-практичний семінар «Діти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу: психолого-педагогічна допомога» (17 травня 2022 р.) на базі Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Київ.
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики сьогодення» (18 травня 2022 р.) Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Київ.
Міжнародне стажування в рамках роботи Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія» (23.08-24.09.2022 р), ТОВ Міжнародний інститут інклюзії.
Четвертий – п’ятий Міжнародний науково-практичний WEB-форуму FORUM SOIS, 2023 (23-26 травня 2023 р.): Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя на базі Української інженерно-педагогічної академії (Київ-Харків, 2023)
Науково-практична конференція з міжнародною участю «Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід» (21-22 квітня 2023 р.) на базі Міжнародного інституту інклюзії.
Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція «Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій на базі Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарний коледж» (16-17 березня 2023 року), надіслано тези «Вплив ідей Мішеля Фуко на сучасну освіту».
Пройшов онлайн курс «Шкільне життя онлайн: як вчити і вчитися із задоволенням», організований Європейським центром ім. Вергеланда (Осло, Норвегія) спільно з МОН України за підтримки МЗС Норвегії та Ради Європи в рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» (14.03.23 – 24.04.23)..
Науково-організаційна діяльність
-
Наукове керівництво дипломними роботами та курсовими проектами здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (назва модулю, тип модулю, документ, що засвідчує, дата видачі довідки/сертифікату)
1. Підвищення кваліфікації керівників/керівниць та викладачів/викладачок закладів освіти «Підготовка фахівців/фахівчинь до впровадження відновного підходу, посередництва, медіації та практики функціонування служб порозуміння в закладах освіти». Сертифікат № 7295/2023 від 19.05.2023. Форма навчання – очна. Термін навчання: 15.05.2023 по 19.05.2023 р. загальна кількість годин/кредитів ЄКТС за навчальним планом 60 год. / 2 кредити. Дата видачі сертифікату: 15.05.2023 р.
2. Підвищення кваліфікації (стажування). «Нові та інноваційні методи викладання» на базі Малопольської школи державного управління та Краківського університету, Польща. СеСертифікат NR 3525/MSAP/2023. Форма навчання – дистанційна. Термін стажування: з 22.05.2023 р. по 30.06.2023 р. Дата видачі сертифікату: 30.06.2023 р. Загальна кількість кредитів ЄКТС за навчальним планом 180 год./6 кр. ЄКТС.
-