науковці  ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» відвідали Загальноосвітній заклад середньої освіти № 254 м.Києва

науковці ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» відвідали Загальноосвітній заклад середньої освіти № 254 м.Києва

25 лютого 2019 р. науковці  ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України у складі: завідувача кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, кандидата педагогічних наук, доцента Тетяни Іванівни БУРЛАЄНКО та  заступника з навчально-виховної діяльності Навчально-наукового інституту менеджменту та психології, доцента кафедри управління проектами та загальнофахових дисциплін Оксани ДУБІНІНОЇ відвідали Загальноосвітній заклад середньої освіти № 254 м. Києва з метою проведення профорієнтації серед здобувачів середньої освіти та передачі досвіду щодо використання інноваційних методів навчання у навчальному процесі. В цей день в  ЗЗСО №254  відбулося  засідання  педагогічної  ради  на  тему «Педагогічна  підтримка  та  підвищення  ролі  психологічного  компонента  у  вихованні  дітей  як необхідна  умова  ефективності  виховного  процесу  в  закладі  освіти». До обговорення  питань  педагогічної ради та проведеня  елементів  тренінгу були  також запрошені: представники громадських організацій  Данилевич  Микола   Миколайович та   Ружицький   Іван  Іванович.

Розглядались  питання педагогіки  партнерства, визначальної  ролі  сім′ї та її  вплив  на  благополуччя  дитини, можливості та загрози  освітнього  простору, шляхи  покращення  психологічного  клімату, види  булінгу та його попередження   в учнівському  колективі,  стратегію  реагування  на  випадок булінгу у закладі і систематичної  роботи щодо  профілактики.

Дубініна О. В. та  Бурлаєнко Т. І.  продемонстрували  елементи  тренінгу  як методичний  прийом для  застосуавання  класними  керівниками під  час годин  спілкування з  підлітками. При проведенні майстер-класу  розглядались  педагогічні  ситуації та використовувався  роздатковий  матеріал.

Педагоги   отримали   цінні  поради   щодо  взаємодії  з  батьківською  громадскостю для  створення  умов  якісного  супроводу  дитини  в  освітньому  процесі. Основний  принцип – діалог-взаємодія-взаємоповага.

Питання  профілактики   правопорушень   та  негативних  явищ  серед  дітей  має  бути  пріоритетом  не  тільки    психологічної  служби,  але і  всього   педагогічного  колективу.    Таку  роботу  необхідно  здійснювати   на  нових  методичних  засадах, підходах, неформально, із застосуванням  індивідуального  підходу  до кожного здобувача  освіти, кожного  учнівського  колективу.

За результатами проведеної зустрічі було визначено, що ефективність  психолого-педагогічного  супроводу  дитини в  закладі освіти залежить від   командної, згуртованої  взаємодії  педагогів, батьків і психологів та  повноцінної  допомоги дітям.