Маркетинг проєктно-орієнтованих організацій
Рівень вищої освіти: другий (магістерський), третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: без обмежень
Спеціальність: без обмежень
Освітньо-наукова програма: без обмежень
Статус: дисципліна вільного вибору здобувачів вищої освіти
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: відповідно до навчальних планів
Викладацький склад: Ковтун О.А. к. держ. упр, доцент, професор кафедри публічного управління і проектного менеджменту
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни.
Мета навчальної дисципліні полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти - майбутніх менеджерів i управлінців знань i практичних навичок з формування та реалізації маркетингових заходів та ефективного застосування сучасних інструментів маркетингу в проєктах в цифровому суспільстві.
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та набуття здобувачами вищої освіти практичних навичок з маркетингу в проєктах;
- оволодіння понятійно-категоріальним апаратом науки маркетингу;
- дати уявлення про маркетинг як про сучасну систему управління проєктами, процесами, ресурсами;
- набуття практичних навичок здійснення управлінської роботи в сфері маркетингу проєктів та створення дієвої i ефективної маркетингової системи на підприємстві (в організації, установі);
- формування навичок самостійної роботи з літературою та джерелами в мережі Інтернет;
- розвиток логічного та аналітичного мислення;
- вироблення вміння застосовувати у професійній діяльності основні методи, принципи та інструменти цифрового маркетингу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг проєктно-орієнтованих організацій» здобувачі вищої освіти повинні
знати:
- основні концепції та моделі стратегічного маркетингу;
- методи, принципи, завдання, інструменти маркетингу;
- еволюцію інструментів маркетингу;
- принципи і методи побудови ефективної системи маркетингу в проєктах;
- основні підходи організації роботи спеціаліста з маркетингу в проєктах;
- основи стратегічного та оперативного планування.
уміти:
- формувати завдання з визначенням конкретних маркетингових цілей в проєктах;
- організовувати спільну маркетингову діяльність членів команди проєкту;
- здійснювати розробку i реалізацію маркетингових заходів, які націлені на ефективне просування проєкту, продукту (послуги);
- поєднувати стратегію i тактику управління маркетингом в проєктах;
- розробляти систему маркетингу в проєкті;
- здійснювати стратегічне та оперативне планування маркетингу в проєктах;
- оцінювати ефективність маркетингових інструментів та системи маркетингу в цілому;
- приймати обґрунтовані рішення в складних, непередбачуваних та кризових умовах, діяти соціально відповідально та свідомо.
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.