Тягур Любомира Миронівна

Тягур Любомира Миронівна

доцент кафедри
Доктор філософії (PhD)

Профіль Web of Science ResearcherID: https://www.webofscience.com/wos/author/record/ADY-2892-2022

Профіль Orcid: https://orcid.org/0000-0001-5106-2920

Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=4uMHaM0AAAAJ&hl=uk

Сфера наукових інтересів (ключові слова): психологічна безпека, самоактуалізація, мотивація, професійний розвиток, освітнє середовище.

Освіта і кваліфікація

Мукачівське педагогічне училище, спеціальність «Дошкільна освіта», кваліфікація вихователя в дошкільних закладах, керівника образотворчої діяльності в дошкільному закладі (1998).

Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Психологія», кваліфікація бакалавр психології (2002).

Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Психологія», кваліфікація психолог, викладач психології (2003).

ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», спеціальність «Педагогіка вищої школи», магістр, кваліфікація викладач університетів та вищих навчальних закладів (2013).

ДЗВО «Університет менеджменту освіти», аспірантура, PhD з психології (2022).

Zustricz Foundation, Центр розвитку кар’єри ГО «Соборність», Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти - міжнародне стажування (Польща – Україна, 2021) «Фандрайзинг та організація проектної діяльності в навчальних закладах: європейський досвід» (180 год. / 6 кредитів ECTS).

International institute of inclusion, Universitas Comeniana Bratislavensis, Ужгородський національний університет, Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, Міжнародне стажування 30 год. /1 кредит ECTS, в рамках роботи Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія» (2022)

Міжнародний літній табір позитивної психотерапії Self-disccovery, організатор Південноукраїнський інститут психології, психотерапії і управління, Всесвітня асоціація позитивної та трансккультуральної психотерапії В обсязі 60 годин (2 кредити ЄКТС) (2023).

Досвід роботи:

2005 — 2022 - Викладач психології ВСП "Гуманітарно-педагогічний коледж Мукачівського державного університету"

2019 — 2021 - Асистент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Мукачівського державного університету

2022 – 2023 - Доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

2023 – доцент кафедри психології факультету суспільних наук ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

2023 по тепер – доцент кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО “Університет менеджменту освіти»

Дійсний член ГС «Національна психологічна асоціація»

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації у виданнях наукометричних баз Web of Science

1. Knysh, I., Tiahur, L., Ivanova, V., Vasiutynska, Y., & Shovsh, K. (2023). Features of training specialists using innovative approaches. Amazonia Investiga, 12(62), 230-239. https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.23 (Web of Science) Індексовано 2023-06-25

2. Palshkov, K., Kochubei, O., Tsokur, O., Tiahur, V., Tiahur, L., Filimonova, T., & Kuzminskyi A. (2022). The Role of Fundamentalization of Education in Improving the Future Specialists Professional Training with Usage of Multimedia Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 95-102. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.15 (Web of Science) Індексовано 2022-10-31

Публікації у фахових виданнях:

3. Тягур Л.М. Дослідження самоефективності викладачів закладів фахової передвищої освіти. Перспективи та інновації в науці. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2023. № 9 (27) 2023. С. 595-609 https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-9(27)-595-609

4. Тягур Л.М. Мотиваційні чинники особистісного зростання викладачів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. К. : Національний авіаційний університет, 2022. Вип. 2(21). С. 124-132 https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/59150/1/%d0%a2%d1%8f%d0%b3%d1%83%d1%80%20%d0%9b.pdf

5. Тягур Л. М. Дослідження рівнів самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти. Вісник післядипломної освіти, Серія «Соціальні та поведінкові науки», 2021. Вип. 17(46). С. 89-102. https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-17(46)-89-102

6. Тягур Л. М. Особливості самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти з різними рівнями психологічної безпеки освітнього середовища. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2021. Вип. 3 (56.2). С. 26-41. https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-2-26-41

7. Тягур Л. М. Програма сприяння самоактуалізації викладачів педагогічних коледжів в умовах психологічної безпеки освітнього середовища. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2021. Вип. 3 (56.3). С. 5-21 https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-5-21

8. Тягур, Л. М. Феномен перфекціонізму в педагогічній діяльності викладача коледжу. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Педагогіка та психологія, 2017, Вип. 2(6), С. 247-250.

Публікації у виданнях наукометричних баз CROSSREF, INDEX COPERNICUS

9. Тягур Л. М. Психологічна безпека освітнього середовища для викладачів педагогічних коледжів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 2021, IX (100),

256, 73-76. (Будапешт, Угорщина) https://doi.org/10.31174/SEND-PP2021-256IX100-15

Матеріали конференцій та публікації в інших журналах:

10. Тягур Л.М. Особливості використання форм та методів дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Основи психологічного тренінгу». ІІІ Міжнародна науково-практична конференція Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. (ISSN 2786-5495 online), Київ: НАУ, 2023

11. Тягур Л. Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача. Збірник наукових праць Актуальні проблеми вищої професійної освіти, Київ, Національний авіаційний університет, 2023, с.70-71

12. Тягур Л.М. Використання засобів самоуправління для реалізації основних функцій самоменеджментуМатеріали Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Психолого-педагогічні передумови успішності функціонування особистості в інформаційному суспільстві», Дніпро: Журфонд, 2022

13. Тягур Л.М. Самоефективність викладачів закладів фахової передвищої освіти. Збірник тез Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія», 23-24 серпня 2022 р. за заг. ред. З. П. Ленів. Львів, 2022. С. 327-331

14. Тягур Л.М. Самоактуалізація викладача в професійній діяльності. Збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2022. С.343-345

15. Тягур Л.М. Особливості здатності до саморозвитку викладачів закладів фахової передвищої освіти Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2022. С. 297-299

16. Тягур Л.М. Актуальність дослідження проблеми самоактуалізації в освіті. Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. С.309-311.

17. Тягур Л.М. Психологічна безпека освітнього середовища викладачів педагогічного коледжу в залежності від стажу, статі та напряму освіти викладача. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: Науковий потенціал та перспективи розвитку психологічних наук. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 29-337.

18. Тягур Л.М. Особливості підтримки психологічної безпеки викладача коледжу в умовах пандемії. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти». Київ: ДЗВО «УМО», 2020. С. 203-207.

19. Тягур Л.М. Вплив психологічної безпеки освітнього середовища на педагогічну діяльність викладача коледжу. Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції: Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2019. С.115-119.

20. Тягур, Л.М. Стрес у педагогічній діяльності викладача. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: Актуальні проблеми психології стрес-менеджменту. Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2019. С. 107-110

21. Тягур Л.М., Горват А. К. Роль мотивації в управлінні професійним розвитком вчителів початкової школи. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2019. С. 124-126.

22. Тягур Л.М., Горват А. К. Професійний розвиток як чинник самоактуалізації вчителів

початкової школи. Збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторах. Мукачево: МДУ, 2019. С. 267-270.

23. Тягур, Л. М. Деструктивні характеристики перфекціоналізму в професійній діяльності викладача коледжу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2018. С. 113-117.

24. Тягур, Л.М. Проблема самоактуалізації особистості в умовах упровадження концепції нової української школи. Збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2018. С.408-409.

25. Тягур Л.М. Психологічна безпека освітнього середовища педагогічного коледжу як фактор професійного становлення майбутнього фахівця. Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Мукачево: Вид-во МДУ, 2017. С.419-421.

26. Тягур Л.М. Професійна самоактуалізація особистості викладача коледжу в контексті інновацій в освіті. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: Київська наукова організація педагогіки та психології, 2017. С. 110-111.

Навчально-методичні посібники

27. Збірник тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта /Укладачі: Алмаші О.І., Глагола О.М., Кертис Н.В., Мішкулинець О.О., Синевич І.С., Санто В.В., Тягур Л.М., Феньов Я.І., Фізер Е.К., Янчишина С.Ф. Мукачево : МДУ, 2019. -\ 261 с.

28. Методичні рекомендації до написання курсових робіт 012 Дошкільна освіта /Укладачі: Кертис Н.В., Санто В.В., Тягур Л.М., Фізер Е.К., Янчишина С.Ф. Мукачево : МДУ, 2019. 261 с.

29. Психологічні аспекти індивідуалізації та диференціації педагогічної взаємодії з дитиною: методичні рекомендації для викладачів та студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Дошкільна освіта». Мукачево, 2020. 133 с.