УЧАСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ННІМП ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» У ОДИНАДЦЯТІЙ МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ «ІННОВАТИКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

УЧАСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ННІМП ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» У ОДИНАДЦЯТІЙ МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ «ІННОВАТИКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

22-24 жовтня 2019 року відбудилася Одинадцята міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті»

Програмою виставки було передбачено проведення науково-практичних конференцій, семінарів, круглих столів, презентацій, майстер-класів, воркшопів, відкритих уроків, експертних дискусій, педагогічних коучингів, дискусійних панелей, тренінгів із нагальних питань сучасного етапу реформування національної освіти, в яких брали участь керівники, провідні фахівці й науковці Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», практичні працівники галузі освіти та представники закордонних навчальних закладів, агенцій, міжнародних представництв, а також випускники, учні, батьки й широка громадськість.

Під час Міжнародної виставки науково-педагогічними працівниками ННІМП ДЗВО «УМО» Оксаною Дубініною та Тетяною Бурлаєнко було проведено тренінг «Булінг в освітньому середивищі: 7 кроків його подолання»

Даний тренінг розроблено в рамках роботи Науково-практичної студії «Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах трансформаційних змін суспільства», започаткованої у 2016 році кафедрою публічного управління і проектного менеджменту. Керівник студії Оксана Дубініна, кандидат педагогічних наук, доцент.

Тема тренінгу є актуальною, оскільки атмосфера в освітньому середовищі має носити позитивний характер, який впливає на психологічний розвиток особистості, на мотиваційний фактор у навчанні та на розвиток базових компетентностей иолоді. Сьогодні спостерігається тенденція до того, що освітнє середовище не завжди є комфортним щодо реалізації вище зазначених факторів.

Метою тренінгу є уточнення поняття «булінг» його видів, презентація  методів і форм роботи з молоддю щодо його профілактики.

Тренери створили атмосферу сприятливого освітнього простору з ігровими формами засвоєння інформації та опрацювання кейсів запобігання міжособистісних конфліктів, опрацювали з учасниками тренінгу уявні конфліктні ситуації та способи їх подолання, представили лінійку практичних вправ щодо формування толерантності серед молоді.

Також учасники тренінгу мали можливість ознайомитися з освітніми програми ННІМП ДЗВО «УМО».

Тема тренінгу виявилася настільки актуальною, що викликало жваву дискусію серед учасників тренінгу.