Запрошуємо Вас 25 жовтня 2024  року у рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» взяти участь у роботі Всеукраїнського науково-методологічного семінару «Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану»

Запрошуємо Вас 25 жовтня 2024 року у рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» взяти участь у роботі Всеукраїнського науково-методологічного семінару «Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану»

національна академія педаГоГічних наук україни

ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ освіти»

НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПСИХОЛОГІЇ

Кафедра педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти

Управління освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області

Бориспільський академічний ліцей імені А.Федорчука

Шановні науково-педагогічні, педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі

Всеукраїнського науково-методологічного семінару

«Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану»,

що відбудеться 25 жовтня 2024  року 11.00 – 13.00

у рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»  за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/88276167324?pwd=vg3nrPhi58lTIyv4aONAN8yifx09s4.1

Ідентифікатор: 882 7616 7324

Код: 831801

До участі у семінарі запрошуються науково-педагогічні, педагогічні працівники, керівники закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, здобувачі вищої освіти.

Мета заходу – презентація результатів наукових досліджень і обмін практичним досвідом у сфері управління сучасним закладом освіти в умовах воєнного стану та його позиціонування на ринку освітніх послуг.

Напрями роботи семінару:

  • Організація освітнього процесу в закладах освіти в умовах воєнного стану;
  • Ресурс-менеджмент як необхідна складова самоменеджменту майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти в умовах викликів сьогодення;
  • Управління закладами вищої освіти в європейському вимірі;
  • Ціннісні орієнтири в управлінні Нової української школи: сучасний стан та перспективи;
  • Емоційний інтелект у процесі професійного становлення менеджера освіти;
  • Трансформація стратегій позиціонування навчальних закладів на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану;
  • Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти;
  • Миротворчість та миробудування як принципи Нової української школи;
  • Основні вектори розвитку позитивного іміджу майбутніх керівників закладів освіти у процесі магістерської підготовки;
  • Особливості використання маркетингового аудиту в управлінні ЗЗСО;
  • Умови та перспективи електронного управління в ЗЗСО;
  • Стратегія розвитку як складова управління ЗЗСО;
  • Психологічні засади професійної підтримки педагогічних працівників в умовах воєнного стану;

Питання, що обговорюватимуться:

  • управління ЗВО в умовах змішаного навчання;
  • духовні вектори розвитку професійної мобільності керівника закладу загальної середньої освіти;
  • організаційна культура делегування повноважень в управлінській діяльності керівника закладу освіти;
  • тренди та тенденції позиціонування учасників освітнього процесу у соціальних мережах у період воєнного  стану;
  • медіаграмотність через оптику війни: нові виклики і загрози;
  • роль керівника загальної середньої освіти у створенні інклюзивного простору для дітей з особливими освітніми потребами;
  • освітньо-виховна роль  закладу освіти у житті територіальної громади за допомогою блогінгу; корекція і розвиток координації рухів учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями; медіабрендинг закладу освіти як інструмент позиціонування на ринку освітніх послуг;
  • емоційна підтримка та професійне зростання вчителя в умовах війни;
  • патріотичне виховання в ЗЗСО, як інструмент протистояння інформаційній війні у медіапросторі;
  • особливості формування професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістерської підготовки;
  • інструктивно-методичні рекомендації організації «безпечного» змішаного навчання в ЗЗСО під час воєнного стану: практичний досвід;
  • практичні кейси щодо організації взаємодії учасників освітнього процесу ЗЗСО (учні, батьки, учителі) в умовах війни;
  • особливості роботи вчителя ЗЗСО в умовах війни.

 

Формат роботи семінару: Online-участь.

Благодійний внесок за участь у семінарі становить 200 грн за реквізитами: 

Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти"

м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52-А

р/р: UA458201720313251001201018507

ДКСУ у м. Києві  МФО 820172 код ЕДРПОУ  35830447

Прізвище, ім'я, по батькові, адреса платника, телефон

Вид платежу - за участь у семінарі

 

Електронна реєстрація учасників до 24 жовтняза посиланням: https://forms.gle/BMs88SovEqy4pgN2A

 

За напрямами роботи семінару буде опубліковано збірник тез.

Тези надсилати до 24 жовтня 2024 року на е-адресу: kafedra.pasr@gmail.com

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ:

Тези доповідівиконують українською або англійською мовами обсягом 1-3 сторінки формату А4; відстань між рядками – один інтервал комп’ютерного стандарту, шрифт Times Roman, кегель 14; поля: верхнє, нижнє, праворуч – 10 мм, ліворуч – 15 мм. Середня кількість знаків у рядку – 65, кількість рядків на одній сторінці – 30.

Перший рядок: Прізвище та ініціали автора, вирівнювання за правим краєм, текст напівжирним курсивом.

Другий рядок: Назва доповіді, вирівнювання по середині, текст напівжирним шрифтом, усі великі літери.

Далі – текст доповіді.

Список використаної літератури розміщується наприкінці основної частини тексту; оформлюється у вигляді нумерованого списку (не більше 10 джерел) відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015, що набрали чинності з 01 липня 2016 року.

Внизу сторінки необхідно надати інформацію про автора: ПІБ (повністю, курсивом), науковий ступінь, наукове звання, посада, місце роботи, телефон, електронна адреса.

Контактні особи семінару:     + 38(066)705-35-21– Махиня Тетяна Анатоліївна

                                                     +38(097)214-06-36 – Рожнова Тетяна Євгенівна

                                                     +38(096)056-00-46 – Бердник Анна Іванівна