Запрошуємо Вас 25 жовтня 2024 року у рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» взяти участь у роботі Всеукраїнського науково-методологічного семінару «Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану»
національна академія педаГоГічних наук україни
ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ освіти»
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПСИХОЛОГІЇ
Кафедра педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти
Управління освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області
Бориспільський академічний ліцей імені А.Федорчука
Шановні науково-педагогічні, педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти!
Запрошуємо Вас взяти участь у роботі
Всеукраїнського науково-методологічного семінару
«Позиціонування закладів освіти на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану»,
що відбудеться 25 жовтня 2024 року 11.00 – 13.00
у рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/88276167324?pwd=vg3nrPhi58lTIyv4aONAN8yifx09s4.1
Ідентифікатор: 882 7616 7324
Код: 831801
До участі у семінарі запрошуються науково-педагогічні, педагогічні працівники, керівники закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, здобувачі вищої освіти.
Мета заходу – презентація результатів наукових досліджень і обмін практичним досвідом у сфері управління сучасним закладом освіти в умовах воєнного стану та його позиціонування на ринку освітніх послуг.
Напрями роботи семінару:
- Організація освітнього процесу в закладах освіти в умовах воєнного стану;
- Ресурс-менеджмент як необхідна складова самоменеджменту майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти в умовах викликів сьогодення;
- Управління закладами вищої освіти в європейському вимірі;
- Ціннісні орієнтири в управлінні Нової української школи: сучасний стан та перспективи;
- Емоційний інтелект у процесі професійного становлення менеджера освіти;
- Трансформація стратегій позиціонування навчальних закладів на ринку освітніх послуг в умовах воєнного стану;
- Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти;
- Миротворчість та миробудування як принципи Нової української школи;
- Основні вектори розвитку позитивного іміджу майбутніх керівників закладів освіти у процесі магістерської підготовки;
- Особливості використання маркетингового аудиту в управлінні ЗЗСО;
- Умови та перспективи електронного управління в ЗЗСО;
- Стратегія розвитку як складова управління ЗЗСО;
- Психологічні засади професійної підтримки педагогічних працівників в умовах воєнного стану;
Питання, що обговорюватимуться:
- управління ЗВО в умовах змішаного навчання;
- духовні вектори розвитку професійної мобільності керівника закладу загальної середньої освіти;
- організаційна культура делегування повноважень в управлінській діяльності керівника закладу освіти;
- тренди та тенденції позиціонування учасників освітнього процесу у соціальних мережах у період воєнного стану;
- медіаграмотність через оптику війни: нові виклики і загрози;
- роль керівника загальної середньої освіти у створенні інклюзивного простору для дітей з особливими освітніми потребами;
- освітньо-виховна роль закладу освіти у житті територіальної громади за допомогою блогінгу; корекція і розвиток координації рухів учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями; медіабрендинг закладу освіти як інструмент позиціонування на ринку освітніх послуг;
- емоційна підтримка та професійне зростання вчителя в умовах війни;
- патріотичне виховання в ЗЗСО, як інструмент протистояння інформаційній війні у медіапросторі;
- особливості формування професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістерської підготовки;
- інструктивно-методичні рекомендації організації «безпечного» змішаного навчання в ЗЗСО під час воєнного стану: практичний досвід;
- практичні кейси щодо організації взаємодії учасників освітнього процесу ЗЗСО (учні, батьки, учителі) в умовах війни;
- особливості роботи вчителя ЗЗСО в умовах війни.
Формат роботи семінару: Online-участь.
Благодійний внесок за участь у семінарі становить 200 грн за реквізитами:
Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти"
м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52-А
р/р: UA458201720313251001201018507
ДКСУ у м. Києві МФО 820172 код ЕДРПОУ 35830447
Прізвище, ім'я, по батькові, адреса платника, телефон
Вид платежу - за участь у семінарі
Електронна реєстрація учасників до 24 жовтняза посиланням: https://forms.gle/BMs88SovEqy4pgN2A
За напрямами роботи семінару буде опубліковано збірник тез.
Тези надсилати до 24 жовтня 2024 року на е-адресу: kafedra.pasr@gmail.com
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ:
Тези доповідівиконують українською або англійською мовами обсягом 1-3 сторінки формату А4; відстань між рядками – один інтервал комп’ютерного стандарту, шрифт Times Roman, кегель 14; поля: верхнє, нижнє, праворуч – 10 мм, ліворуч – 15 мм. Середня кількість знаків у рядку – 65, кількість рядків на одній сторінці – 30.
Перший рядок: Прізвище та ініціали автора, вирівнювання за правим краєм, текст напівжирним курсивом.
Другий рядок: Назва доповіді, вирівнювання по середині, текст напівжирним шрифтом, усі великі літери.
Далі – текст доповіді.
Список використаної літератури розміщується наприкінці основної частини тексту; оформлюється у вигляді нумерованого списку (не більше 10 джерел) відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015, що набрали чинності з 01 липня 2016 року.
Внизу сторінки необхідно надати інформацію про автора: ПІБ (повністю, курсивом), науковий ступінь, наукове звання, посада, місце роботи, телефон, електронна адреса.
Контактні особи семінару: + 38(066)705-35-21– Махиня Тетяна Анатоліївна
+38(097)214-06-36 – Рожнова Тетяна Євгенівна
+38(096)056-00-46 – Бердник Анна Іванівна
- Завантажити