19 березня 2015 року відбувся загально університетський науково-методологічний семінар на тему:«Проблематика впровадження особистісно-орієнтовної підготовки майбутніх психологів в системі післядипломної педагогічної освіти»
Відповідно до плану роботи ДВНЗ УМО 19 березня 2015 року відбувся загально університетський науково-методологічний семінар на тему:«Проблематика впровадження особистісно-орієнтовної підготовки майбутніх психологів в системі післядипломної педагогічної освіти»
Метою даного заходу було ознайомлення студентів з структурою та функціями пріоритетного напрямку освітньої політики - особистісно орієнтованою освітою.
Семінар відкривав професор, завідувач кафедрою загальної та практичної психології Лушин Павло Володимирович з темою «Психологічна проблематика впровадження особистісно-орієнтовних підходів до підготовки фахівців в системі ППО».
У своїй доповіді Лушин П.В. зазначав, що підготовка до роботи майбутніх психологів в системі ППО належить до важливих теоретичних і практичних проблем.
Своє слово П.В. Лушин передав кандидату психологічних наук, доценту Гусєву Андрію Ігоревичу, тема виступу якого була: «Медіаційні технології, як засіб впровадження особистісно-орієнтовного підходу до підготовки майбутніх психологів».
Пильний інтерес та обговорення у учасників семінару викликали бачення проблем та підходів до їх вирішення доповідача щодо особистісно-орієнтовного підходу в навчанні у системі післядипломної педагогічної освіти з погляду застосувань медіаційних технологій.
Закривала семінар Брюховецька Олександра Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент темою: «Використання нетрадиційних форм навчання в процесі особистісно-орієнтовної підготовки майбутніх психологів».
Основою її доповіді постали наукові дослідження , предметом якого була толерантність у керівників ДВНЗ.
За підсумками результатів проведення семінару керівниками та учасниками було зазначено те, що питання які обговорювалися, мають актуальне значення взагалом для розвитку всієї системи освіти. Виникає потреба для подальшого більш глибинного дослідження питання проблематики впровадження особистісно-орієнтовного підходу при підготовці фахівців в галузях освіти та надалі реалізації його.