ЛЕКЦІЯ  ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ ДЕГТЯРЬОВОЇ І.О. В РАМКАХ ВІДКРИТОГО ОСВІТНЬОГО МАРАФОНУ «НАВЧАННЯ І РОЗВИТОК В УМОВАХ ВІЙНИ. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!»

ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ ДЕГТЯРЬОВОЇ І.О. В РАМКАХ ВІДКРИТОГО ОСВІТНЬОГО МАРАФОНУ «НАВЧАННЯ І РОЗВИТОК В УМОВАХ ВІЙНИ. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!»

10 травня 2022 року в рамках відкритого освітнього марафону «Навчання і розвиток в умовах війни. Разом до перемоги!» було проведено лекцію д.держ.упр., професора, професора кафедри публічного управління і проектного менеджменту ННІМП Дегтярьової Ії за темою «Інноваційне лідерство».

Під час лекції спікеркою було зазначено, що інноваційне лідерство є процесом, під час якого нестандартно управляють проєктами та стимулюють інноваційну діяльність, а інноваційний лідер – це «генеральний директор з натхнення». Також лекторкою акцентовано увагу на змістову сутність інноваційного лідерства; на наукових підходах, процесах вивчення та моделювання явища інноваційного лідерства; на сучасних концепціях та теоріях лідерства.

Спікеркою під час лекції було наведено десять ознак інноваційного лідерства та запропоновано всім учасникам перевірити свій лідерський потенціал; визначено 10-топ затребуваних навичок у 2025 році за визначенням Всесвітнього економічного форуму, серед яких притаманними лідеру є: інноваційність, креативність, оригінальність, стресостійкість, гнучкість, критичне мислення тощо.

В практичній частині лекції було виокремлено десять завдань для розвитку інноваційного лідера, наведено класичні приклади таких лідерів сучасності: В. Зеленський, І. Верещук, М. Федоров, Б. Джонсон, М. Блумберг, В. Удовиченко (міський голова м. Славутич, Україна), Х. МакКалліон (мер м. Міссіссоги, Онтаріо, Канада). Також слухачам було запропоновано пройти експрес-тестування за допомогою методики щодо самооцінки лідерства, яке дозволяє виявити схильність до лідерства чи відсутність такого, арт-тестування.

В процесі дискусії досягли згоди щодо необхідності запровадження гнучкості при прийнятті управлінських рішень, можливості інноватора формувати нові закони, впливати на трансформації в суспільстві, бороти опір інноваціям та змінам.

У роботі онлайн-марафону взяли участь більше 90 осіб, а саме науково-педагогічні працівники різних вишів, зокрема, міст Києва, Житомира, Запоріжжя, Вінниці, Білої Церкви, Кропивницького, Харкова, Краматорська, Перлинки та представники із Словаччини, здобувачі вищої освіти, учнівська молодь, ключові стейхолдери, волонтери, представники громадських організацій, державні службовці.

Дякуємо спікерці та учасникам за активну роботу, а аудиторії – за цікаві питання! Новій Україні бути! Слава Україні! Всім науковим фронтом наближаємо нашу Перемогу!