Випуск № 2, 2016

 

І. АНДРОЩУК    ВИМОГИ ДО ВІДБОРУ І СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»

Т. БУРЛАЄНКО    АКМЕТЕХНОЛОГІЯ ЯК ШЛЯХ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГА

Г. ГЛУХА, І. ШКУРА, В. ГАВЯДА    РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ

Т. ГЛУШМАН    МОРАЛЬНІ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦЯ

А. ЕСТЕМЕСОВА    ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ В МОДЕРНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ

А. ЄРМОЛЕНКО    СУЧАСНІ АКЦЕНТИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

О. КУЛИК    ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІН ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ

Л. ЛУЗАН    НОВІТНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Т. БУКОРОС    ДОВІРА ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ВЛАДНИЙ РЕСУРС ТА ЦІННІСТЬ

В. БОБИР    ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК КЕРІВНИКА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

О. ГАВРИЛИШЕНА    ГРОМАДСЬКО СПРЯМОВАНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ: ТЕХНОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗВИТКУ

О. ВАСИЛЮК    METHODICAL ASPECTS OF CONDUCTION BINARY LESSONS FOR UKRAINIAN LITERATURE AND HISTORY OF UKRAINE (ON EXAMPLE OF LEARNING CREATIVITY OF TARAS SHEVCHENKO BY STUDENTS OF 9 CLASSES)