Балахтар Валентина Візіторівна

Балахтар Валентина Візіторівна

професор кафедри
доктор психологічних наук, професор
E-mail
valentyna.balakhtar@uem.edu.ua

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6343-2888

ResearcherID: S-3090-2016

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216846691

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/S-3090-2016

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=wGr8UkIAAAAJ&hl=uk

 

ОСВІТА

 

2015-2019 рр.

Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Спеціальність: 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи

2008-2010 рр.

Чернівецький національний університет імені Ю.Федьковича (аспірантура).

Спеціальність: 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки

2000-2005 рр.

 

Чернівецький національний університет імені Ю.Федьковича, Спеціальність: «Психологія».

1990-1992 рр.

Чернівецьке медичне училище.

Спеціальність: Медсестринська справа

Науковий ступінь

2019 р.

захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук на тему «Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи» зі спеціальності  19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи,

2010 р.

захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «педагогічні засади організації дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в україні» (1960 – 1991 рр.)  зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки

Вчене звання

2020 р.

професор кафедри педагогіки та соціальної роботи

2019 р.

доцент кафедри педагогіки та соціальної роботи

 

 

Додаткова освіта

2024

 

2011-2012

 

 

Основи Когнітивно-Поведінкової Терапії,  UpPro School

 

Всесвітня Асоціація Позитивної психотерапії та Українського Інституту Позитивної крос-культурної психотерапії та менеджменту (200 год.) та World Association for Positive psychotherapy (WAPP) in cooperation with International Academy of Positive and Transcultural Psychotherapy (IAPP), Eropean Federation of the Centers for Positive psychotherapy (EFAPP), Wiesbaden Academy of Psychotherapy (WIAP) Basic consultant of Positive psychotherapy

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2023 р. – по теперішній час – керівник на громадських засадах науково-дослідної роботи кафедри психології та особистісного розвитку «Соціально-психологічний супровід становлення фахівців в кризових та посткризових умовах» (Рєстраційний номер 0123U105116, від 13.12.2023р.);

- наукове керівництво 7 аспірантів, з яких 2 захистили дисертації і здобули науковий ступінь:

1. Танасійчук В. І. Психологічні особливості лідерської позиції особистості фахівця соціальних служб. Дисер… наук. ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 «Психологія» (05 – Соціальні та поведінкові науки). ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Київ, 2021

2. Онопрієнко-Капустіна Н. В. Психологічні особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки. Дисер. ... наук. ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Київ, 2021.

- автор і співавтор понад 150 наукових та навчально-методичних праць.

УЧАСТЬ В АТЕСТАЦІЇ НАУКОВИХ КАДРІВ ЯК ОФІЦІЙНОГО ОПОНЕНТА АБО ЧЛЕНА ПОСТІЙНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВЧЕНОЇ РАДИ, АБО ЧЛЕНА РАЗОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАД

1. Гальченко Вікторія Миколаївна «Психологія розвитку основ професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти», подану до захисту у спеціалізовану вчену раду Д 26.053.10 на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки (053 Психологія). Український державний університет ім. М. Драгоманова, 28 жовтня 2024 р.

2. Довгань Н. О. «Психологія соціокультурної взаємодії поколінь», представлену на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 20 квітня 2021 р.

3. Чайка Р. М. «Оптимізація психологічного процесу кар’єрного вибору IT-спеціалістів», представлену на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 «Психологія». Український державний університет ім. М. Драгоманова, 21 серпня 2024 р.

4. Прокопенко О. А. «Я - концепція як чинник професіоналізму вчителів закладів загальної середньої освіти» на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», за спеціальністю 053 «Психологія». Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти», 27 лютого 2024 р

5. Кулаєва Т. В. «Психологічні особливості переживання самотності в дорослому віці», подану на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю 053 «Психологія». ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 27 лютого 2024 р

6. Шиковець С. О. «Вплив етнолінгвістичної ідентичності на рівень психологічного благополуччя особистості», подану на здобуття ступеня доктора філософії зі спеціальності 053 Психологія, галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 22. Червня 2023 р.

7.  Павлюк О. Д. «Психологічні умови розвитку лідерських якостей учнів ПТНЗ», здобуття наук. ступеня доктора філософії PhD у галузі психології, спеціальність 053 Психологія, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ДФ 26.455.005

8. Єрмакова Аліса Сергіївна. «Сексуальне благополуччя як фактор успішності особистості в бізнесі», здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 психологія, Одеський  національний університет імені І.І. Мечникова, 16 листопада 2021

9. Клепікова Ольга Валеріївна «Особистісне благополуччя як чинник професійного становлення майбутніх психологів», представлену на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 «Психологія», Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 29 грудня 2021.

ЧЛЕНСТВО В РЕДАКЦІЙНИХ КОЛЕГІЯХ

  • Член редакційної колегії фахового журналу «Вісник післядипломної освіти» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (2020 – т.ч.)

НАУКОВО-ЕКСПЕРТНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

  • Експерт з акредитації освітніх програм за спеціальністю 053 «Психологія», 231 «Соціальна робота» (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти)
  • Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агентства кваліфікацій
  • Координатор літньої школи для представників/-ць органів місцевого самоврядування та директорів центрів надання соціальних послуг за спеціально розробленою програмою «Соціальне партнерство у системі надання соціальних послуг на рівні громад» (с. Тарашани 02-07.06.2024), яка реалізована за сприяння Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні та фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні» Центром професійного зростання «PsyUpgrade» спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх».
  • Координатор Школи з ефективного менеджменту соціальної роботи та системи соціальних послуг у територіальній громаді (Одеса, 26-31 серпня 2024 року), реалізованої за сприяння Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні та фінансової підтримки Уряду Швеції.
  • Координатор курсів підвищення кваліфікації для посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною програмою  «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» (21 травня – 29 травня 2024 року), реалізованих за сприяння Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН) в рамках проєкту «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб»
  • Координатор курсів підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців  соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист», реалізованих за сприяння Агентства ООН у справах біженців спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з ДЗВО «Університет менеджменту освіти «НАПН України» та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» (19 вересня - 4 жовтня 2024 року)
  • Член робочої групи з розробки професійного стандарту «Інструктор з просторового орієнтування та мобільності». Наказ НАК «Про направлення Висновку до проєкту професійного стандарту» №02/01.01_09/1890 від 08.11.2024

НАУКОВЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ

  • Член конкурсної комісії для розгляду конкурсних пропозицій громадських об’єднань осіб з інвалідністю, для надання фінансової підтримки з державного бюджету у 2021 році, а також результатів моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) Фонду соціального захисту інвалідів
  • Психолог-консультант ГО «Чернівецька обласна організація людей з інвалідністю «Лідер» (2015 – т.ч.)
  • Член галузевої конкурсної комісії за тематичним напрямом «Соціальна інклюзія» Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії у 2023–2024 н.р., який пройшов на базі  Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (квітень). Наказ МОН 31472 від 04.12.2023 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому - квітні 2024 року»

ДІЯЛЬНІСТЬ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ У ФОРМІ УЧАСТІ У ПРОФЕСІЙНИХ ТА ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ

  • член Української та Європейської асоціацій організаційних психологів та психологів праці (UAWOP, EAWOP) (2019);
  • член Всесвітньої асоціації позитивної психотерапії (WAPP), консультант з позитивної психотерапії (2012);
  • консультант-психолог у команді гарячої лінії Благодійного фонду «Запорука» «Психологічна підтримка для українців в умовах війни»  в рамках реалізації проекту з партнером InterSOS «Provision of health support and protection monitoring through mobile clinics in Central, East and South Ukraine («Забезпечення моніторингу охорони здоров’я через мобільні клініки в Центральній, Східній та Південній Україні») (квітень 2022 – 31 березня 2024 рр.)
  • консультант-психолог у команді гарячої лінії в рамках проекту «Посилення спроможності лікарень у Львові, Києві та Дніпрі для реагування, управління та лікування складних надзвичайних ситуацій, пов’язаних із жертвами вибухових пристроїв – AID 012832/01/0», що реалізується БФ «Запорука» у партнерстві з Фондом «Солетерре» – стратегії миру ОНЛУС та фінансування AICS - Італійське агентство з розвитку співробітництва» (далі - Проект)  за програмою: Психосоціальна підтримка пацієнтів постраждалих від мінно-вибухових пристроїв  та членів їх родин протягом довготривалого реабілітаційного періоду (01 квітня 2024 р – донині)
  • член міжнародної асоціації La Cause des bébés (2023);
  • голова Чернівецького осередку Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці (член УАОППП) (2019 – т.ч);
  • голова громадської організації «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» (2020 – т.ч.) https://www.facebook.com/groups/3626459987441684
  • Керівниця Центру професійного зростання «PsyUpgrade» https://psyupgrade.com.ua/
  • тренер-викладач у рамках Програми підвищення кваліфікації державних службовців, створеної за участі Національного агентства України з питань державної служби (НАДС), Українська школа урядування в рамках Програми розвитку ООН в Україні «Онлайн-освіта задля сталого розвитку», громадського проекту Prometheus за фінансової підтримки Федерального уряду Німеччини, наданої через Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) (2020-2021).

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА:

Створення Психологічного Хабу «Mental Health Hub» у складі ДЗВО «Університет менеджменту освіти, що об’єднує професорсько-викладацький склад кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології та кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти і здобувачів вищої освіти

НАУКОВІ ПРАЦІ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ

Монографії

1. Балахтар В. В., Онопрієнко-Капустіна Н. В. (2022). Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання ви системі неперервної освіти (монограф., відп. ред. Барановська Л.В. (Київ, Україна)), Морська Л.І. (Жешув, Польща). Біла Церква: ТОВ «Білоцерківдрук». Розвиток самоефективності майбутніх працівників соціономічних професій. С. 318-331.

2. Балахтар В. В. (2020). Проблеми соціалізації особистості в умовах соціальних змін (колектив. монограф.). Чернівці: Технодрук. 416 с. Соціально-психологічний супровід становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. С.343-405.

3. Балахтар В. В. (2019). Advanced trends of the modern development of psychology and pedagogy in European countries (collective monograph): Riga: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 392 p. Соціально-психологічні особливості становлення особистості фахівця із соціальної роботи. С. 17-36.

Навчально-методичні посібники:

1. Пірен М. І., Балахтар В. В. (2022). Суспільно-політичні виклики та соціальний захист: навч. посібник-практикум. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 200 с.

2. Балахтар В. В., Танасійчук В. І. (2020). Формування лідерської позиції особистості фахівця соціальних служб: спецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання (фахівців соціальних служб) в системі післядипломної освіти. Київ: Талком. 255 с.

3. Балахтар В. В., Кармалюк С. П. (2020). Методичні рекомендації щодо організації та проведення професійної (соціальної) практики студентів спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки», 231 «Соціальна робота» у Чернівецькому національному університеті : методичний посібник. Київ: Талком. 87 с.

4. Балахтар В. В. (2020). Методичні рекомендації Створення дистанційного курсу за допомогою сервісу GOOGLE CLASSROOM для підготовки фахівців соціономічних професій. Київ: Талком, 2020. 21 с.

5. Балахтар В. В., Кармалюк С. П. (2019). Методичні вказівки для написання  та захисту дипломних (магістерських) робіт студентами спеціальності 231 «Соціальна робота». Київ: Талком. 52 с

Публікації у науково-метричних виданнях:

1. Balakhtar, V., Bondarchuk, O., & Kazakova, S. (2024). Career crafting literature meta-review. Multidisciplinary Science Journal, 6, 2024ss0741. https://doi.org/10.31893/multiscience.2024ss0741 Scopus

2. Bondarchuk, O., Balakhtar, V., Pinchuk, N., Pustovalov, I., & Pavlenok, K. (2024). Coping with stressfull situations using coping strategies and their impact on mental health. Multidisciplinary Reviews, 7, 2024spe034. https://doi.org/10.31893/multirev.2024spe034 Scopus

3. Oleksandra Pinchuk, Nataliia I. Pinchuk, Olena I. Bondarchuk, Valentyna V. Balakhtar, Kateryna S. Pavlenok. (2023). USING E-LEARNING TO PREVENT INFORMATIONAL STRESS OF EMPLOYEES WORKING REMOTELY. Information Technologies and Learning Tools, 2023, Vol 98, №6Ю 177-189. DOI: 10.33407/itlt.v98i6.4689 Web of Science

4. Bondarchuk O., Balakhtar V., Balakhtar K. (2020). Monitoring of the Quality of the Psychological Component of Teacher’s Activity of the High Education Institutions with the help of Gооgle Drive tools. International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social, and Economic Matters (ICSF 2020) at Kryvyi Rih National University, Kryvyi Rih, Ukraine. E3S Web of Conferences Volume 166, 22 April 2020, 100242020 International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters, ICSF 2020; Kryvyi Rih; Ukraine; 20 May 2020 до 22 May 2020; Код 159754 ISSN: 25550403 Scopus

5. Androshchuk I., Balakhtar V., Balakhtar K., Oleshko P. (2020). Creativity as a factor of psychological well-being of teachers of higher educational institutions. The New Educational Review. Vol. 60, №2 Warszawa, Copyright by Wydawnictwo Adam Marszałek,Toruń 2020 p. 191-202 DOI: 10.15804/tner.2020.60.2.1  Scopus

6. Балахтар В. В. (2018). Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування професійної компетентності особистості фахівця соціальної роботи. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 66, №4, 93-104. Відновлено з https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/2066/1365  Web of Science

Публікації у фахових виданнях:

1. Балахтар Валентина, Труба Тетяна. Емпатія як складова професійної компетентності диспетчера служби екстреної (швидкої) медичної допомоги
https://doi.org/10.58442/3041-1858-2024-30(59)-14-28

2. Балахтар Валентина, Подзюбан Тетяна. Психологічні особливості життєстійкості людей з інвалідністю у складних життєвих обставинах
https://doi.org/10.58442/3041-1858-2024-29(58)-10-31

3. Bondarchuk, O., Balakhtar, V., Pinchuk, N., Pustovalov, I., & Pavlenok, K. (2024). Coping with stressfull situations using coping strategies and their impact on mental health. Multidisciplinary Reviews7, 2024spe034. https://doi.org/10.31893/multirev.2024spe034

4. Балахтар В., Брюховецька О.В., Пінчук Н.І. (2023). Коучингові технології у розвитку Я-концепції дорослих осіб, які переживають самотність, Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць. №3(62), Т. 2, С. 38-51 Сєвєродонецьк : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля. DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-38-51  

5. Брюховецька О., Балахтар В., Чаусова Т. (2023). Особистісний потенціал як чинник професіоналізму педагогічних працівників. Вісник післядипломної освіти. Вип. 26(55) Серія «Соціальні та поведінкові науки», 44-61. DOI https://doi.org/10.58442/2522‐9931‐2023‐26(55)‐44‐61  

6. Балахтар В., Онопрієнко-Капустіна Н. (2022) Особливості самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб залежно від типу установки щодо інших людей. Київський журнал сучасної психології та психотерапії, №15. 2022, 5-13. https://doi.org/10.48020/mppj.2022.02.01

7. Балахтар В.В., Волошина Ю.І. (2022). Конфліктологічна компетентність подружжя у розв’язанні сімейних конфліктів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, зб. наук. пр. 20(2022), 46-54 Київ: НАУ

8. Балахтар В., Танасійчук В. Здатність фахівців соціономічних професій діяти конструктивно в кризових ситуаціях професійної діяльності: зміст і показники. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. НАПН України ДЗВО «Ун‐т менедж. освіти». І. Дунаєв (Ред.). редкол.: Л. Антонова [та ін.]. 21(50), 26-42. https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-21(50)-26-42

9. Балахтар В. (2021). Гендерний аспект особистісного становлення фахівця із соціальної роботи. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. НАПН України ДЗВО «Ун‐т менедж. освіти». І. Дунаєв (Ред.). редкол.: Л. Антонова [та ін.]. 18(47), 10‐28 Київ: Юстон. https://doi.org/10.32405/2522‐9931‐2021‐18(47)‐10‐28

10. Балахтар В. (2021). Феноменологія гармонійних сексуальних відносин: особистісний вимір. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 20 (1), 45-49.

11. Пірен М.І., Балахтар В.В., Шманько О.В. (2021). Теоретико-прикладні аспекти формування екологічного мислення соціуму в умовах криз сучасності. Науковий вісник : Державне управління, 3(9) 2021, 120-135.

12. Balakhtar, V., Balakhtar, K., & Kuznietsova, K. (2021). The Cognitive-Affective Component of the Formation of a Social Work Specialist. InO. Clipa(vol. ed.), Lumen Proceedings: Vol. 16. ATEE 2020 -Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020 (pp. 39-53). Iasi, Romania:LUMEN Publishing House. https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/03

13. Балахтар В.В., Горова О.О, Чаусова Т.В. (2020). Осмисленість життя учнів професійно-технічних навчальних закладів як чинник їх лідерського потенціалу. Проблеми сучасної психології, 3 (19) 2020.

14. Балахтар В. В., Пірен М.І., Петроє О. М (2020). Культура спілкування як основа ефективної людської взаємодії та прогресивного розвитку суспільств. Вісник НАДУ. Серія «Державне управління»,  3(98), 86-93. Київ: Національна академія державного управління при Президентові України. DOI 10.36030/2310-2837-3(98)-2020-86-9 

15. Bondarchuk O., Balakhtar V., Balakhtar K. (2020). University lecturers’ self-efficacy as a factor of their professional mobility. Psychological Journal: Scientific Review / red. S. Maksymenko, 6(6). Kyiv : H. S. Kostyuk Institute of Psychology of The National Academy of Educational Sciences of Ukraine, 2020. Pp. 40-48. DOI (Issue): https://doi.org/10.31108/1.2020.6.6.4

16. Балахтар В. В. (2019). Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI: Психологія обдарованості, 15, 138-147. Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка

17. Балахтар В. В. (2019). Соціально-психологічні особливості проектування професійного шляху як професійно-особистісного новоутворення становлення особистості фахівців з соціальної роботи. Психологічний часопис, 5(9), 27-44. Ред. С. Д. Максименко (Ред.). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

18. Балахтар В. В. (2019). Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи. Актуальні проблеми психології: Збірник наук. пр. Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. XIV: Методологія і теорія психології, 2, 43-54. Київ-Ніжин: Видавництво « ПП Лисенко М.М.».

19. Балахтар В. В. (2019). Самоприйняття як показник становлення особистості фахівця з соціальної роботи. Теорія і практика сучасної психології: збірник наукових праць. 1(5), 123-128. Запоріжжя: Класичний приватний університет.

20. Балахтар В. В., Вовк М. В (2019). Толерантність як професійно-важлива якість фахівця з соціальної роботи. Virtus: Scientific Journal. Editor-in Chief M.A. Zhurba November, 38, 39-43

21. Балахтар В. В. (2019). Ціннісно-мотиваційна складова становлення особистості фахівця з соціальної роботи. Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та УАОППП, С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка (Ред.), 4 (18), 14-20. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

22.. Балахтар В. В. (2019). Програма «Соціально-психологічний супровід становлення особистості фахівця з соціальної роботи на рівнях первинної і вторинної професіоналізації». Психологічний часопис. С. Д. Максименко (Ред.), 11(5), 49-71. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

23. Балахтар В. В. (2019). Особливості самотворення фахівцями з соціальної роботи смислу подальшого життєвого шляху на післятрудовій стадії становлення. Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць, 3(50), 9-21 Сєвєродонецьк: Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЙ ТА ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ ЖУРНАЛАХ:

1. Балахтар В.В. (2024). Психологічна підтримка освітян в умовах воєнного стану V Міжнародній науковій онлайн-конференції «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення». Виступ на пленарному засіданні 20 листопада 2024 року (Київський столичний університет імені Бориса Грінченка)

2. Балахтар В.В (2024) Напрями соціально-психологічного супроводу професійного становлення: зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку  (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.) Полтава : в-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Том І. 229 с. [С.25-29]

3. Семенов А.М, Балахтар В.В. Особливості використання дихальної гімнастики та масажу як засобів регуляції енергопотенціалу в процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Матеріали ХІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (22.05.2024)

4. Всеукраїнська науково-практична конференція «Національна ідентичність на новому етапі розвитку українського суспільства», 15 листопада 2023, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, м. Дніпро. Виступ на пленарному засіданні. Балахтар В.В. Тема доповіді «Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх фахівців соціономічних професій у кризових умовах» Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

5. ІV Науково-практична конференція «Професійний розвиток в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди»з нагоди 70-річчя заснування Університету менеджменту освіти 22 листопада 2023 року. Балахтар В.В. Тема доповіді: «Психологічна підтримка осіб з інвалідністю в умовах стресу».

6.IV Всеукраїнському Конгресі з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в умовах війни: основні  завдання та напрямки діяльності» до 20-річчя УАОПП (Сертифікат, 15 годин / 0,5 ЕКТS кредитів) (23-24 листопада, 2023р., УАОППП).

7. Балахтар В.В. (2022). Соціальна відповідальність фахівців соціономічних професій: зміст і психологічні умови розвитку. Теоретико-практичні засади партнерської взаємодії соціономічної та освітньої сфер: зб. наук. праць за матер. Міжрегіонального науково-методичного онлайн-семінару (Хмельницький, 26 квітня, 2022) ; ред. Л. О. Данильчук. Хмельницький, 15-23.

8. Балахтар Валентина (2022). Гідність-запорука свободи, незалежності, державності. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Освіта та соціальна робота як ресурси розвитку особистості і суспільства» (м. Чернівці, 24 листопада 2022 року). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, С.14-16

9. Балахтар Валентина, Баранова Ольга (2022). Здоров’я та здоровий спосіб життя у діяльності психолога. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Освіта та соціальна робота як ресурси розвитку особистості і суспільства» (м. Чернівці, 24 листопада 2022 року). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, С.16-17

10. Балахтар Валентина, Сірак-Кондратьєва Оксана (2022). Актуалізація життєстійкості у представників середнього бізнесу в кризових умовах. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Освіта та соціальна робота як ресурси розвитку особистості і суспільства» (м. Чернівці, 24 листопада 2022 року). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, С.18-19

11. Балахтар Валентина. Особливості професійної підготовки фахівців соціономічних професій у кризових умовах сьогодення. Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

12. Кочнєва А. О., Балахтар В.В. (наук.керівнк). Роль психологів у забезпеченні здоров’я підрозділів ТрО під час війни: виклики та стратегії підготовки Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

13. Арутюнова Д.Ю., Балахтар В.В. (наук.керівнк). Самоактуалізація як найвища мета реалізації особистості Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

14. Трофимчук С. Л.., Балахтар В.В. (наук.керівнк). Ефективні методи психологічної підтримки дітей під час воєнного конфлікту Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

15. Ткаченко А. В., Балахтар В.В. (наук.керівнк). Музика як засіб психічного розвитку студентської молоді. Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

16. Рудяка-Петриченко О.М., Балахтар В.В. (наук.керівнк). Психологічні аспекти навчання психологів в умовах війни в україні: виклики та перспективи. Матеріали ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану» (19 травня 2023 року). Київ: ДЗВО «УМО», 2023.

17. Olena I. Bondarchuk, Valentyna V. Balakhtar, Olena O. Gorova, Nina P. Lytvynenko, Nataliia I. Pinchuk, Oleh V. Shmanko, Arnold E. Kiv, Vasyl P. Oleksiuk. (2021). Features of responsibility of future specialists of the socionomic professions as an indicator of their digital competence Proceedings of the 2nd Workshop on Professional Development in the Digitized Society: Current Trends (PDDig-2021). Kyiv, Ukraine-Israel, November 11-12, 202-222. URL https://aet.easyscience.education/2020/draft/paper30.pdf

18. Nataliia I. Pinchuk, Oleksandra I. Pinchuk, Olena I. Bondarchuk, Valentyna V. Balakhtar, Kateryna S. Balakhtar, Nataliia V. Onopriienko-Kapustina, Mariya P. Shyshkina, Olena H. Kuzminska (2021). Personal indicators of occupational stress of employees working remotely in a pandemic quarantine Proceedings of the 2nd Workshop on Professional Development in the Digitized Society: Current Trends (PDDig-2021). Kyiv, Ukraine-Israel, November 11-12, 133-146. URL https://aet.easyscience.education/2020/draft/paper24.pdf

19. Лайко І. А., Балахтар В. В. Цифрова компетентність як складова професійного становлення фахівців соціономічних професій Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Київ). Київ: ДЗВО «УМО», 2021. С.125-128. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencijnim

20. Нетай С. Ю., Балахтар В. В. Психологічні особливості попередження міжособистісних конфліктів в організації. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Київ). Київ: ДЗВО «УМО», 2021. С.151-154. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij nim

21. Мінтенко М. І., Балахтар В. В. Самооцінка як чинник емпатії фахівців з соціальної роботи Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Київ). Київ: ДЗВО «УМО», 2021. С.162-166. URL: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij nim

22. Bondarchuk O., Balakhtar V., Gorova O., Pinchuk N., Balakhtar K. (2021). Psychological well-being professionals the social sphere depending on theirworld assumptions. Baltica Journal. Vol. 34(1). ID: OK1Iu, Lithuania

20. Olena Bondarchuk, Valentyna Balakhtar, Olena Gorova, Maksym Moskalov, Nataliia Pinchuk. (2021). Peculiarities of psychological safety of the educational environment of higher education institutions for students studying online in a pandemic. I Conference on professional development of specialists in the digitized society: current trends: scientific and practical conference with international participation: proceedings (selected papers) (November 12th-13th, 2020) / scientific edition Oleg Spirin, Olena Ostrianska. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University, 154-161. http://surl.li/aswyg

23. Balakhtar, V., Balakhtar, K., & Kuznietsova, K. (2021). The Cognitive-Affective Component of the Formation of a Social Work Specialist. InO. Clipa(vol. ed.), Lumen Proceedings: Vol. 16. ATEE 2020 -Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020 (pp. 39-53). Iasi,Romania:LUMEN Publishing House. https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/03.

24. Балахтар В. В. (2020).Психологічне здоров’я фахівців з соціальної роботи в умовах сьогодення. Психологічне здоров’я персоналу організацій в умовах пандемії COVID-19: проблеми та технології забезпечення : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції з організаційної та економічної психології (21 травня 2020 року) / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. Н.М. Бендерець, А.М. Шевченко, О.В. Креденцер. Київ – Біла Церква, 2020. 130 с. С.65-69.

25. Балахтар В. В. (2020).Самоздійснення як індикатор становлення особистості фахівця з соціальної роботи. Laberinths of Reality: Collection of scientifical works (VII International scientific and practical conference, February 14-15, 2020) / edited by M. A. Zhurba. Montreal: CPM «ASF». Issue 2 (7). С.127-129.

26. Балахтар В. В. (2020).Соціально-психологічний супровід становлення  особистості фахівця з соціальної роботи  в умовах інформаційно-освітнього середовища Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: матеріали XІI Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції, (Київ, 20-21 трав. 2020 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України. С. 11-13.

27. Балахтар В. В., Підвисоцька І. І. (2019). Професійне вигорання як соціально-психологічний феномен. Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці: Технодрук, с.23-26.

28. Балахтар В. В. (2019). Наставницька діяльність фахівця із соціальної роботи як індикатор його професійної самореалізації. The 3rd International scientific and practical conference “Priority directions of science development” (December 28-29, 2019) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. с.519-523

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК

1. 4 жовтня 2024 року Вебінар Гендерно орієнтоване врядування на місцевому рівні: переваги та виклики з Ю. Малько, к.н.держ.упр., експертки з гендерно орієнтованого врядування, магістра ОП «Психологія» ННІМП ДЗВО «Університет менеджменту освіти», тренерки та консультантки NDI, Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, ПРООН, ООН Жінки, УЖФ, RedR UK, IREX з питань впровадження гендерної політики, застосування гендерного підходу в управлінні і бюджетуванні та ін. Модератор: д.психол.н., професор В.Балахтар. Організатори заходу: Центр професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з Психологічним Хабом «Mental Health Hub» кафедри психології та особистісного розвитку ДЗВО «УМО» та Психо-Хабу кафедри теоретичної та практичної психології НУ «Львівська політехніка»

2. 10 жовтня у Всесвітній день психічного здоров’я або День ментального здоров'я відбувся надзвичайно цікавий, актуальний та корисний тренінг «PR для психологів».Тренер: Вікторія Мелешко,коуч, тренер, PR-спеціаліст, журналіст, магістр ОП «Психологія» ННІМП ДЗВО "»Університет менеджменту освіти» НАПН України. Модератор: д.психол.н., професор В.Балахтар. Організатори заходу: Центр професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з Психологічним Хабом «Mental Health Hub» Кафедра психології та особистісного розвитку ДЗВО «УМО» та Психо-Хабу Кафедра теоретичної та практичної психології ІППО НУ «Львівська політехніка».

3. 14 жовтня 2024 р. з метою налагодження співпраці і взаємодії з Департаментом соціального розвитку та ветеранської політики Київської ОВА (директор - Ігор Мещан, к.соц.н., доцент) відбулась зустріч ректора ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктора філософії, професора, Микола Кириченко, НПП (проф. Валентина Балахтар, доц. Андрій Єрмоленко, доц. C.Чебоненка) з фахівцями соціальної сфери). Модератор: д.психол.н., професор В.Балахтар.

4. 21 жовтня 2024 Вебінар: «КРОК ВПЕРЕД» МАК - ТЕХНІКА для підтримки СЕБЕ в своєму НОВОМУ... Тренерка: Татьяна Ляшенко, здобувачка другого (магістерського) рівня ВО ОП «Психологія», кафедра психології та особистісного розвитку ДЗВО «УМО». Модератор: д.психол.н., професор В.Балахтар

5. 21 листопада 2024 ронлайн-воркшоп «Мистецтво запобігання конфліктів». Тренерка Олена Семенішина, здобувачка другого (магістерського) рівня ВО ОП «Психологія», кафедра психології та особистісного розвитку ДЗВО «УМО»

Модератор: д.психол.н., професор В.Балахтар.

6. Круглий стіл «Соціальна сила:  разом змінюємо світ», приурочений до Дня працівника соціальної сфери ( 31 жовтня 2024 року).

7. Вебінар «Етика комунікації» - зустріч з Валентиною Добридіною, Представницею Урядової уповноваженої прав осіб інвалідністю Чернівецької ОДА, головою ГО «Чернівецька обласна організація людей з інвалідністю «ЛІДЕР» здобувачів, професорсько-викладацького складу кафедр: психології та особистісного розвитку ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, психології Дніпровська академія неперервної освіти, психології та суспільно-гуманітарних наук ЗВО «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая». Модератор: Валентина Балахтар, д.психол.н, проф., голова ГО «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх», ДЗВО «УМО», м.Київ, 14.09.2023

8. Вебінар на тему «Як турбуватися про свою нервову систему в часи війни» пані Тетяни Водолазської, викладачки Моделі стійкості спільнот (МСС) від Інституту травмостійкості (США), сертифікованої тренерки програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН), к.н.н., доцентки кафедри освітньої політики Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, 19 вересня 2023 року.

9. Всеукраїнський вебінар на тему: Психічне здоров’я фахівців психологічних служб: виклики й практика збереження» психологині Благодійного фонду РОКАДА, к.психол., наук, Наталії Цимбалюк. 10 жовтня у Всесвітній День психічного здоров'я. Модератор: Валентина Балахтар.

10. Участь у вебінарі на тему: «Горювання за втратами як необхідність – розпізнати та прийняти горе, супровід процесу горювання» (OeAD Cooperation Office Ukraine / on behalf of the Austrian Federal Ministry of Education, Science and Research, and the OeAD, Україна-Австрія, 10 листопада 2023 року, 15:00-17:00). Референт: Барбара Прайтлер (кандидат психологічних наук, психотерапевт Віденського центру допомоги жертвам катувань і війни, супервізор). Сертифікат, (1 модуль / 2 години)

11. Участь у вебінарі на тему: «Як психотравма впливає на пам'ять та здатності до зосередження – ідеї, як допомогти учням» (OeAD Cooperation Office Ukraine / on behalf of the Austrian Federal Ministry of Education, Science and Research, and the OeAD, Україна-Австрія, 27 жовтня 2023 року, 15:00-17:00). Референт: Барбара Прайтлер (кандидат психологічних наук, психотерапевт Віденського центру допомоги жертвам катувань і війни, супервізор). Сертифікат, (1 модуль / 2 години).

12. Вебінар «Звідки беруться лють і гнів? — Як можна спрямувати енергію цих емоцій у конструктивне річище?» (OeAD Cooperation Office Ukraine / on behalf of the Austrian Federal Ministry of Education, Science and Research, and the OeAD, Україна-Австрія, 27 листопада 2023 року, 15:00-17:00). Референт: Барбара Прайтлер (кандидат психологічних наук, психотерапевт Віденського центру допомоги жертвам катувань і війни, супервізор). Сертифікат, (1 модуль / 2 години).

13. Міжнародний вебінар (Україна-Польща), присвячений Європейському року навичок в Україні – 2023 «Коучингові технології розвитку недискримінаційних цінностей фахівців в умовах підвищення кваліфікацій: онлайн-презентація спецкурсу для системи післядипломної освіти фахівців» (21 листопада 2023 р., УМО).

14. IV Всеукраїнському Конгресі з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в умовах війни: основні  завдання та напрямки діяльності» до 20-річчя УАОПП (Сертифікат, 15 годин / 0,5 ЕКТS кредитів) (23-24 листопада, 2023р., УАОППП).

15. International Multidisciplinary Entrepreneurship in Cutting-Edge Technologies;  Teaching Methodology for Countering of Hybrid Threats; Synergy of Project Results for “Business-University" Coevolution and New Practices in Evolving Realities (8 год). National Erasmus+ Office in Ukraine, Kharkiv National University of Radio Electronics and HE Academician Y. Bugay International Scientific and Technical University trained within the Erasmus+ Projects «JoInt Multidisciplinary Training Program on Entrepreneurship in the Field of Artificial, Intelligence for Industry 5.0» - JoInME - 2021-1-FR01-KA220-HED-000032254, «Academic Response to Hybrid Threats» - WARN - 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP, «Unlocking the Transformative potential of Ukrainian Universities towards climate neutral and sustainable cities» - UNICITIES – 101083099 - ERASMUS-EDU-2022-CBHESTRAND-2 (8 год)

16. З метою забезпечення психологічної безпеки і психологічного здоров’я учасників освітнього процесу в рамках акції «Освітня ватра Перемоги» пройшла підвищення кваліфікації:

- «Психологічне здоров’я в умовах війни і повоєнний час», 02 кредиту (6 год). №551/23Д (22.03.2023)

- «Дитяча травма війни: індикатори та умови подолання. Хібуки-терапія як засіб підтримки та відновлення психологічного здоров’я», 02 кредиту (6 год). №1486/23Д          (28.03.2023, 04.04.2023)

- «Піраміда Ділтса: використання коучингу у забезпеченні психологічного здоров’я особистості в умовах війни та повоєнний час», 02 кредиту (6 год), №3030/23Д (12.04.2023)

- «Психологічне здоров’я в умовах війни і повоєнний час. Технологія забезпечення психічного здоровя персоналу освітніх організацій в умовах війни», 02 кредиту (6 год). №3664/23Д (19.04.2023)

- «Психологічне здоров’я в умовах війни і повоєнний час. Технологія психологічної допомоги українцям, які опинилися в Німеччині під час війни» , 02 кредиту (6 год). №4578/23Д (26.04.2023)

17. Дні освітнього лідерства. НУ «Запорізька політехніка»,1 кредит ЄКТС (30 год) . 01.06-03.06.2023. Сертифікат:  АР 727/0022-23

18. Czech Institute for Psychotraumatology and EMDR «Training ASSYST Humanitarian Psychosocial Project», EMDR Europe Association, EMDR Czech Republic and EMDR Ukraine (May 2, 2022, 4 hours)»

19. Eropean Federation of the Centers for Positive psychotherapy (EFAPP), Wiesbaden Academy of Psychotherapy (WIAP) Basic consultant of Positive psychotherapy Центр развития личності «POSITUM» «Специфические заболевания: психические, поведенческие, психосоматические». Майстер-курс «Специфічні захворювання: психічні, поведінкові, психосоматичні», WAPP. IAPP. EFCPP, WIAP (30 год)

Підвищення кваліфікації

1. Сертифікат за навчальною програмою професійної підготовки регіональних тренерів «Превенція суїциду в громадах» і може проводити тренінги «Навчання гейткіперів» та «Самоушкодження серед підлітків і молоді: як діяти працівникам навчальних закладів» у рамках українсько-норвезьког проєкту «Міжвідомча співпраця у сфері охорони здоров’я/UKR23/016 Institutional Cooperation in the Health Sector» (81 год, 2,7 кредити, 30.09.2024)

2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/1599-24 (19.02.2024-20.09.2024) за ОПП «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів». («Психологічні особливості професійного становлення фахівців соціономічних професій в умовах дистанційної освіти у ЗВО»)

3. КПТ (вересень- грудень 2024)

4.Тренінг для експертів із написання звіту про результати акредитаційної експертизи обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС). Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. Сертифікат № 476/2023 (261) від 28 вересня 2023 року

5. Тренінг для керівників експертних груп » 30 годин (1 кредит ЄКТС). Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. Сертифікат №280/2023 (241) від  29 травня 2023 року

6. Тематичні авторські курси підвищення кваліфікації «Психологічна майстерня гармонійних міжособистісних стосунків учасників освітнього процесу» («Психологічна підтримка військово-службовців до професійної діяльності в умовах стресу») 21.02-23.09.2022 свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/1824-22. 180 год./6 кр.ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, на базі Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича (м. Чернівці)

7. Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників в Академії професійного розвитку «Тренінг для онлайн-тренерів», СЕРІЯ: ТОТ №0008 від 24.12.2021, 60 год (2 кредити).

8. Програма підвищення кваліфікації викладачів ЗВО «Особливості розроблення та змістового наповнення навчальних програм вибіркових дисциплін, що забезпечують формування міжкультурної свідомості та компетентностей» (20 - 21 грудня 2022 року) у Міністерстві освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти, 0,2 кредита ЄКТС (8 годин) (СС 38282994/5718-22)

9. Всеукраїнська школа молодого науковця «Від фундаментальних досліджень до прикладних застосувань в освітній та управлінській діяльності» (30 год), м. Скадовськ 15-18.10. 2021 р.

10. Міжнародний Воркшоп «Технології забезпечення психологічного здоров’я персоналу організації», що проводився УАОППП під егідою Європейської мережі організаційних психологів та психологів праці (EAWOP) спільно з Литовською асоціацією організаційних психологів та Вільнюським університетом (30 вересня 2021 р.)

11. НАДС, Українська школа урядування, короткострокова програма підвищення кваліфікації «Тренінг для тренерів «Дистанційні технології підвищення кваліфікації публічних службовців в режимі реального часу» (30 год 1 кредит ЄКТС), Липень-серпень 2020р Сертифікат СК 31115684/000050-20

СТАЖУВАННЯ

1. Міжнародне стажування «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща –Україна) (180 год / 6 кредитів ECTS). СЕРТИФІКАТ: SZFL-000588. З 11 вересня по 17 жовтня 2021 року

2. Міжнародне стажування «The innovative Methods and Technologies of Teaching: The Newest in the Eropean Educational Practice» (Social Psychologyу. Social Work)»  Wyższa Szkoła Nauk Pedagogiczyc Варшава «Соціально-психологічний супровід фахівця з соціальної роботи» (05.11.2019 – 05.02.2020 - on-line   23.01.2020 – 05.02.2020 - face-to-face). Сертифікат: KPK 20/02/52 від 05.02.2020

3. Вищий Духовний Семінаріум UKSW, Варшава, Польща «Академічна доброчесність» (28.01-09.02.19 р.), сертифікат DA-034-02