УЧАСТЬ ДОЦЕНТА КАФЕДРИ ДУБІНІНОЇ О.В. В РОБОТІ  IX ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО/УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКОГО НАУКОВОГО ФОРУМУ «ДОРОГИ І БЕЗДОРІЖЖЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19»

УЧАСТЬ ДОЦЕНТА КАФЕДРИ ДУБІНІНОЇ О.В. В РОБОТІ IX ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО/УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКОГО НАУКОВОГО ФОРУМУ «ДОРОГИ І БЕЗДОРІЖЖЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19»

12 травня 2022 р. продовжив  свою роботу IX Polsko-Ukraińskie/Ukraińsko-Polskie Forum Naukowe «DROGI I BEZDROŻA EDUKACJI W OKRESIE PANDEMII COVID-19» / IX Польсько-Український/Українсько-Польський науковий форум «ДОРОГИ І БЕЗДОРІЖЖЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19»

В цей день розпочали роботу п’ять панельних дискусій з різних наукових проблем, а саме: Наукові, методологічні та навчальні задачі, викликані пандемією; Проблеми функціонування університетів та досвід студентів в умовах пандемії; Професійна освіта та освіта дорослих – можливості та обмеження, спричинені пандемією; Навчальна освіта та професійне функціонування вчителів в умовах пандемії; Дилеми освіти дітей та молоді в онлайн-системі під час пандемії.

Члени делегації  ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України взяли участь в роботі панельних дискусій. Завідувачка кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології кандидатка педагогічних наук, доцентка Тетяна БУРЛАЄНКО (онлайн) та доцентка кафедри публічного управління і проєктного менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології, кандидатка педагогічних наук, доцентка Оксана ДУБІНІНА представили результати своїх досліджень учасникам дискусійної панелі «Наукові, методологічні та навчальні задачі, викликані пандемією» за темою «Використання blended learning у підготовці майбутніх менеджерів в контексті глобалізації».

У доповіді було представлено аналіз теоретичних аспектів особливостей впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх менеджерів. Також було зазначено, що серед основних моделей змішаного навчання виділяють такі: ротаційна модель, face to face, самостійного змішування, віртуального збагачення, гнучка модель.

Спікерками наголошено, що у процесі реалізації змішаного навчання при підготовці майбутніх менеджерів слід постійно здійснювати з учасниками освітнього процесу зворотній зв'язок (фідбек). Серед основних форм фідбеку було виділено такі: використання власного сайту викладача; застосування мобільних додатків (Trello, Planiro, MeisterTask, Planner, Kaiten, Taskify); використання різних програм та платформ відеотелефонії (Zoom, Skype, Big blue button (BBB), Discord); застосування Web-сервісів, наприклад Classroom, Microsoft Teams, Cisco WebEx, Сlass Dojo, Classtime тощо.

Аргументовано, що під час реалізації моделі «віртуального збагачення» у підготовці майбутніх менеджерів слід застосовувати різні Web‐сервіси (Classroom, Microsoft Teams, Cisco WebEx, Сlass Dojo, Classtime) та інноваційні практики, наприклад використання Web-серфінгу чи Кінокоучінг.

Дякуємо нашим польськім партнерам та друзям за організацію спільного наукового заходу!!