Управління проєктною командою
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 073 Менеджмент
Освітньо-професійна програма: Управління проєктами
Статус: ОК.1 - дисципліна циклу обов’язкових освітніх компонент
Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 1, 1
Викладацький склад: Ковтун О.А., к. держ. упр, доцент, професор кафедри публічного управління і проектного менеджменту
Мова викладання українська
Мета навчальної дисципліни.
Мета навчальної дисципліні полягає у формуванні системи фахової компетенції (знань, практичних вмінь та навичок) щодо підходів, інструментів, механізмів, методів та моделей управління людськими ресурсами.
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- формування навичок критичного аналізу сучасних наукових концепцій, теорій і стандартів управління людськими ресурсами в проєктах;
- підвищення рівня управлінської компетенції через набуття фахової підготовки в сфері управління персоналом на різних стадіях життєвого циклу проєкту;
- оволодіння методами, техніками та технологіями управління командою проєкту;
- формування знань і навичок щодо прийняття управлінських рішень стосовно формування, розвитку команди проєкту, критичного мислення, основаних на сучасних наукових підходах та управлінської практики.
Здобувачі вищої освіти мають набути загальних компетентностей:
ЗК 2. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань / видів економічної діяльності).
ЗК 4. Здатність мотивувати людей рухатися до спільної мети, працювати в команді.
ЗК 5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
В процесі вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти мають набути також певних спеціальних (фахових) компетентностей:
СК 5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
СК 6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми.
СК 7. Здатність розробляти проєкти та управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість.
СК 8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом.
СК 10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Програмні результати навчання:
ПР 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті
ПР 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.
ПР 12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом).
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Управління проєктною командою» здобувачі вищої освіти повинні
знати:
- теоретичні та нормативно-методологічні положення з питань формування проєктної команди;
- основні принципи, інструменти, технології управління командою проєкту;
- характерні параметри та стандарти системи управління персоналом;
- організаційні аспекти управління командою проєкту;
- психологічні засади управління командою та конфліктами;
- основні теоретичні та методичні підходи формування системи мотивації команди проєкту;
- теоретичні підходи та практичні інструменти побудови системи моніторингу діяльності команди проєкту;
- підходи щодо формування стратегії розвитку команди проєкту;
уміти:
- формувати ефективну команду проєкту - групу однодумців, об'єднаних спільними цілями;
- виявляти та корегувати оптимальний набір ролей та функцій учасників команди проєкту;
- розробляти посадові інструкції та професіограми для менеджера та учасників команди проєкту;
- створювати оптимальну організаційну структуру проєктної команди;
- ефективно взаємодіяти із стейкхолдерами проєкту;
- налагоджувати бізнес-процеси та комунікації зі взаємодії команди проєкту;
- створювати ефективну систему управління персоналом на всіх етапах життєвого циклу проєкту;
- формувати лідерські якості та реалізовувати їх в процесі управління персоналом;
- будувати дієву систему мотивації команди проєкту;
- здійснювати оцінювання, контроль та моніторинг діяльності команди проєкту;
- розробляти плани, заходи з розвитку та навчання менеджера та членів команди проєкту;
- виявляти причини та наслідки конфліктів, управляти ними;
- виробляти особисту та групову стратегію управління проєктами;
- приймати ефективні управлінські рішення.
Обсяг курсу – 150 годин, що відповідає 5.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – екзамен.